Wednesday, 2 January 2013

Sä olet syypää mun hymyyn

1 Jatta: Olitte toivonu postausta musta ja Artusta, joten tässäpä tämä nyt tulee ehkä hieman aikasemmin mitä ajattelin tehdä, mutta sama sisältö tällä nyt kuitenkin on! Meillä ei ole paljoa yhteiskuvia tullu otettua, joten kuvien puolesta ei ole mitään hienouksia luvassa tai superhömppäpömppä pusuttelukuvia jne. Jos jotain kysyttävää jää tai muuten vaa haluutte kuulla jostain enemmän niin kysykää ihmeessä. Kerron nyt tän meijän "tarinan" niin hyvin kun mahollista. Tästä tulee hauskaa hehee...

2

Kaikki alko siitä, kun Arttu lisäsi mut yhtäkkiä facebookissa kaveriksi. Hahaa facebooklovestory noupp... Mutta siis se taisi olla marraskuun lopussa 2010 kun olin todellakin hyväksynyt mysteerijäbän kaveripyynnön ja Arttu sitten tuli mulle puhumaan. Juteltiin niitä näitä ja aattelin et vou ei tää oo todellista, ei kukaa -94 oo koskaa puhunu mulle... Ja näytin vielä kaiken lisäksi tuolta, mitä tuossa kuvassa ^^. Arttu sano et se katto heti kuin söpö oon, mutta okei söpö ehkä, mutta muuten huhhuh.

3

Arttu (okei lopetan nyt heti sanomasta arttu koska en vaan osaa. Käytän Lanea. Kutsun Arttua aina Laneks ja ennenku kukaan kysyy, lempinimihän se on). Lane siis oli tuolloin 16 ja minä 14. Voi meitä pikkusia... Juteltiin monta päivää ja tuntia putkeen ja jossain vaiheessa Lane sitten kysyi mun numeroa hehe olin ihan taivaassa jo sillon suunnilleen. Ja sen huomas, koska hämmästyksissäni eriskummallisesta tilanteesta annoin väärän numeron ja Lane monta päivää tekstasi väärään numeroon ja miettikin miksi mä en vastannu. Lopulta tajuttiin virhe ja annoin oikeen numeron. Siitä päivästä lähtien tekstattiin ihan koko ajan! Ja sen näki puhelinlaskuista...

Meillä riitti nii paljo juteltavaa! Kyseltiin toisiltamme ihan kaikkea ja kerrottiin itestämme kaikki. Meitä yhisti nii moni asia jo sillon. Okei kaikki nyt tietää kun tutustuu uuteen ihmiseen, että millaista se keskustelu on joten eipä siitä sen enempää tarvitse selittää. Heti jutustelumme alussa Lane ehotti, että lähtisin sen kanssa vaikka kahville tai jotain jos vaan haluaisin. Siinä vaiheessa voin sanoo et mun ilme oli ihan "o.0, kuka hitto tää jätkä on"! Vastasin tietenkin myöntävästi, mutta asia jäikin sitten siihen.

4

Hiihtoloman aikaan 2011 olin tuntenu lanen muutaman kuukauden eikä oltu vieläkään nähty. Olin kerran puhunu vaan hänen kanssa puhelimessa. Se oli sillo kyl nii jännää. Kirjottelin monesti viikossa mun päiväkirjaan kaikkea söpöä Lanesta ja runoilin sinne kaikkia tuntemuksiani. Aloin ihastua... Se oli niin outoa, koska ei oltu koskaan nähty ja kerran vaan kuultu toistemme äänet. En paljastanu sitä heti, mutta musta tuntuu että sen saatto huomata musta. Kaverit kyllä kuuli siitä heti ja sano että mun on mentävä sinne kahville ja leffaan, mutta minä pelkuri en uskaltanu. En vaan pystyny, pelkäsin että teen jotain noloa ja nolaan itseni, eikä Lane sit halua koskaa enää nähdä mua. Oon muutenkin aina uuteen ihmiseen tällä tavalla tutustuessa todella ujo. Poikiin varsinkin tutustuessa...

5 tui! ♥

Kesän alkaessa ei mulla ollu mielessä ketään muuta kun Lane. Lane sitä lane tätä lane siellä lane täällä. En ollu koskaa ihastunu niin kovasti ihmiseen ketä en ollu koskaan nähny! Olin vaa nähny kuvista, kuinka hemmetin sulonen ja hyvännäkönen jätkä oli kyseessä! Ruskeet silmät ja biiber letti sulatti mun sydämen. "Ehkä tuosta joskus saan itselleni oman bieberin". Olin päättänyt että perhana nyt mä sinne leffaan menen! Mutta arvatkaa vaan tapahtuko sitä... NO EI! Ja pitkän jutustelun ja jatkuvan kahville pyytelyn jälkeen, Lane kai ei sit jaksanu yrittää ja se kaverinsa kanssa juteltuaa oli tullu siihe tulokseen et se haluu olla vaan kaveri. Olin pettynyt, vihanen itelleni ja surullinen. En syyttänyt ketää muuta ku itteeni,  miksen mä mennyt tapaamaan sitä, miksen! Tekstaaminen loppu siihen ja yhteydenpito muutenkin, olin hetken ajan ihan maassa.

