Tuesday, 25 December 2012

Christmas presents

cats Jenna: Joulu meni mun perheessä rauhallisin tunnelmin. Nukuttiin aamulla pitkään ja katottiin jouluohjelmia. Käytiin joulukirkossa ja syötiin hyvää ruokaa! Pukki ei kerinnyt sisälle asti, koska hänen piti keretä muitten lasten luo ja jätti sen takia lahjat oven taakse. Illalla pelattiin sit koko perhe aliasta ja minä menin jo aikasin nukkumaan. DSC_3204DSC_3222DSC_3227 Nää uggit sain jo aikasemmin, koska mun varpaat paleli vahoissa talvikengissä! Ja nää oli ykkös toive!DSC_3234 70€ ja 4 leffalippuuDSC_3236 Guessin kaulakoru! ja tääki oli se ykkös toive! DSC_3239 Jatan antama lahja :) musta luomiväri (ei näytä tässä kuvassa) , ginaan 20€ ja ihana hellokitty takakuori!

16 comments:

  1. Ihania lahjoja :-) Millä objektiivilla oot ottanu nää kuvat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. iha sillä normilla mikä tulee melkeempä joka kameran mukana! :)

      Delete
  2. Ompa kivoja kuvia:) Tykkään sun blogista iha sikana:)
    käy tsekkaa mun blogi ja liity lukijaks jos kiinnostaa!:)
    http://rhythmheat.blogspot.fi/ ps. se on kesken pahoittelen!

    ReplyDelete
  3. Itsekkin sain samanlaisen GUESS kaulakorun:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii aika moni sai ton tai ainki mun kamuist! :)

      Delete
  4. Lovely pictures, those boots are amazing (:
    Merry Christmas!

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. onpa kivoja lahjoja! noi uggit olis lämmittäny munkin varpaita ♥

    ReplyDelete
  6. Mistä noi uggit on ostettu/tilattu ? Oon itelleni koittanu ettiä kans mut kaikkialla niiin kalliita ! :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tiiä yhtää! äiti oli soitellu joka paikasa noita! mut siis tietystihä noi on kalliit! mä en tiiä mistä noita sais halvalla ://

      Delete
  7. UGGit menee melkein heti rikki pohjasta, eli ei ois kannatanu ostaa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooo mä hoivaan ja pidän hyvää huolta! :)

      Delete
  8. ihana toi guessin kaulakoru!:) Muutenkin kivoja kuvia!!

    http://marsqn.blogspot.com

    ReplyDelete