Sunday, 23 December 2012

Aatonaatto

IMG_2968 Jatta: Aatonaatto jeij! Käytiin Jennan kanssa ottamassa muutamia kuvia ja en nyt osaa sanoa onnistuko nuo. Vikojen lahjojen paketointia ja korttei koristelula, chillailua ja jouluohjelmia. En taija tänään keksiä muuta tekemistä. Ei mulla muuta joten palailen huomenna toivottelee jouluja jos jossain välissä kerkiän! Jos en, niin älkää suuttuko :>

IMG_2973IMG_2988 IMG_3001IMG_3014IMG_3025 Äiti osti mulle tota about reilu viikko sitten ja päivittäisen käytön ansiosta mun iho on jo nyt parantunu iha sikana! Suosittelen! catssIMG_3096IMG_3029IMG_3097IMG_3131catsIMG_3107IMG_2964IMG_3023IMG_3121

16 comments:

  1. tiiätkö,että mistä noi Jennan kengät on ? :))

    ReplyDelete
  2. Mistä tota clearasilii saa? (: oot kaunis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en tiiä! veikkaisin et ihan normi marketeista! kiitos:)

      Delete
  3. mistä oot ostanun ton ihanan paidan? :)

    ReplyDelete
  4. mite saa kuvat samankokoisiksi?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. muokkaan ne valmiiks siihen kokoo mihin ne haluut ja sit lisäät tänne ne alkuperäsessä koossa:)

      Delete
  5. miks et käytä sitä sun ihanaa punast everistin talvitakkii :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl mä sitä käytän :)

      Delete
  6. miten teet ton youtube biisin, et siin lukee vaan biisin nimi ja laulaja ?:) kun mä laitan nii siihe tulee kokovideo, en osaa laitta tuollei :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. no siis jos meet siihe videoon ja painat "jaa" sitten --> "upota" ja otat siitä sen koodin. Lisäät postaukseen ja sit muutat niitä numeroita sellasiks ku haluat! Tai sen ekan numeron laitat että minkä levysen haluut siitä ja toiseen laitat 25 ni pitäis tulla tommone pallkki :)

      Delete
  7. MOI:-) oon lukenut tuolta sun formista noit ihan naurettavia, lapsellisia juttuja, jossa sua haukutaan lihavaksi ja liian painavaksi ja pitkäks nousijaksi?!?! siis mun mielestä ihan naurettavaa, koska kyllähän nyt susta näkee et oot TODELLA kaukana lihavasta ! et oo mun mielestä edes hiukkaakaan pyöreä ja noi kommentit varmasti sattuu sua ja sun ei tarvis tollasta paskaa lukea, koska susta ei lihavaa saa millään. ite oon entinen cheerleaderi ja tiedän todella hyvin, että oot just hyvän kokone nousija ja sua pystyy nostamaan ihan helposti! tottakai nyt sellaset ihan pikkuset otetaan nousemaan varmaan ekana, mutta kun sullakin oli 5 vuotta nousijana takana, oot todellaki hyvä!! musta oot ihan normaalikokonen ja tuntuu jotenki naurettavaltaki lukee tollasta paskaa tuolta, että mistä ihmiset repii tollasta :-D:-D?! oot huippu, älä välitä tollasesta koska tiedät itekki et oot just hyvänkokone ja hyvä flaikku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ihana <3 jooo pahaltahan noi kommentit tuntuu ku en oo koskaa oikee pitäny omasta kropastani mut jooh kyl mä uskon omiin taitoihini ja siihen että voin vvähän isompana tai pidempänäki olla iha hyvä nousija! Oishan se ihan kiva olla semmonen pikkunen ja ketterä mutta minkäs mä omalle koolleni voin..

      Delete
    2. oot just täydelline !! :)

      Delete
  8. Kiva postaus ja ootte niin kauniita :)

    ReplyDelete