Pian kuitenkin totesin, että kyllä mä siitä yli pääsen. Uuutta jäbää vaa kehiin, kyllä ne tunteet pois lähtee. Monta kuukautta meni ennenku aloin edes jutella muille pojille. Mulla oli "juttua" monenkin eri jätkän kanssa, mutta ne loppu aina siihen, kun ajattelin mun tunteita ja tajusin että Laneahan mä vielä ajattelen. Ja nekin ajatukset meni sitten taas ohi ja pian olinkin jo ihan unohtanut koko tyypin. Lane alko juttelee mulle pian aina sillon tällön ja kyseli ihan normaalisti kuulumisia. Olin ilonen et puhuttiin toisillemme. Ja tähän väliin vielä se, että taisin mä kertoakkin Lanelle jossain vaiheessa sen että tykkäsin siitä. En sitten yhtään osannut arvata, että tunne oli sillon molemminpuolinen...

Vuos vaihtu vuoteen 2012 ja en ollut enään sinkku. Olin parisuhteessa, ja siitä täällä blogissa on kuultu. Lane ei ollut mielessä yhtään ja hänkin oli parisuhteessa kai jos oikein muistan. Hän kuitenkin välillä palaili kuviohin ja alko jutella mulle satunnaisesti. Otin sen itse aivan kaveripohjalta, koska olin suhteessa. Kuukausien jälkeen Lanelle tuli ero ja hän kertoi kyllä siitä mulle. Juteltiin paljon aina sillon tällön ja pidin sitä tosi hyvänä kaverina (tosin voiko olla hyvä kaveri jos ei ole koskaan nähty)  Kerroin sille aina mun suhteesta ja selitin kaikkea, luulin että sitä kiinnosti ja se tykkäs kuunnella vaikka oikeesti sitä sattu, se piti musta, mutta ei se sitä kertonut.

Pian koitti se päivä jollon mä näin Lanen. Oltiin viettämässä kivaa iltaa kaveriporukan kanssa ja Lane tuli paikanpäälle moikkaamaan mua iha yllättäen. Katoin heti että piru vie mite komia jätkä se onkaan! Ei yhtään sen näkönen mitä mä kuvittelin, tyyli, hiukset, silmät, katse, halaus. KAIKKI. Mun silmät varmaa loisti kun katoi häntä...

6

Siitä se sitten kaikki alkoi uudelleen. Mun sen hetkinen suhde oli jo muutenkin aivan sekaisin, koska mua ahdisti. En halua enempää syitä erolle kertoa, mutta se tuli vähän ennen juhannnusta.
Lane oli ennen sitä alkanut sepittää mulle jotain jostain tytöstä kenestä se tykkää ihan järjettömästi. "-96, brunette, asuu Laukaassa, vähän mua lyhyempi" jne. Alussa en arvannut yhtään, ennenkun hän mainitsi paikkakunnan. Mun sydän hyppäs kurkkuun ja perhosia alko tuntuu vatsanpohjalla. Tykkääks hän oikeesti minusta? Viikot sen jälkeen oli sekavia, mun tuntemukset hyppeli seiniltä toisille, mutta pian tajusin, että Lanea kohtaan niitä tunteita on aivan varmasti aina ollut. Lähes 2vuotta mä sen kanssa aina satunnaisesti juttelin ja kerroin mun asioita. Vasta kun hän kertoi mulle tykkäävänsä musta ja ihan soittamalla sen kertoi, mä aloin tajuamaan, että siellä se mun oma oikea prinssi ehkä onkin.

7

Nähtiin sen puhelun jälkeen monta kertaa, käytiin ajelemassa, kävin niillä ja hän meillä. Meidän eka näkeminen tapahtu jo juhannuksen jälkeen tavallaan sattumalta ja mä muistan sen päivän ikuisesti! Tai ilta se oikeastaan oli, kun oltiin taas kaveriporukalla viettämässä iltaa. Näkemiset jatku ja aloin olla taas aivan palavasti ihastunut! Tunne oli tällä kertaa ihan tietoisesti molemminpuolinen ja oltiin molemmat yhtä iloa täynnä ku toisiamme nähtiin. En Lanesta tiedä, mutta mulla ainakin perhoset jylläs vatsassa ja jännitti ihan hirveästi aina uusi näkeminen, ujo kun olen. Kerroin Jennalle koko ajan kuinka ihana Lane on ja kuinka siitä tykkään. Se aavisti et jotain suurempaa on tapahtumassa...

