Saturday, 19 January 2013

Laiskuus

DSC_3356 Jenna: Hei! Mulla alkaa aina nää sillä et pahoittelen etten oo taaskaan kirjotellu tänne! Ja nykyään pitää alkaa olla jo vähä varovainen et mitä tänne laittaa, koska siitä sit kuulee :D Muttamutta mul ei oo ollu vaa aikaa kuvailla mitää, eikä oikee innostusta ku huone oli nii sotkunen... Siivosin onneks tänään ja näpsin parit tosi turhat kuvat. Tää päivä on vaa sellanen laiska paitsi tosiaan illalla on treenit ja sit mun poikaystävä tulee tänne mun luo kauas metsään/landelle mikä onkaa :) Mulla on vähä innostus vaatteista ja laittautumisesta hiipunu, koska ei tuol mun koulus kukaa välitä et miltä näyttää! Ihmiset kahtoo pitempää jos on laittautunu oikeen kunnolla :D Ens jaksos mul on työssäoppiminen JEE päiväkotiin lasten kanssa riehumaan ja leikkimään! Treenejäki mul on 5-6 kertaa viikossa. No mut oonpahan sit toivottavasti kesäkunnos ;) Uus joukkue ja kausi on iha mahtava! Mä en vaa pysty luopuu totsa lajista koska se on vaa mun elämä! Ilman cheerleadingia olisin vaa sohvalla makava laiska tyttö (ok oon sitä vähä nytkin). Cheerleading on vaa nii mua ja onha tota lajia harrastettu jo yli 5 vuotta! No eipä mul tainu muuta olla. Hyvää viikoloppua kaikille ja olkaa iloisia ja ihania omia itsejänne! :) DSC_3369DSC_3346catsmnDSC_3368DSC_3345DSC_3348DSC_3354

30 comments:

  1. Anonymous19/1/13 15:34

    Oot ihana ilman meikkiäkin :)) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahah kiitos kait :)

      Delete
  2. Anonymous19/1/13 16:24

    Oot kaunis !

    ReplyDelete
  3. Anonymous19/1/13 17:03

    en jaksa ees laskee kuinka monta kymmentä kertaa toi eka kuva on ollu täällä blogissa... teijän blogi on tosi kiva mut kuvatkaa välillä jotain uutta! joka postauksen kuvat on suunnilleen samanlaisia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous19/1/13 19:33

      toi on jennan seinässä oleva teksti, joten jenna on ottanu siitä varmaa aika monta kuvaa? jos elämässä ei satu just sillä hetkell tapahtumaan mitää kuvauksellista nii eipä kauheesti oo kuvailtavaa vähän nyt valoja

      Delete
    2. Anonymous20/1/13 09:51

      oon oikeestaan vähän samaa mieltä. blogi on tosi kiva, teidän MOLEMPIEN tekstei on tosi kiva lukee ja cheerleading jutut on mielenkiintosia, koska kauheen monessa blogissa en oo törmänny siihen lajiin, mutta kuvat on tosiaan melkoisen samanlaisia kaikissa postauksissa. tietysti ymmärrän että aikaa ei riitä jne. mutta ottakaa tää kommentti rakentavana kriitiikkinä!(:

      Delete
    3. siis mä itekki nauroin ku oti ton ekan kuvan et se on ollu tääl vaiks kui monta kertaa ja tiesin että siitä tulee sanomista XDD

      Delete
  4. Anonymous19/1/13 19:37

    oot niin luonnollisen kaunis ja sul on ihanat hiukset ja kroppa ja kasvot öaaaaaaaöaööääää kuolen. oon kade sulle ♥äää sä vaikutat niin ihanalta ja mukavalta ihmiseltä ja haluisin tutustuu suhun mut luulenmpa ettei se oo mahollista D: saako sut lisää faces?(: nää on parhaita nää postaukset ei näis oo mitää vikaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ei älä kuole :( ja saa pyytää :)

      Delete
  5. Anonymous19/1/13 19:39

    voiii mä ihailen teiän kroppia ja kauneuttanne !<3 jenna sä oot jo kesäkunnos ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eieie en ole :D et tiiäkkää mitä paija alta löytyy! löllyvä maha vaan XDDD

      Delete
  6. Anonymous19/1/13 20:30

    missä koulussa oot? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sosiaali- ja terveysalalla :)

      Delete
  7. Anonymous19/1/13 21:11

    tää kommentti on myös jatalle joten älä ota henkkohtasesti, mutta tän teidän blogin taso on laskenu ihan sikana. jatta kirjottaa ihan vitun tylsästi ja sulla taas on kiwat tekstit mutta teillä molemmilla on aina ihan samanlaisia kuvia.
    kuinka monta kertaa täällä on ollu jotain jatan huoneen kuvia tai tota tekstiä mikä tossa on. jos ette keksi mitään mitä postata niin pistäkää vaikka vaan kaks oikeesti hyvää kuvaa ja panostakaa tekstiin.

    ReplyDelete
  8. Anonymous19/1/13 21:42

    oon aina miettiny et mitä akroo teet yleensä? :) oot tosi nätti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kanveesilla menee flikkiflikki, arabivoltti, arabiflikkivoltti, voltti yhel avulla ja kovilla menee joskus arabiflikkivoltti, flikki ja joskus flikkiflikki, yhel avul voltti :) kiitos!

      Delete
  9. Anonymous19/1/13 22:41

    oot jenna ihana <3 just sellanen ihanan rutistettava ihminen! juuri sellainen johon olisi kiva tutustua. sun postaukset on aina ihania, älä turhaan pyytele aina anteeksi! ei paineita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah voiii kiitos paljon! :)

      Delete
  10. Anonymous19/1/13 23:15

    rrrau mieletön haba!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii on ;) iha jäätävän iso!

      Delete
  11. Anonymous20/1/13 09:59

    oon miettiny että miltä se teistä tuntuu, kun ensin joku ano tulee haukkumaan jostain naurettavasta paikkaansapitämättömästä ja huonosti argumentoidusta asiasta ja sen jälkeen useemmat anot tulee, "hyökkää" sen anon kimppuu ja puolustaa teitä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmä tiiä! iha kivalta se tuntuu! :) tai siis musta on kivaa ku tulee paljo erilaisia kommentteja ja eri mielipiteitä :)

      Delete
  12. Anonymous20/1/13 11:33

    jenna teet nniin kivoja postauksia! sun pitäs postata useemmin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yritän parhaani ja et mighi mun aika riittää
      :)

      Delete
  13. oot jenna hirmu nätti C:!

    www.chaasingthesun.blogspot.fi

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei mun mielestä siihe normi juttuun! :D et whatsappissa pystyy vaihtaa :)

      Delete