Thursday, 24 January 2013

Kääntyä kotiin ajoissa

DSC_3384 Jenna: Minä täällä taas! Tänään oli ehkä aivan ihanin keli! Aurinko paisto kauniisti ja se piristi mieltä kummasti. Nyt sit otin vähän vähemmän kuvia. Koulus oli tosi lyhyt päivä, mutta meno oli kyllä villiä.. huhhuh. Aamulla mul oli hieroja ja nyt on ihana lötkö olo. Mulla on iha hullu ikävä kaikkia ihania ihmisiä mut onneks kohta (tai no nii kohta ja kohta) on hiihtoloma ja pääsee olee kavereitten kanssa! Nyt oon vaa laulellu suomalaisia biisejä ku musta ne on jotenki nii kivoja ku osaa sanat! Vaiks kaikki on aina sillee hyi jotai suomalaista mut musta se on vaa jotenki jees! Ja tää teksti on vähä sekavaa ja muutenki pää heittää kärrynpyörää toisen perään ku on jotenki sellasta ylimäärästä energiiaa. Vois mennä päikkäreille rauhottumaan. On tää koti kyllä ihana paikka ku tulee tuolt kaupungin hälinästä! Aurinkoista päivää, mut jos ei paista aurinko nii muuten vaan hyvää loppupäivää! :)DSC_3393DSC_3411DSC_3378CSC_3403

4 comments:

  1. Oon miettiny hirmu kauan, et esim teillä kun on tolleen melkeen 2000 lukijaa, niin rupeetteko ite lukemaan semmosia blogeja, joissa on vaikka 70 lukijaa,jos se vaikuttaa hyvältä, vai luetteko vaan semmosia 1000 lukijan blogeja? C:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie oon miettiny just samaa, ja sitten ei ikinä viitti ees linkata omaa blogia kellekkään, esim. yli 1000-2000 lukijoille ku tietää/luulee että ei ne niitä käy edes kurkkaamassa. :D

      Delete
  2. hahaha ihanan pirtee oot ♥

    ReplyDelete
  3. Anonymous27/1/13 19:59

    Ihana koru :)

    ReplyDelete