Friday, 28 December 2012

My everyday makeup

Jatta: Saa nähä mitä tästä tulee mutta yritetään... Kuvasin teille kuvina mun arkimeikin, mikä on ehkä maailman yksinkertaisin ja nopein tehdä. Mulla menee ton tekemiseen 5-10min, joskus laiskalla päällä saan kyllä puolituntiakin kulumaan. Monet mun meikit on lopussa ja aika vanhoja, että älkää huoliko olen kyllä uusia hankkimasa. Noi jotkut näyttää nimittäin aika järkyttäviltä. Tänään tein siis ihan perusmeikin, koska kohta suuntana Tahko,enkä mä nyt sinnepäin mitään hienouksia tarvitse. Toivottavasti tästä irtoo jotain, kun olitte kuitenkin toivoneet :-)

IMG_3484 Ensin pesen kasvot ja laitan Nivean kosteusvoiteen. Annan hetken kuivua ja sen jälkeen laitan tuota mysteerimömmöä smoothing joku meikinpohjustus aine.. IMG_3538IMG_3485 Meikkivoiteita ja bb-voiteita löytyy, mutta tällähetkellä käytän vaan tuota cliniquen meikkivoidetta tummille silmänalusille ja muualle naamaan sitä tarvittaviin kohtiin ja myös puuteria hiukan. IMG_3492 Aurinkopuuterit on mun ehoton suosikki meikeistä! Rakastan laittaa sitä ja tykkään siitä miltä se näyttää. Joskus sitä hujahtaakin ehkä hivenen liikaa nassuun, mutta ainakin saa tähä kalpeaan naamaan vähän väriä. IMG_3495 Pohjameikin jälkeen alan väsäämään kulmia. Iänikuinen ongelma jok ikinen aamu. Aina tuntuu ettei niitä hyvin saa ja monesti menee hermotkin tuohon piirrusteluun. Parhaimmaks kulmakynäks oon kuitenkin todennut tuon Isadoran kajaalin :-D Plus käytän lumenen (teksti kulunu pois hehee) kulmakarvageeliä, enkä kyllä oikeestaan tiiä tuleeko siitä enään mitään mutta toimii harjana. IMG_3565IMG_3496 Seuraavaksi taivutan ripset ja laitan ripsiväriä. Ehoton suosikki ollu jo monta vuotta tuo vedenkestävä maybelinen colossal(?) ripsiväri. Pitää ripset kivasti taipuneina ja tuuheuttaa ja pidentää musta ihan riittävästi. IMG_3582 IMG_3502 Joskus jos oon menossa jonnekkin juhliin tai muuten vaan jaksan silmiin käyttää enempi aikaa saatan tuhertaa jotain luomivärien ja eyelinerin kanssa. En oo mikään mestari meikkaamaan joten en pahemmin tuommosia käytä. Tykkään pysyä aika luonnollisessa meikissä :-) IMG_3506 Huulirasvaa omom ja meikki on valmis! Vihaan ylikaiken huulikiiltoja ja huulipunia ku ne vaa sotkee. Tai sit en vaan osaa niitäkään oikein käyttää. Mutta näin talvella mun mielestä parhaiten huulia koristaa erillaiset huulirasvat! IMG_3593 Ja tadaa valmista tuli! Mul meni tän postauksen tekemiseen 10x enemmän aikaa kun tuon meikin.. IMG_3509 Tässä vielä joitain välineitä millä maalailen! Kysykää jos joku jäi askarruttaa tai ette saanut selvää mun selostuksista. Rupean nyt, jos kerkiän, tekemään toista postausta eilisen ostoksista!