Se suuri iso päivä olikin sitten mun synttäripäivä 4.8 jollon vietettiin kavereiden ja Lanen kanssa mun synttäreitä. Ilta oli kaikkee kivaa täynnä ja päätty siihen kun puhuttiin Lanen kanssa meidän suhteesta ja tunteistamme toisiiimme. En jostain kumman syystä muista sitä keskustelua kunnolla hehe, mutta aamulla ainakin hehkutin kaikille kavereille sitä, etten ole enää sinkku. Olin enemmän kun paljon onnellinen! 2 vuoden "odotuksen" jälkeen sain sen mistä salaa haaveilin ♥

8

Siitä päivästä lähtien oon ollu kokoajan onnellisempi, kuin koskaan. Tunnen oloni niin turvalliseks ja rennoks lanen seurassa, meillä on aina kivaa ja kerrotaan toisillemme ihan kaikki. Käydään samaa koulua onneksi huh ja ollaan kyllä ihan yhteyksissä lähes 24/7 toisiimme. Kiitos luojalle kun kehitit whatsapin eikä mun puhelinlaskut huuda enää halleluujaa...

9

Ollaan koettu jo yhdessä niin paljon, mutta silti niin vähän. En tarkoita tuota siten miten ehkä luulette, mutta suuremmat yhteiset reissut ja matkat on vielä kokematta. Niitä odotellessa ja innolla! Lane on vaan jotain niin täydellistä ja ihanaa mulle. Te ette oikeesti tiiä kun sen pelkkä hymy saa mut iloseks ja hymyilee. En mä pysty edes suuttumaan sille kun se tuijottaa sen suklaanappisilmillään mua ja mun surunaama muuttuu hetkessä jäätäväks virneeksi. Ihmemies ♥

10 11 12

Mä en oikein tiedä mitä mä tähän loppuun kertoisin. Voisin kehua Lanen lattiasta taivaaseen ja kertoa kaikki sen ihanat ja ne vähän huonommatkin puolet, mutta jätän ne pieniksi salaisuuksiksi ja säästän teitä pitkältä lukemiselta, sillä nuo hyvätpuolet ei loppuis varmaan ikinä. Edelleenkin kun nähään on se pieni jännitys, eikä se koskaan varmaan poistu. Lane yllättää mut aina ja en oo vielä kertaakaan kokenu tylsiä hetkiä sen kanssa! En sit tiiä mitä mieltä Lane tästä on xd , mutta  juu ja mun mielestä mä en kadu kyllä hetkeäkään mitä hänen kanssa oon kokenu koko 2vuoden aikana kun on tunnettu. Nyt jälkeenpäin kun miettii, on ehkä hyvä ettei nähty sillon pari vuotta sitten. Jos se johonkin olisi johtanu, ei se juttu kauaa olisi kestäny. Oltiin niin pikkusia. Ihan hyvä näin, sillä kyllähän me toisemme uudelleen löydettiin!

Lane tuossa pommittaa viestillä, että onko valmista joko on! Ehkä mä jätän tämän sitten tähän ku tuo  malttamaton haluaa tätä tulla lukemaan.  :-D puspus.  Paljon jäi asioita kertomatta, mutta jos mun mieli joskus tekee voin varmaan tulla tänne selittämään kaikennäköistä. Toivottavasti tästä ei tullu liian pitkä ja jaksoitte lukea. Ei menny meijän tarina niinkuin saduissa ,mutta mun mielestä hyvää kannattaa odottaa ja odotus palkitaan!Perjantaina onkin jo 5kk päivä ja pian jo puoli vuotta. Aika on menny niin nopeesti! Mä oon onnellinen ♥

13

133 comments:

  1. Anonymous2/1/13 21:44

    I-h-a-n-a postaus :-) Lane vaikuttaa tosi kivalta! Vitsi ku tuli itellekki nyt sellai mä-haluan-poikaystävän-nyt-heti -fiilis! Ootte söpö pari ♥

    ReplyDelete
  2. Vaikutatte ihan hirmu suloiselta parilta! Onnea pian tulevasta 5kk johdosta c:

    ReplyDelete
  3. oi ää kui söpöä!! onnea teille! :)

    ReplyDelete
  4. voi ei....iha sika ihana postaus :) !!

    ReplyDelete
  5. ihana postaus!! oon niin älyttömän onnellinen sun puolesta että oot löytäny sen oikeen ihmisen♥

    "if two people are meant to be together, they will find their way. they make detours in life, but they are never lost" :')

    ReplyDelete
  6. Anonymous2/1/13 21:51

    tää oli niin ihana, ku jostain sadusta mun mielestä. molemmilla eka joku toinen ja sitten tapaatte ja ihastutte. ihanaa! rakkaus on aina niin ihana juttu :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous2/1/13 21:51

    tuitui <3

    ReplyDelete
  8. hei vähän söpööö<3 ja ihana ootte iha sielunkumppaneit :)

    goldmine-elly.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Haha aws ootte söpöjä! :-) mielenkiinnolla luin koko tarinan, aikamoinen alku teillä, kaikkee hyvää siis! :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous2/1/13 21:54

    oi ihanaa! jännittävämpäähä se onki ku ei mee just niinku sadussa ;) ootte nii sulosia, kaikkee hyvää teille!

