Friday, 21 December 2012

I'm on vacation

IMG_2954IMG_2946catsIMG_2920IMG_2936IMG_2838IMG_2951IMG_2863IMG_2830 Jatta: Sekalaisia kuvia tältä päivältä. Selvisin maailmanlopusta. Hahaa mä oikeesti uskoin tohon, kyllähän se vieläkin voi tulla. No senkus tulis vaa, koeviikon vikan kokeen tulosta en nimittäin haluis välttämättä saada tietää.. Pääsin kymmeneltä jo ja tulin kotiin isin kanssa syömään pitsaa, kohta paketoin viimiset lahjat ja teen parit hienot kortit! Niistä tulee aivan mahtavia.. Tää teksti pomppii koska kuuntelen samalla NRJ:tä ja sitä kui ne selittää just maailmanlopusta ja maailmanloppubileistä! Kui cuuul

Illalla meen Lanelle, huomenna joulusiivous, sunnuntaina hölläilen ja maanantaina joulujoulujoulu! Viime jouluhan oli ihan vasta? Tää joulu ollaanki vaihteeks iha kotosalla, mutta uuttavuotta ei. Oisin halunnu viettää uv:n kavereiden ja muiden kanssa, mutta kyllä siitä ihan kivaa voi serkkujen ja muitten sukulaistenkin kanssa tulla ;) Enviikolla lähetään siis Tahkolle ja palaillaan sieltä 1.1.2013. Jännäää tulee, onks ketää teistä tulossa sinnepäin? En edes tiedä missä se on... Loppuun vielä parit kuvat puhelimen kätköistä.

catsssss [1] Mä tänään aamulla. [2] Kalenterin muistutus hehe + Laukaa ja pelipyynnöt ♥ [3] Alkuviikon ruoka joltain päivältä. [4] Keskiviikkona lähössä seuran pikkujouluihin.

catsss [1] Pari viikkoo sitte peili, koulu, mä ja mun kamu Pinja ♥ [2] Mä äidinkielen tunnilla. [3] Unelma kengät! Hieman eri koroilla niin ahh. [4] Tänään aamul ja mun hiukset näyttää vaaleilta.

catss [1] Liviltä kuva varmaan kuukaus sitten. Hippoksen keltaset vessat. [2] Mun nätit kaverit matikan tunnilta. [3] [4] Mä lähössä Lanen kanssa rinteesee viime lauantaina.

39 comments:

  1. voitko tehä joskus pientä postausta sun poikaystävästä ja sinusta:) tai laittaa jotaki kuvaa teistä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo heti kun meistä löytyis jotain kuvaa.. :D Mutta joo oon aatellu joskus vielä tehdä :)

      Delete
  2. Onks Lane sun poikaystävä? (: ootpas kaunis!

    ReplyDelete
  3. apua katoin jo et olisit ollu kolmannen oikees kuvas ilman housui :-DD
    pakko viel sanoo et sul on niin ihana hymy et alkaa iteeni hymyilyttää, whii !<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D:D hahah joo ... on mulla housut! kiitos :3

      Delete
  4. Me ollaan aina tolla peilillä kuvailee XD kiva postaus ja ihana sä <3

    ReplyDelete
  5. hahahaha katoin tos kolmannes kuvas et sulla ei oo housuja ja järkytyin, mut oli sitteki :D ja aika outo asia kehua mut sulla on täydellisen muotoset kulmat ja muutenki kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D on mulla housut.. hahah aijaa xd kiitos!

      Delete
    2. Sama mäki katoin ett sull ei oo pöksyjä : D
      Oot muuten hurjan kaunis seutusteletkos...;)

      Delete
  6. kauan ootte seukannu Lanen kaa? :) ja asuksä siis Laukaalla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kohta 5kk :) joo asun! se sanotaan "laukaassa" hhaha xd sori oli pakko

      Delete
  7. mistä noi sun beiget housut on ostettu ja paljon oli hintaa? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. h&m ja jotain 9,90e tais olla :)

      Delete
  8. ompas sulla huono peppu!!opettele lakkaa kynnet....

    ReplyDelete
    Replies
    1. just hyvä peppu jatalla! :D hän sentää reenaa sitä jotenkii ku harrastaa liikuntaa, senki spreadass ano......

      Delete
  9. ootpa nätskä! :-) ja tykkään tosta sun asusta hirmuisesti, tosi pirtee!

    ReplyDelete
  10. muuramesta menee tahkoon noin kaks tuntii jonnekkin päin et ainakin se on jossain aika lähellä ! :--D

    ReplyDelete
  11. Ei luoja, kuka hiton urpo usko tohon maailmanloppuun. Nauran. Ei ne mayat oo mitään maailmanloppua ennustanu, uuden ajanjakson (sykli)alkamista vaan. Iltapaskalehdet ne on ton maailmanlopun keksiny. Joka päivälle on ennustettu maailmanloppuja, miks yhtäkkiä TÄMÄ toteutuis? Voi herranjestas nyt teinit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D siis tykkään näistä "teinittely" kommenteista nykyää..:_D en mä nyt silleen uskonu mut kyl mä sillee aattelin sitä ja sen tuloo ku jokapaikassa luki siitä! mut eipä se nyt tulllukkaa eikä se myöskään mikää ylläri ollu ettei se tullu

      Delete
  12. hahaa mä oon tuol yhes kuvas :DDDD

    t. mä, eli tiiäks kuka ;DD

    ReplyDelete
  13. kui et oo koskaa kertonu et seurustelet? tai et oikeestaa mitää sun jätkästäs, ja teistä :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl mä tääl oon maininnu :) no en mä sitä silleee levitelly tääl hirveesti ole mutta teen kyllä joskus postauksen meistä :)

      Delete
  14. ihana asu! Oot todella kaunis :)

    free-emmi.blogspot.fi

    ReplyDelete
  15. kirjota jotain sun poikkiksesta tänne?

    ReplyDelete
  16. mistä tuo laskettelutakki on ?

    ReplyDelete
  17. Liityin lukijaks, aivan ihana blogi:) Ja hyviä kuvia!

    ReplyDelete
  18. ihana blogi (: tuutko mun blogin lukijaks ? (: http://roosa-keepasmile.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  19. Tahko on kuopiossa tai jossain siinä lähellä :)

    ReplyDelete