Wednesday, 14 November 2012

Kuvia junnuista

Voiko enempää soida päässä... hahah oral bee oral bee oral beeee swag

IMG_1599IMG_1428 Jatta: Täs viimesiä kuvia kisoista. Lupaan että seuraavassa postauksessa ei oo mitään cheer- aiheista! En oo kerenny nyt alkuviikosta yhtään koneelle, oon joka päivä tullu liian myöhään kotiin, tai en oo ollu kotona ollenkaa. Huomenna mulla onki tähä menessä viikon ainut vapaapäivä joten jospa huomenna koulutöitten ohella saisin tänne jotain muutakin päivitystä.

Monet on tullu kertoo mulle , kuin musta on tehty facebookissa feikkiprofiileja ja oon itekkin huomannu muutaman! Mä en tajua mitä noitten ihmisten päässä oikee liikkuu? Joku random nimi ja sitte siihe pläsäytetään jonkun toisen pärstä esittämään omaa naama. Okei ei siinä, oon otettu et joku haluu mun lärvin profiiliinsa, mut toihan on laitonta? Enpä mä oikeen tiiä mitä näitte asioitte suhteen teen. En osaa muuta ku uhkailla kyseisiä henkilöitä haha xd Toivottavasti oon tarpeeks pelottava... Mut oikeesti, nou kiva tommone.

TÄSSÄ SIIS YKSI .. Löytyy myös nimellä Rosa Niinikoski jos toi linkki ei toimi. hahahah

IMG_1611IMG_1630IMG_1632IMG_1669sIMG_1629IMG_1635

14 comments:

  1. törkeetä tommone et lisää toise kuvii omaa fb XDD

    ReplyDelete
  2. hei cool! kuvaa meist ooululaisistki!

    ReplyDelete
  3. Mä ainakin ilmiannoin sen, jos se yhtään auttaisi :) tosi typerää tollanen

    ReplyDelete
  4. hirrrrmu nättejä tyttöjä ootte työ(:

    ReplyDelete
  5. hienoja kuvia:) muttta hyyi vähän pelottavaa tuo että laittaa sun kuvan ja ouon nimen !:ooo

    ReplyDelete
  6. eiks sun pitäs kertoo jollekki et susta on tehty tommone profiili ?? :D

    ReplyDelete
  7. voisikko kertoo että mitä musiikkeja teillä oli mixissä?:-/ se oli ihan hullun hyvä!!

    ReplyDelete
  8. outoo ku tolla tyypillä oli toi sun kuva ja sit ku katoin nii siiihen oli niinku kommentoitu et ''ihana<3'' ja jotai nii outoo,ku siis eiks ne kommentoijat ny huomaa ettei se oo oikeesti se tyyppi :Djos tajusit mitä tarkotin XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha mäki katoin samaa! xD

      Delete
    2. sehä voi olla se vaikka ite

      Delete
  9. onko tuossa kuvassa varmasti sinä? tai siis että onko tuo paikkaki ihan tuttu . joo älä nyt ajattele musta mitään XD mutta ku oon nähny jo yhen tapauksen jossa luultiin että oli toisen henkilön kuva koska se oli saman näkönen, samanlainen kuvaki aikalailla mutta se oli kuitenki sitte kuva tästä tytöstä jolla se oli, he vaan näyttí aivan samalta :D en tarkota että oisit väärässä tai mitää! oot kaunis tyttö ja tuo on väärin laittaa toisen kuvia ! ajattelin vain mainita!! :D

    ReplyDelete
  10. no on!' kyllä mä nyt oman kuvani tunnistan? samat vaatteet, meijä keittiö, minä!? huhhuh kyl tuolla mun kuva on

    ReplyDelete
  11. kannattaa ilmottaa poliisille siitä, kun sit se ainakin jäis kiinni ja saisit selville kuka se on ja varmaa saisit myös jotai korvauksii :)

    ReplyDelete
  12. Hyi kamala, jotenki tuli kylmät väreet... D: mut eillei sulla ole joatin nykyajan taikaestoja sun blogissa, nii jotkut kuvathan menee automaattisesti toisten blogeista googlen kuvahakuun? ellen nyt ihan päi mäntyä arvannu :D Toinen mahollisuus voi olla et vaan yksinkertasesti joku nuorukainen joka sut tuntee on päättäny pitää vähän hauskaa sun kustannukesella.. :D mut oikeesti törkeetä!

    ReplyDelete