27 comments:

  1. Mihi kohtaan sitä aurinkopuuteria oikein pitäs laittaa? :o ku ite aina laitan tohon poskipään alapuolelle

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oo jatta, mutta poskipäiden alapuolelle, se toimii vähän niinku varjostuksena jolloin se kaventaa sun naamaa :) jos haluu vaan vähän väriä kasvoihin nii sitä voi kohtuudella sipasta menemään pitkin poskipäitä :)

      Delete
    2. jep poskipäitte alapuolelle kuuluis kai mut mä sudin vähä jokapaikkaa hehe :)

      Delete
  2. Paljon samaa kun mun arkimeikissä :) Ois muuten joskus kiva nähä miten teet sitten juhlameikin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voin tehdä siitäkin joskus postauksen kyllä :)

      Delete
  3. sori tää kysymys ei kyllä liity tähä postaukseen mutta millä ohjelmalla lataat nää kuvat tänne ja minkä levysii ja korkeit ne on? =DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. flickrilillä! jotain 700 leveitä ja 450korkeita

      Delete
    2. ku mun flickrissä on vaa leveydeltä 640 ja seuraava koko on 800... oliks teilläki sillee aluks???? anteeks ku kyselen :D:D:DDD

      Delete
  4. Tää ei nyt liity tähän postaukseen, mut toivoisin joskus postausta teijän lempiblogeista. Ei mitään linkitä blogisi -juttua, vaan kertoisitte teidän tän hetkisistä lemppareista ja miks tykkäätte just niistä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okei pitää pistää harkintaa :)

      Delete
  5. siis mä vaa jaksan ihmetellä et miten voitte pysyy noin timmissä kunnossa (ei vastalauseita!!! :D)vaikka syötte anteeks iha järkyttävästi roskaruokaa ainaki nuide kuvien perusteella :D ei liittyny nyt tähän postaukseen mitenkään mut argh mä vaan ihmettelen suu soukeena että mitämitä aina ku nään (tai luen) kui paljon syötte mäkkärissä yms ja silti ootte mallien mitoissa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ööh hahah joo no me syödään aika paljon roskaruokaa mutta nyt tuleeki pitkä lakko ainaki mulla alkaa lakko uv :p ja en mä nyt tiiä noista "mallin mitoista" en mä ainakaan

      Delete
  6. tää oli tosi kiva postaus!! :-)

    ReplyDelete
  7. Ootko kokeillu tota garnierin bb-voidetta? Jos oot nii onks se hyvää ja suositteletko sitä ? :)

    ReplyDelete
  8. En haluais mitenkään negatiivisesti kommentoida, mutta mun blogiin tultiin juuri äskettäin kertomaan, kuinka mä matkisin sun postausta. Ettet vaan itse saa väärää käsitystä, niin en missään nimessä matki ja jos oot tietonen asiasta, niin please let me know!

    ReplyDelete
    Replies
    1. okei ei mitää :D en ollu kyl tietoinen ennenk tulit sanoo ;O vai häh .. mmm anonyymit anonyymit :D

      Delete
  9. minkä merkkinen / mistä toi meikkivoidesivellin on :)?
    ja paljon maksaa, oot tosi kaunis♥ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tiiä ku se on se sheercover mite se kirjoitetaan XD tilattu joskus ostosteeveelt niitä meikkejä.

      Delete
  10. voi vittu olipa tärkee postaus :D:D:D::D:D:D:D:DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jos ei ollu sun mielestä ni voivoi :) mikähä ois sitte tärkee kerro mulle

      Delete
  11. sä jatta matkit niiiin paljon annika ollilan ja sara ollilan blogeja ja tyylejä ja ihan kaikkee. keksi pliis jotai omaa oot ihan ku niitten kopio :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDdDD mitä samaa mulla on ku niillä? mun tyyli on aika yleinen aika moni menee samassa "tyylissä" ja en kyl nää itsestäni mitää samaa ku niissä. kelpais kyllä siskosten ulkonäkö ja vaatteet yms todellakin mutta hahaha en kyllä mikää kopio ole. iha jatta vaan kuule

      Delete
    2. samaa mieltä kyseisen anon kaa:D vaikutat kyl aika ylimieliselt siis jatta

      Delete