    ReplyDelete
  11. Ihana postaus :)! Vaikutatte just tollaselta perfect couplelta ;) Kaikkee hyvää teille :)

    ReplyDelete
  12. Ihana postaus! (: Mun ja mun poikaystävän tarina on jotenkuten vähän samanlainen, ainakin joistain kohdista. Tutustuttiin siis fbssä ja nähtiin vasta 9kk päästä tutustumisesta. Yhessä ollaan oltu onnelliset 1,3v ja kaikkea on vielä edessä!! :)<3

    ReplyDelete
  13. Anonymous2/1/13 21:58

    :D:D:D::D:D:D kiitos päivän nauruista

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous2/1/13 22:07

      joku taitaa olla vähä kateelline...

      Delete
    2. Anonymous2/1/13 22:15

      Jealous much?

      Delete
    3. no jos tää sua jotenki nauratti niin ole hyvä :) kiva että piristin iltaasi

      Delete
  14. Ihana postaus <3 Ootte tosi söpöjä ja vaikuttaa siltä et sovitte hyvin toisillenne :')

    ReplyDelete
  15. Voi ihanat!♥ Ää en kestä.

    ReplyDelete
  16. Anonymous2/1/13 22:03

    voooi söpöö(;

    ReplyDelete
  17. Anonymous2/1/13 22:03

    mitä sun vanhemmat sanoo seurustelustas? :) onnea teille!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipä ne mitää :) ihmeellistä ainakaan :O kyl ne varmasti on ilosia mun puolesta ku ne näkee et oon onnellinen, uskoisin ainaki! kiitos :)

      Delete
  18. Anonymous2/1/13 22:03

    apuaa herranjumala mä sulan, ihanaa!

    ReplyDelete
  19. ihana postaus! :) ♥

    ReplyDelete
  20. Ei vitsi sulin tälle, kui ihanaa!

    ReplyDelete
  21. Anonymous2/1/13 22:06

    Ihana postaus! Ootte niin söpöjä ♥
    Olis tosi kiva jos Jennaki tekis jonkun tälläsen! :)

    ReplyDelete
  22. Oi kuinka ihana on lukea näitä rakkaustarinoita ! Erilainen tarina teillä ja onneksi löysitte toisenne vielä uudestaan. Kaikkea hyvää teijän suhteelle! Itsellä tulee tuossa kuukauden päästä 3 vuotta täyteen mun poikaystävän kanssa <3 :)

    ReplyDelete
  23. Anonymous2/1/13 22:10

    AWWWWW:') mun puolesta saat laittaa vaikka kaikki postaukset täyteen kaikkii söpöi kuvii jne :) aws! nyt on itellä kauhee forever alone tunne, mut onnee teille :')

    ReplyDelete
  24. niin ihana!! ootte sulonen pari :-)

    ReplyDelete
  25. Anonymous2/1/13 22:22

    Voi että <3 ihana tarina. Ite törmäsin eksääni bileissä myös 2010 loppu vuodesta. Ja sit 2kk ja nähtiin pippaloissa uudestaan. Tunteet hyppi kyllä seinästä seinään, on ja off.. Aina kun olin sen kanssa en vaan voinut olla hymyilemässä. Mut meidän suhde päätty ikävästi, ja vieläkin kaipaan häntä... Ja tää jätkä asuu Laukaassa ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. autsss .. :( laukaassa???

      Delete
  26. Voi ootte sulosia ♥ ja tiesitkö että whatsapp on sen latauksesta vuoden ajan ilmainen, siirtyy sitten maksulliseksi?:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous3/1/13 19:49

      sen voi sit poista ja lataa uudelleen.

      Delete
  27. söpöä :)) btw aloin ite kans seurustelee 4.8 :D että mahtavaa 5kk päivää meille ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah oijoij!! onnee teillekki:)!

      Delete
  28. tää on niinku saduista! <3 ootte niin söpö pari! (-:

    ReplyDelete
  29. Anonymous2/1/13 22:30

    nyt tietää ainaki että kaikki tuntemattomat suloset ja söpsöt pojat kannattaa hyväksyä kaveriks facebookissa, hah! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous3/1/13 00:06

      Tuli ihan sama mielee :DD

      Delete
  30. aivan ihana lukee tällanen postaus! :-)

    ReplyDelete
  31. ihana postaus!!:ooo<3
    http://eliiiiisa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  32. Anonymous2/1/13 22:49

    Tää oli aivan ihana postaus. Oikeesti tuli tippa melkeen linssiin kun tää sai mut nyt niin tunteikkaaks että hyvä luoja. Tälläsen suhteen mäkin haluan sitten joskus ja oon niin ilonen, että sä oot löytäny jonkun noin ihanan. Vaikka en sua yhtään tunnekkaan niin oot ihan paras !! :)

    ReplyDelete
  33. Anonymous2/1/13 22:51

    voi miten söpö tarina! näin muuten teidät tänää Suomalaisessa xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah aijjjjaaaa :) yritin ostaa kynää XD kauheen kalliita oli hahahah

      Delete
  34. Anonymous2/1/13 22:53

    aivan ihana postaus, jostakin syystä sait mulle kyyneleet silmään! :3 ootte tosi söpöjä ♥

