Saturday, 10 November 2012

Seiskat

catsa Jatta: Sm-karsintakisojen eka päivä ohi ja kisat mun osalta ainaki loppu tuohon! Siis huomenna minä ja monet muut tän päivän kisaajat ollaan vaan katsomis linjalla! Kisat meni ihan jees... Tai oikeastaan oon pettyny. Meijän vastoinkäymisiin ja ohjelman pikaisii muutoksiin nähden meijän kisasuoritus oli kyllä ihan hyvä. Muutama stuntti tippui, mutta ei oltu kyllä ainoa joukkue joka niitä stuntteja ja pyriksiä tiputteli. Muilla oli kyl kans aivan mahtavia ohjelmia ja ootan junnupäivää innolla! Ekat sennukisat siis takana ja sijoitus 7/14, mikä on ihan jeees. Tässä viel vähän kuvia ja lähen Jennan kanssa ulooooos. Eilen oli kyl maittava iltapala elisan luona kuten kuvista voi huomata ♥

IMG_1391catsfIMG_1410IMG_1593catsfffcatsIMG_1400IMG_1435IMG_1562IMG_1516IMG_1531catssIMG_1497catsff

32 comments:

  1. voisit tehä postauksen tästä cheeleederistä vai ottko tehny jo ?

    Minkälaista tää oikein on tai siis kuinka monta kertaa viikossa harkat ja paljonko kisoja yleensä ja onko sun mielestä pelottavaa missä paikalla ite oot ? (:

    ReplyDelete
  2. hei nää kuvat on hienoja! olin itekki siel katsomas/esiintymäs :) hyvin meni teillä <3

    ReplyDelete
  3. OONKO MÄ TOSSA 4.VIKASSA KUVASSA? :DDD vai näänkö mä vääri?? eihä mun hiukset oo noi pitkät xdd?? WHAT kuka toi on

    ReplyDelete
  4. AA SE ON NANA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hups

    ReplyDelete
  5. Onnee paljon:) ei toi sijotus oo huono, siitä on hyvä jatkaa :)!

    ReplyDelete
  6. Oot älyttömän kaunis (:

    ReplyDelete
  7. ku meette kisoihi ni meikataaks ja laitetaa hiukset paikan pääl vai jo kotona :)?

    ReplyDelete
  8. jennan maha..... XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl mä sen tiiän itekki et mul ei oo samanlaista täydellistä pyykkilauta mahaa niiku jatalla! ok kyllähän mun pitäis laiharille mennä tiedän!

      Delete
    2. Mikä maha…? -_-

      Delete
    3. niimpä... mikä maha? eihä kummallakaan noista oo minkäänmoista mahaa?

      Delete
    4. voi huoh sinä ano. jenna on musta just hyvä tollasena:) ite taiat olla sellanen 100000kg

      Delete
    5. Voi herranjumala oikeesti. Jos ei omalla tilillä voi tulla sanomaan tai ei oo tiliä ollenkaan nii voi pitää mölyt mahassa. Ei kaikkee tarvii tulla pätemää. Eikä Jennalla mitää mahaa ees oo!

      Delete
    6. huhhuh oikeesti, jennahan on tosi laiha. ihmetouhuu ku pitää anon tulla sanoo jotai tollast!

      Delete
    7. jenna on just terve ja hoikka nuori! toisin kuin sinä selkeästikkin...

      Delete
    8. Hei mitä ihmettä Jenna on just tollanen ihana hoikka :oo mikä tota anoo oikeesti vaivaa Jenna älä ees ota huomioo tollasta :o

      Delete
  9. voi eii mulle tuli kauhee himo taas alottaa uuestaa :(( mut olitte ihan hullun hyviä !! <3

    ReplyDelete
  10. EIKÄ!! Tää on joku maailman ihmeellisin yhteensattuma mitä vois tapahtua :D Löysin teijän blogin bloglovin'in kautta ja heti pisti silmään Jatta. Tajusin sitte et oon lukenu Jatan blogii joskus kauan sitte ja tykkäsin tosi paljon. En nähtävästi tainu kuitenkaa seurata sieltä vanhasta blogista tähän yhistettyyn :/ Mut ihan sika kiva juttu että löysin uudestaan ja tosiaankin alan seurailla :)! Keep it going!

    nlle.blogspot.com -> saa käydä ja tervetuloa ;)

    ReplyDelete
  11. ihania kuvia ja onnittelut hyvästä sijotuksesta:)!

    ReplyDelete
  12. ooh ootte ihania!! ja nyt iha btw millä ohjelmalla toi banneri on tehty ? :)

    ReplyDelete
  13. näin teijän esityksen ja se oli huikee! (: ja ootte molemmat iha tooooosi nättejä! (:

    ReplyDelete
  14. ihania kuvia ja oot tosi kaunis! :)

    tsekkaa: http://nennandmaija.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  15. jenna oot täydellinen just tollasena <3 , anot sais pitää ne mölyt mahassa.

    ReplyDelete
  16. Ootte huippuja <3

    Btw tuleeks teijän blogiin paljon asiattomia kommentteja joita et ees hyväksy?

    ReplyDelete
  17. Olin tuol kisoissa, ja olin niin 100%%% varma et näin jennan siinä cheer dance joukkueessa :D ehkä mä erehdyin henkilöstä mut näytti ihan sulta yks niistä :)

    ReplyDelete
  18. olin itekki kisaamassa ja ku näin teijät, nii tuntu ihan ku olisitte jotain julkkiksii ku oon lukennu teijän blogia kauan ja sit nään teijät :D ! olitte molemmat tosi nättejä ja ohjelma meni hyvin ! onnee (:

    ReplyDelete
  19. IHANA blogi! :--)

    toospeechless.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. olin kattomas lauantaina ja kisasin ite sunnuntaina :-) teijän ohjelma meni munmielest just hyvin ! ootte molemmat tosi nättejä :-)

    ReplyDelete
  21. jenna oot ihana ♥ oisin halunnu tulla kattomaan teijän esitystä mut muut asiat tuli tielle :(

    ReplyDelete
  22. voisitko tehdä postauksen sun treenaamisista, tai siis miten oot saanu kroppas noin hyvään kuntoon, oot ihan unelmakunnossa, oisimpa mäkii tommone!

    ReplyDelete