Sunday, 6 January 2013

Rakkaushuivi

IMG_4060 Jatta: Sunnuntait on tylsiä... En keksinyt tälle päivälle muuta tekemistä, kuin mennä ulos testailemaan kunnolla tuota kaukolaukasijaa. Ihan hyvinhän tuo näytti onnistuvan, itteeni vaa häiritsee kun tuo näkyy noissa kuvissa tuo kapula haha. Tein myös paljon läksyjä ja nyt on sekin hoidettu alta pois. Yhtä tylsää on kyl nyt tää mun teksti, kun tämä päiväkin. Oltais Jennan kanssa kuvattu vastausvideokin, mutta se nyt vähän jäi. Katellaan mitä keksin loppuillaksi, voisin selailla nettikauppoja katella jotain sarjoja. Huomenna mennään ehkä tyttöjen kanssa syömään ja nähdään pitkästä aikaa toisiamme porukalla! En malta oottaa, mulla on ikävä♥

Ps. oon ihan rakastunut tuohon hapsuhuiviin! Haluan muinakin väreinä tuollasen. Rupeenkin nyt tuon pohjalta suunittelemaan tulevien päivien asuja...
IMG_3924IMG_4055IMG_3961IMG_3993IMG_3983IMG_3998IMG_4015catsas Muka huulia turvottava, paisuttava, muhkentava(?) vaikutus... hölynpölyä IMG_4053cats farkut carlings - vyö ja toppi ginatricot - neule ja takki h&m - huivi ginatricot - kengät converse

IMG_4056IMG_3946

48 comments:

  1. mitä kokoo noi sun housut? , jos noi siis on Dr.Denimit :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo on dr.denimit :) XS

      Delete
    2. hui ! XS kokoa... :D kuinka pieni sä oikee ooot ! :3

      Delete
    3. :D:D hahah no noi venyy ihan sikana!

      Delete
  2. Anonymous6/1/13 17:21

    mistä oot ostanu ton kaukolaukaisimen? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sain joululahjaks, eli en tiedä :/

      Delete
  3. Anonymous6/1/13 18:02

    miksi sä suttaat sun sukunimen? :) Kaikki ketkä sua instassakin seuraa, niin sen tietää, joten musta vähän turhaa :) Mutta ooot kyllä nätti ja rakastan teiän blogia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä tiedä:) ei se mua haittaa et se instagramissa näkyy mut blogin koko olemassa olon aikana oon aina sutannut sen:) kiitos!

      Delete
  4. Ihana asu! Varsinkin toi takki on sikamakee, noi tikkaukset vielä piste i:n päälle;>
    Mulla on aina sama ongelma sunnuntain kanssa, kaikki kiinni eikä mitään tekemistä..

    http://annacharlottaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos:) niinpäö.. nää päivät on ihan turhia

      Delete
  5. Anonymous6/1/13 18:07

    Tää on oikeesti tosi tyhmä kysymys, mutta jos kamerassa on itselaukasintoiminto ni mihin tarvitaan kaukolaukasinta? :D
    PS. Mä ainakin huomaan sun huulissa eron!
    PPS. sulla on täydelliset kulmat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous6/1/13 19:46

      ehtii kauemmas ja voi päättää millon laukasee sen kameran jne. eikä tarvii juosta siihen kameran eteen :D

      Delete
    2. no siis voit vaa mennä kameran etee ja painaa tota kädessä olevaa kapulaa ni se ottaa kuvan :D en osaa selittää haha mutta ei tartte aina oottaa sitä 10sec ku se kamera piipittää... ja tolla voi ottaa ajastettuja sarjakuvauksia ja kaikennäköstä!
      haha no voi kiitos:) mä en huomaa eroa :_D

      Delete
    3. Anonymous6/1/13 21:07

      voiko ton kaukolaukasimen kanssa niinkun tarkentaa vai miten se tarkennus hoituu kapulan kanssa :) ??

      Delete
    4. painaa samalleen puoliksi pohjaan niin tarkentaa :) voi siis tsrkentatatatatatat

      Delete
  6. Uuu samaa hissa sulla :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. uuuuuuuuuuuuuu ;) mä en osaa yhtää....