    ReplyDelete
  35. Anonymous2/1/13 22:58

    enkestä.. ootte yli söpö pari! <3

    ReplyDelete
  36. Anonymous2/1/13 23:09

    voooi ! Aivan ihana postaus ! Kaikkee hyvää teille ja älä ikinä ,ikinä päästä irti tollasesta ihanuudesta ! Lane on onnen poika ,ku sai tollasen täydellisen <3 ootte nii ihania että voisin kehua _TEITÄ_ maasta taivaisiin vaikka en tunne. (: vitsit tuli itellekki tosi hyvä olo ku luki tän ja jotenki semmone onnellinen sun puolesta ! Oijh ,onnee vielä teiillee<3 + toi eka kuva susta on aivan ihana !1 <3

    ReplyDelete
  37. Anonymous2/1/13 23:11

    Aaawwsss! <3
    Toi teiän tarina on jotain täydellistä ! Ootte oikeesti aivan ihania . Määä oon lukenu tän jo varmaa neljä kertaa läpi ja en vaa pysty olla ajattelematta tätä postausta ! <3 onneee teille !

    ReplyDelete
  38. aivan ihana postaus!! paljon onnee teille :)

    ReplyDelete
  39. Anonymous2/1/13 23:13

    Ooko neitsyt ?ei pahalla ja ei oo pakko vastata mut aattelin vvaaaa. Antteeks

    ReplyDelete
    Replies
    1. miks ajattelit vaan ..:D?

      Delete
  40. Anonymous2/1/13 23:17

    ihanat♥♥♥♥ mua alko melkee itkettää ku luin tän!!!! kaikkee hyvää teille :)

    ReplyDelete
  41. Anonymous2/1/13 23:25

    "You can do enything as long as you can dream it "
    Toi on nii teille sopiva lause ! <3 onnee kaikesta ! Ja jatta oot liian ihana ! <3

    ReplyDelete
  42. Anonymous2/1/13 23:27

    voiei ootte niin sulosia. :) Varsinkin toi miten tutustuitte! Pakostikkin kun tätä luki niin oli koko ajan hymy naamalla. :D

    ReplyDelete
  43. Anonymous2/1/13 23:38

    kui ihana tarina :D♥ oottepa söpöjä (:

    ReplyDelete
  44. Anonymous2/1/13 23:43

    awwww :)

    ReplyDelete
  45. Anonymous3/1/13 00:13

    ootteko neitsyitä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. voit miettiä sitä

      Delete
    2. asia ei ehkä tänne kuuuuuulu :dd

      Delete
    3. Anonymous3/1/13 13:56

      Hmm.. Aika typerä kysymys kun kummallakin poikaystävä....

      Delete
    4. Anonymous3/1/13 16:25

      mitä sä sillä tiedolla ees tekisit :D

      Delete
    5. Anonymous3/1/13 17:24

      panisin itteeni varmaa perseesee

      Delete
  46. Anonymous3/1/13 00:14

    awwwwwwww! ihanat

    ReplyDelete
  47. Anonymous3/1/13 01:26

    Voi että, ihanasti kirjotettu tuli melkeen kyyneleet silmiin mullakin! :D Mutta joo varmaan myös siks että voin ite niiiiiin samaistua tähän, mulla ja mun poikaystävällä kun oli aikanaan myös koko yläasteen ajan sellasta on off -juttua että aina kun toinen oli kiinnostunu niin sitte toinen taas ei ja se kierre jatkukin sitte aika pitkään.. Myös mulla oli sillon juttua vaikka kenen muun kanssa mut ei niistä sitte koskaan mitään isompaa tullu kun kukaan ei vaan tuntunu samalta ja aina vaa halusin sen yhen tietyn jota mietin. Kauan siihen meni mutta lopulta 9. luokalla ne tunteet alkokin olla sitte samanaikasia ja päädyttiin viimein yhteen! Nyt ollaan oltu yli 2 vuotta ja mulla on edelleen perhosia vatsassa kun nähdään ja rakastun kokoajan vaan enemmän :) tottakai ongelmia tulee ja menee pitkässä suhteessa mutta ne on just sitä varten että näkee mitä se suhde kestää ja lopulta ne vaikeudetkin vaan vahvistaa! Voi ei mikä romaani tästäkin nyt tuli mutta kaikkee hyvää teille :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oij ihana et joku voi samaistuuu! ja totta tuo että ongelmia tulee , ei niiltä voi välttyä!! onnee teillekki :)

      Delete
  48. tää oli niiin ihana postaus! aloin vähä itkemäänki! onneks olkoon teille, ootte varmasti ihania :)

    ReplyDelete
  49. Anonymous3/1/13 01:40

    ihana <3 oikeesti ihana toi sun booooifrendis! hihiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  50. Anonymous3/1/13 01:58

    Eikä!♥ Tää oli ihana postaus C: sais se jennaki tehä tämmösen!!! ;)

    ReplyDelete
  51. ihana postaus:) ja teil on tosi kiva blogi!

