Tuesday, 6 November 2012

Se ois sitte moro

7699164296jjhgg Jenna: .... ainakin vähäksi aikaa! Nimittäin mä pidän taukoo iha virallisesti tästä bloggailusta. Onha mulla muutenki ollu nyt tosi pitkä väli millo viimeks kirjotellu. Mulla ei vaa riitä innostusta! Ja muutenki en tykkää olla kameran edessä. Tykkään kyllä ottaa kuvia! Mulla ei vaa oo mitää hyvää kameraa joten sekää ei sit enää oo mukavaa.. Oon vaa kulahtanu ihminen nykyään. Mun elämässä ei tapahu mitää jännää. Teiltä lukijoilta varmaa tulis vaa huonoo kommenttii mun postauksiin, (ok ehkä maailman huonoin tekosyy) koska kaikki postaukset ois samaa turhaa p'skaa. Ketä kiinostaa? Mua ei ainakaa! Väsyttää aina joka päivä ku tuun koulusta. En oo enää se sama pirtee Jenna niiku ennen. Ei tuu enää tota samaa hymyä. Naama on vaa mutrulla koko ajan. Joten Jatta jatkaa tätä blogia vähä aikaa yksinään. Mä kyl palaan viimestään uudenvuoden jälkeen. Tai jos siltä tuntuu etten haluu palata nii sitte.. Mut ilmottelen itestäni kyllä sitte viimestää uudenvuoden jälkee :) Heippa heiii!

Ps. Kuunelkaa toi biisi! Se on ihana! Vaiks onki vanha :)

Ja vielä se että mun formspringiin saa tulla kyselee kaikkee! Sinne vastailen :) 

32 comments:

  1. Anonymous6/11/12 19:57

    en mäkää tolla naamalla tykkäis olla kameran eessä :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep! mut onneks sun naamal kehtaa :) eiks se oo tärkeintä?

      Delete
    2. hyvä on anona tulla haukkuu ? :):)) voi luoja oikeesti. jenna sä oot kaunis!

      Delete
    3. Anonymous6/11/12 22:16

      minkäköhän näkönen toi ano ite on........

      Delete
  2. Anonymous6/11/12 20:15

    öööööööö mitä ihmettä toi yks ano selittääää ?? en ikinä edes anona kehtais tulla tommosta sanomaa ! oot just kaunis jenna !! :) ja toivottavasti palaat kirjottelemaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jotkut kehtaa ja jotkut ei :) juu kahtelen sitten silloin :)

      Delete
  3. Anonymous6/11/12 20:25

    huokaus toi eka ano. muista etttä olet ihana, oootan sua <3 ! eikä sillä että sun pakko tahtoast vastaa ois palata :)) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no voi kiitos! :) ja juuu sen näkee sitten :)

      Delete
  4. Anonymous6/11/12 20:40

    heippa jennaa<3 hyvä että kerroit niin en turhaa oottele sulta postausta.:) tsemppii elämään ja älä jätä tätä blogia kokonaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heiheiii! :) tietysti mä kerron! muutenha tulis iha liikaa kommentteja et miks mä en postaa ja et mihi mä oon kadonnu XD

      Delete
  5. Jenna sä kyl palaat viel blogimaailmaa , ennemmi tai myöhemmi :-)!

    ReplyDelete
  6. Anonymous6/11/12 21:05

    huhhuh eka ano :DD kateelline taitaa olla! oot oikeesti just kaunis! :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous6/11/12 21:11

    tykkäsin tästä blogista enemmän kun tää oli teidän yhtenen ja teillä oli yhtesii postauksii, mut tiiän et lukios on rankkaa ja jos ei vaan haluu jatkaa nii sit ei :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeps :// ja en oo lukiossa ees... voi luoja mua!

      Delete
  8. Anonymous6/11/12 21:36

    oot jenna niin kaunis ja muutenkin ihana tyttö! toivottavasti susta kuulee vielä :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous6/11/12 21:44

    voi höh jenna ): toivon että palaat vielä tänne, teiä blogista tykkään paljon ja sit pia jattaki kyllästyy ku yksin pitää postailla ):

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei se kyllästy! :) ja katon sit uudenvuoden jälkee :)

      Delete
  10. Anonymous6/11/12 22:55

    voi harmi olit aivan ihana! toivottavasti saat intoa paussin aikana!=)

    ReplyDelete
  11. Anonymous7/11/12 07:11

    Harmi mut mä kyll ymmärrän täysin : ) ja hyvä että sitten Jatta vielä postailee ettette poista tätä blogia mikä olis suuri virhe koska tää on oikeesti maailman paras blogi ikinä ja kadehdin kuin nättejä ja lahoi te ootte ja kadehdin teidän kahden ystävyyttä ja elämää. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei me nyt koko blogia poistettais! :D jhah kiitooos ::))

      Delete
  12. Anonymous7/11/12 07:47

    kaikkee hyvää sulle jenna ja toivottavast jatkat viel joskus kirjottamist! ja onha se hyvä tulla anona haukkuu!!!

    ReplyDelete
  13. Anonymous7/11/12 08:55

    Voi ei tulee ikävä sua, toivottavasti päätät todellakin palata sitte uudenvuoden jälkee :( ja tosiaan oot kaunis :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous7/11/12 16:43

    Onko koulu liian raskasta vai miksi väsyttää ? o:

    ReplyDelete
  15. Anonymous7/11/12 19:18

    lol toi eka ano XD nauti ja tee kaikkee kivaa kirjoittelu tauon aikana kyllä se innostus kirjotteluun palaa ja oot hirmu nätti :) terkuin sun pelastaja u know ;>

    ReplyDelete
  16. Anonymous8/11/12 12:54

    Höh :( Oot ihana ja sun postauksia on niin kiva lukee. Mutta toivottavasti vielä joskus palailet kirjottelemaan! :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous8/11/12 16:58

    huhhuh eka ano.. mutta ymmärrän tunteen, itekki tässä syksyn mittaan lopettelin omaa blogiani koska innostus ei vaa rittäny enää oikeen. mutta toivon tosiaan että palaat sun pienen tauon jälkeen, paljon tsemppiä sulle !! :-)

    ReplyDelete