      Delete
  7. miten sun iho on noin paljon parantunu :)? mitä aineita käytät siihen ! olis kiva saaha neuvoja (: oot muuten tosi kaunis. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerroin pari postausta aiksemin siitä ihme mömmöstä millä pesen aamuin illoin kasvot! en nyt kerkiä rullailla alaspäin ja linkittää sitä mutta ei se kovin kaukana ole xd ja oon vähentänyt ihan törkeesti meikkivoiteen käyttöä ja pesen meikit aina ennen urheilua yms pois! kiitos:)

      Delete
  8. Anonymous6/1/13 19:19

    näytätpä tyhmältä. anteeks :D ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaaa :D no voi harmi..

      Delete
  9. jattaaa, rakastan sun tyyliä! anna sun vaaattees mulle, ollaankai samaa kokooki:D

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah voi suaaa..mä en tykkää mun vaatteist yhtää :o oon iha kyllästyny

      Delete
  10. aauu kivoi kuvia ja oot ihan törkeen kaunis :)

    lockable.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi vitsit kiitos ! olin aluks vähä epäröivä näitten kuvien kanssa ..

      Delete
  11. oot niiin kaunis!(: kiva postaus!

    ReplyDelete
  12. Anonymous6/1/13 21:04

    hyi saamari ootpas ruma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sori kaikkia ei voi miellyttää :)

      Delete
  13. Anonymous6/1/13 21:36

    hmph mite näistä teijän kuvista on tullu näi huonolaatusii :/ tai ainaki musta tuntuu et ne oli ennen paremman laatusia! mutta edellee teillä on ihana blogi ja jatta, olet kaunis :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en tiedä! voi kyl johtua siitä että mä ainakin muokkaan vähän erilailla kun ennen ://

      Delete
  14. Anonymous6/1/13 22:05

    voi kun oot kaunis taas! ja mä ainaki huomaan eron noissa huulissa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa :D mikä mun silmiä vaivaa ku en huomaa

      Delete
  15. Anonymous6/1/13 22:12

    Oi jatta oot ihana ja sun vaatteet on jotai niin täydellistä ! En yleensä oo kateellinen ihminen mutta sulle oon xd sun kroppa ,vaatteet ,luonne (?) ja ulkonäkö <3
    (Anteeeks ei oo tarkotus mitenkää ylikehua tai loukata sua jotenki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi sua ihana ... kiva kuulla kehuja mut voi että ihan turhaan kadehdit! .. ei ollu kyl mitenkää loukkaavaa :)

      Delete
    2. Anonymous7/1/13 22:25

      Vaikka kirjotanki anona ,mut silti tuntuuu tosi tosi mahtavalta että joku noin ihana ihmine sanoo mulle että "voi sua ihana" [: oon iha hysteerinen !


      Oon vähä höpö

      Delete
  16. toi on niin ärsyttävää ku toi näkyy toi kapula :__D varsinki ku mullon siinä semmonen hirvee antenni ... mut muuten tosi kätevä kapistus toi kaukolaukasin!

    tosi kivoja kuvia ja ihanat vaatteet :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. niinpä! hahah auts XD kiitos :)

      Delete
  17. Anonymous7/1/13 13:30

    mistä oot ostanu ton smashbox jutun? en tienny että tota merkkiä myydään suomessa jos siis myydään :D

    ReplyDelete
  18. Anonymous7/1/13 14:32

    Oot mun mielestä joskus sanonut, että toi banneri on tehty photoscapella(?), mutta, millä photoscapen 'ohjelmalla'?

    ReplyDelete
  19. Kyllä määkin huomasin eroo noissa huulissa :)

    ReplyDelete
  20. Anonymous7/1/13 17:37

    Mikä on banneri?

    ReplyDelete
  21. Anonymous7/1/13 19:51

    Paljo toi kaukolaukasi makso?
    Entäs toi... teline kameralle?

    ReplyDelete
  22. Anonymous8/1/13 10:57

    Miks mul näkyy, ettei teil oo yhtää lukijoit:O

    ReplyDelete
  23. Anonymous11/1/13 13:50

    Jos sua häikkää ku toi kaukkari näkyy kädessä ni mä ite ainaki aina pidän sitä silleen piilossa kämmenen sisällä et se silti saa sen signaalin siihen kameraaaan jostain sormien raosta :)

    ReplyDelete
  24. Anonymous18/1/13 19:17

    Maailman urpoin kysymys :--D
    Rakastuin ton huoneen tapettiin muistatko mistä sitä saa vai onks se jo tosi vanha nii et sitä ei saa enää mistää ?? (: VASTAUSTA PIAN KIITOS :)

    ReplyDelete