    ReplyDelete
  52. Anonymous3/1/13 08:36

    tää on varmaan jo viies kerta ku tätä luen ja aivan vedet silmissä, tää on jotain niin ihanaa! ja paljon onnea teille ja hyvää jatkoa:)<3

    ReplyDelete
  53. voi ihanat mä sulan tänne:3 perfect two!♥

    ReplyDelete
  54. Anonymous3/1/13 11:12

    purrrrrrrrrrrr ootan kun toi söpöliini pääsee baariin ja pokaan sen ;D <3 ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lane on -94..:D kohta melkee 19, se kyl pääsee baariin

      Delete
    2. Anonymous3/1/13 14:13

      aa no sehän on parempi niin ei tarvia odotella!! missä baareissa se käy??

      Delete
    3. Anonymous3/1/13 19:07

      :D:D

      Delete
    4. :D:D::D:DD:DD:D: anteeks mitä. et sä sitä saaa ;) meikä vei

      Delete
    5. Anonymous4/1/13 07:48

      voi hölömö kerro nyt, voin toki muualtakin ottaa selvää! et uskalla kertoo??

      Delete
    6. no ota jostai selvää :D en minä tiedä , ei se oo pitkää aikaa käyny

      Delete
  55. Anonymous3/1/13 13:56

    ehkä typerin kysymys ikinä, mut ootteks te koskaa... sillee tiiät

    ReplyDelete
  56. Anonymous3/1/13 14:58

    vooi, lisää juttua vaan jos jaksat kertoo !!:) mitä lane sano tästä tekstistä?:--))

    ReplyDelete
  57. Anonymous3/1/13 15:14

    vitun lutka eikö sulla oo yhtään omatuntoa, mieti jos sun entinen poikaystäväs Verneri , jonka kanssa olit sillon aikasemmin yhdessä, lukis tän, ja tajuis että oot koko teijän suhteen ajan yrittäny/ollut ihastunu laneen? vitun itsekeskeinen paska voitko mennä ittees ja miettiä miltä susta tuntuis jos sulle tehtäis noin. ootko myöskään miettiny miltä lanen entisestä tyttöystävästä tuntuu ku se lukee tän, ja saa tietää että lane on jutellu vaan sulle koko niitten suhteen ajan? T: Vernerin hyvät ystävät <3 pus

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. mä tykkäsin verneristä kun oltiin yhdessä niinkiun mainitsin.
      2 lane ei koko aja jutellu mulle ku hän oli eksänsä kanssa ja sillon ku jutteli niin ohan vaan kaveri mielessä.
      3. mä en ollu meijä suhteen aikaan ihastunut lanen ????? vasta erottua ja lanee paremmi tutustuttua tajusin et hän on oikee mulle?? siks erosin kun suhde ei tuntunut hyvältä .
      4 mä en mitää pahaa halua vernerille enkä lanen eksälle eikä me olla lanen kanssa oltu varattuina ihastuneita toisiimme.

      kannattaa tutustua muhum kunnolla että tietä mun asiat ja miten ne oikeasti menee! ennenku tuut tänne Mua lutkaksi haukkumaan? jotain rajaa näihin juttuihin hei?

      Delete
    2. Öööööööö huora turpa kines... T. Jatan kamu <3 pus

      Delete
    3. Anonymous3/1/13 21:53

      törkeetä tulla anona haukkuu.. tulis päin naamaa sanoo jos on asiaa

      Delete
    4. XD Hohoho niinpä! stna

      Delete
    5. .....jonkun persettä kutittaa vähän liikaa se et oot onnellinen ! tsiisus t. edelleen Jatan kamu <3 pus

      Delete
    6. Anonymous3/1/13 22:02

      oletpas lapsellinen :)

      Delete
    7. jaa mul oli vieläki asiaa XD mä en nyt itse henkilökohtaisesti voi asialle mitään että tällä kyseisellä (vernerin hyvät ystävät <3 pus ) anonyymillä on vakavia tekstin ymmärtämis ongelmia! JUMALAUTA TOSSA LUKEE IHAN SELVÄSTI XD t. edellleen minä

      Delete
    8. Anonymous3/1/13 22:11

      Kova muija

      Delete
    9. Anonymous4/1/13 19:43

      Hei ihan oikeesti, jatta ei oo mikään lutka!

      Delete
  58. aivan ihana postaus! :3 ootte sulonen pari ♥

    ReplyDelete
  59. Anonymous3/1/13 15:45

    oohh :) ihana tarina!! pysykää yhdessä aina jooko :3

    ReplyDelete
  60. Anonymous3/1/13 15:56

    eiikääää vitsi mä haluaisin olla sinä ! toi on just tollane ihana rakkaustarina iha niiku elokuvista ! piä kii sun pojasta ! <3

    ReplyDelete
  61. Anonymous3/1/13 16:06

    voi aivan ihana postaus ! :)Teiän tarina on vähä saman tyylinen ku mun ja oman kullan. : D
    Osaan niin samaistua sun tunteisiin,ite olin 2vuotta ihastunu poikaystävääni hänen tietämättään, ja kun hän sai tietää niin tuli puhuu mulle fb:ssä (haha..) no se juttu jääty sillon (2010) mun ujouden takia.Muutama kuukausi myöhemmin aloin seurustella toisen kanssa mut jätin,koska olin ahistunu ja tajusin et olin edelleen ihastunu tähän mun nykyiseen.Siitä about vuosi myöhemmin löydettii toisemme uudestaan ja nyt on seurustelua takana melkein 7kk. <3 Mut hei hirmusesti onnee teille,ootte mielettömän söpöjä yhessä ja omasta kokemuksesta voin sanoo että ku teilläki on noin vahva "pohja" niin varmasti tuutte oleen pitkään yhessä! :>

    ReplyDelete
  62. Anonymous3/1/13 16:21

    voiii eiii ihana! pidä lanesta kiinni :)

    ReplyDelete
  63. Aaw ihana tarina :)

    ReplyDelete
  64. Ääää Jatta ihana postaus! ootte niin ihania♥ onnee ihan hirmusesti!

    ReplyDelete
  65. Anonymous3/1/13 18:02

    2 vuoden "odotuksen" jälkeen sain sen mistä salaa haaveilin ♥ < siinä välissä seurustelit vernerin kanssa, omituista ja röyhkeää verneriä kohtaan, ihan näin molempien kaverina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tarkoita että 2vuotta putkeen haaveilin siitä... kun olin vernerin kansa en mä ajattelut lanea siinä mielessä koittakaa ymmärrtää!!!!

      Delete
    2. Anonymous3/1/13 22:00

      Voi menitkö vähän paniikkiin ? :)

      Delete
    3. Anonymous4/1/13 17:52

      öö lol ? :DDdddddd uskon et oikeesti kaikki menee ihan paniikkii ku lukee näitä sun kamalan tutisuttavia kommentteja:ooo !!!

      Delete
    4. Anonymous4/1/13 19:45

      Hei ihan oikeesti uskokaa nyt jattaa !!!

      Delete
    5. Anonymous30/1/13 20:19

      jumanstkuikka ! oikeesti imekää itteenne pikkuhiljaa .. ettekö voi vaa ymmärtäää mitä Jatta meinaa? tsiisus.

      Delete
  66. Anonymous3/1/13 18:13

    Ootte nii sulosia, kunpa mullekki kävis joskus vielä noi söpösti :D (: kaikkee hyvää teille (:

    ReplyDelete
  67. Anonymous3/1/13 18:19

    voiettä tää oli kyllä ihan tosi kiva postaus ja hyvää vaihtelua tänne blogin puolellekin! :) voikun omalla kohallakin kävin tolleen että odotus palkittais:) kaikkee hyvää teille!!!

    ReplyDelete
  68. aivan ihana postaus♥, hyvää jatkoa teiän suhteelle :)!

    mun mielestä seurusteleva pari sopii just hyvin toisilleen, jos niissä on vähän samaa näköä :D. tää on hankala selittää, mut tossa kuvassa ton you're perfect tekstin alla lane näyttää tosi suloselta ja sulle just sopivalta poikaystävältä :)♥

    ReplyDelete
  69. Anonymous3/1/13 20:04

    voi että nii ihana rakkaustarina teilläki !! ää aloin itkeä :) <33 onnea paljo teille ,ja toivottavasti ootte oikeita toisillenne ,sovitte älyttömän hyvin yhteen :) pus ! mulla ittelläni on menny kaikki poika jutut iha penkin alle ,ja silti tykkään edelleen siitä yhestä johon tutustuin jo ajat sitten .. mutta hänpä ei ole kiinnostunut minusta ,ja se tuntuu iha hirveeltä ,koitan vaa päästä yli siitä mut ei onnistu .. ja uutena vuotena kun kello oli 0:00 se tuli halaa mua yhis bileis ja sano että tää meiä ois pitäny tehä jo ajat sitten .. meinasin melkei pyörtyä .. mutta se siitä sitten ! nyt ollaa taas ku ei tunnettais ees .. :/ voiku mullekki tapahtuis noi ! oot onnen tyttö <3

    ReplyDelete
  70. Anonymous3/1/13 20:18

    TÄÄ OLI IHANIN PSOTAUS PITKÄÄ AIKAA! :) ootte niin aidon tuntunen pari!! kaikkee hyvää teille<3

    ReplyDelete
  71. miten sulosta ! :3

    ReplyDelete
  72. Awwaww, tuli ihan tippa linssiin, ihana tarina :)

    ReplyDelete
  73. Niin. Söpöä murmeli :))

    ReplyDelete
  74. Anonymous3/1/13 22:18

    Oi vähän söpöö C:! mutta mun mielestä oot silti tehny ihan vitun kusisesti näitä muita jätkiä kohtaan. Mieti jos ne on ollu sisimmissään ihan in love ja sattuu lukemaan mielenkiinnosta sun blogia anonyymisti ja tajuaa että oot pyörittäny niitä ihan vaan jonain "korvaavana" kun et oo saanu heti sitä mitä halusit. Ite loukkaantuisin tommosesta. Minkä takia ruveta seurusteleen kenenkään kanssa jos mielentila on se, että kuitenkin ajattelet jotain toista?
    Nooooooo mutta oot varmaan kasvanu tosta jo jne, kaikkee hyvää sulle ja lanelle :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en ole ketään korvaavana pyörittänyt ... koittaaa jo tajuta??? tykkäsin lanessts, sit se meni ohi ja oli muita jätkiä! sit vasta ku alko taas olee juttua lanen kanssa tajusin et HÄN on se oikea mulle. en mä ketään minään korvaavana ole käyttänyt. ihan sairasta tommone, te ymmärrätte tän väärin

      Delete
  75. Anonymous3/1/13 23:22

    sait mut uskoo onneen!
    ite oon tykänny kohta kaks vuotta eräästä muutaman vuoden vanhemmasta pojasta, mut joo en oo uskaltanu kertoo sitä hänelle, vähän tuota ujous vikaa täälläkin.. :P säki muute tiiät sen jätkän xd mut jos meijät on tarkotettu toisillemme nii eiköhä me jotenki yhteen päädytä :)

    ReplyDelete
  76. Anonymous4/1/13 08:11

    Tuntuu olevan osalla teistä anonyymeista aika hankalaa nyt tulkita tätä Jatan tekstiä. Jatta ei varmaankaan ole missään muoto ajatellut kirjoittaessaan, että on "pyörittänyt korvaavana" tai "samaan aikaan toisen kanssa seurustellessa haaveillut salaa toisesta" - joko todella ymmärrätte nyt kaiken väärin, tai vaihtoehtoisesti aivan tahallanne teette asiasta suurempaa, kuin mitä se on.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous4/1/13 17:44

      itse en todellakaan tehnyt asiasta suurempaa mitä se on, mun mielestä toi teksti antaa just niin hyvin ymmärtää näin, tai sitten mulla vaan on jonkin sortin ymmärtämisongelma : 3 pahoitteluni.

      Delete
  77. Anonymous4/1/13 19:36

    Aaawwws <3 Ihana postaus Jatta (: Onnee teille(:

    ReplyDelete
  78. Anonymous4/1/13 22:35

    Haha taitaa olla kateellisia noi ketkä mussuttaa noin kovasti tosta "seurustelit toisen kanssa mutta et tykänny siitä".. Voi luoja, oikeesti.
    Ihana tää teidän juttu, toivottavasti itekkin löydän jostain itselleni ihanan jätkän! Ne on vaan niiin kauheen harvassa.
    Kaikkea hyvää sulle ja Lanelle!

    ReplyDelete
  79. Anonymous4/1/13 22:40

    Te täydennätte kyllä toisianne ja ootte niin ihania, älkää päästäkö toisistanne ikinä irti jooko! Oon tositosi onnellinen teidän puolesta! :)

    ReplyDelete
  80. Anonymous4/1/13 22:52

    Kiva postaus jatta! Ja kivasti kirjotit ton ;) ootte nii söpöjä että iha sulan! :) <3 kaikkea hyvää teille! <3 pidä lanesta kiinni:)

    Ps. Mistä tuo lane nimi tuli :)?

    ReplyDelete
  81. Anonymous5/1/13 10:32

    Aaivan ihana postauss!
    Oon lukenu tän jo 4kertaa ja vois lukee vielä uuestaa. Jatta oot ihana ja kaikkea hyvää teille! :)
    Ja nii tää blogi on pparhautta<3

    ReplyDelete
  82. Anonymous5/1/13 16:33

    luin tätä postaust kokoaja hymy naamalla (: enne mua on sattunu kattella mite joillai menee nii hyvin mut täst tulin vaa hyvälle mielelle ! vaikutatte molemmat tosi ihanilta ihmisiltä (: onnnee ja toivottavasti teiä juttu kestää <3. (:

    ReplyDelete
  83. Anonymous6/1/13 01:24

    tää oli jatta ihana postaus, ihailtavan rohkeeta kertoo jotain näin henkilökohtaista kaikille ja vielä niin suurella tunteella :) niin kauan oon teiän blogia lukenu että en todellakaan osaa kuvitella että tätä tehdessäs oisit miettiny ketään loukkaavas, vaikutat niin ihanalta ihmiseltä! mä toivon kaikkee hyvää teille, pitäkää kiinni siitä mitä teillä on :)

    ReplyDelete
  84. Anonymous7/1/13 16:41

    musta tuntuu että me ollaan niin samanlaisia.. synnytty samana päivänä ja mä oon myös tosi ujo!

    ReplyDelete
  85. Anonymous9/1/13 18:58

    mää oon ollu nii samassa tilanteessa!

    ReplyDelete
  86. Anonymous27/1/13 21:28

    voi eiii miten ihanaa!! itellä kans sama tilanne yhen pojan kans et se pyys kaveriks facessa ja ollaa juteltu nyt kuukaus ihan all day all night ja ollaan nähty pariki kertaa. jotenki tosi jännällä tavalla ihanaa että mulle voi käydä tolleen ku sulle:Dd kaikkee hyvää teille!:)

    ReplyDelete