Thursday, 22 November 2012

Hyvä posti

Jatta: Ihan tylsän päivän pelastus oli kyl iiihana posti! Uusi Demi kera ihanien jouluhössötysten ja pari viikkoo sitten voittamani juttu... Nii kaua mä tosta jo haaveilin ja meinasin joulupukin puoleen jo kääntyä kunnes voitin sen Weran arvonnasta! Kyseessä siis nimikoru. Jeijjjj tuo on kyl nii täydellinen ahh, varmasti tulee olee kovassa käytössä.
Pääsin tänään jo yhdeltä koulusta peruttujen matikantuntien takia. Mulla oli yksilöllinen lukitesti,tai en tiiä mikskä sitä pitäis sanoa ja no en kyl tiiä miten se meni. Mun kielitaito on huonontunu ihan älyttömästi, enkä osaa enää esim lausua englantia yhtään? Siksihän se epäilikin, että mulla olis joku lukivaikeus. Noo,  se selviää sitten pian. Kohta rupeen tekemään niitä matikan itsenäisiä tehtäviä ja vähän muita läksyjä. Ja ainiin, ei kellää sattuis olee ehottaa mitään hyviä tai kiinnostavia tietokirjoja? En keksi ite yhtään mitään, ja meijän pitäis äikän kurssilla lukee joku sellainen...

IMG_1790IMG_1778IMG_1734kIMG_1813IMG_1788catsIMG_1805IMG_1814IMG_1828IMG_1837

32 comments:

  1. Mäkin haluan tollasen korun :-( !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii niinpä toi on iiiihana!! aika monissa blogeissa on niit alennuskoodi juttuja! tilaa ihmees tai pyydä pukilta ;)

      Delete
  2. jee! paljon tossa demissä on se hinta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6,20 e

      Delete
    2. ootko nii sokee ettet nää? :D 6,20e

      Delete
    3. Voi hyvänen aika... yksi viaton kysymys että paljonko tuo Demi maksaa ja heti vedetään hirvetä kilarit ''ootko sokee???'' ja sitä paitsi ei kannata tulla pätemään asioista joista ette tiedä mitään, se maksaa 5,90e kaupassa... :-)

      Delete
    4. makso 5,90 :):)

      Delete
    5. heiii iha rauhassa anonyymit.. :) en tiiä paljonko kaupassa mutta lehden ylänurkassa lukee 6,20:) voi olla varmaa vähä kauppakohtasta, voihan se olla sen 5,90 myös:) mutta mä en osaa varmaks sanoo koska tilaan tuota lehteä

      Delete
    6. Kaupassa se on sen 5,90e, näin tänää :-D

      Delete
  3. Sun blogi on aivan ihana! (: oot tosi kaunis!

    ReplyDelete
  4. hihi oon leijona kanssa:) jos siis oot ku oot tarkentanu sen tossa:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo oon mä leijona! hhahah cool :)

      Delete
  5. haha, mullekki kelpais tollanen koru !
    t. jatta :D

    http://onlygirlintheworld-blog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. oi tosi ihana tuo koru! :) ja tuo biisi on sairaan hhyvä ;)

    therecklessandthebravee.blogspot.fi

    ReplyDelete
  7. Hyvä et nimikoru tuli perille ja et tykkäsit siitä!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, kiitos viel tosi paljo :)

      Delete
  8. Oi että tollanen koru ois ihana! (:

    ReplyDelete
  9. rakastan sun blogias :)! Mikä tää bodytext fontti on ? Oot ihan sairaan kaunis ja sun hiukset on täydelliset <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no voi kiitos :) mä en tiä siis häh mikä :oo arial oisko :D pyhh ei ole täydelliset..

      Delete
  10. Noi nimikorut ovat kyllä niin nättejä :)
    Ja tietokirjaa pakko vinkata! Jos pidät psykasta niin Liisa Keltikangas-Järvisen kirjat ovat tosi hyviä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii on :) oij kiitos pitää tsekata!!

      Delete
  11. sulla on melkein aina toi kamala flanu päälläs !! hirveitä pummi-vaatteita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DD:D:D:D:D:D:D:D:D: mä oon pummi ?????????????

      Delete
  12. ooi tommonen nimikoru ois khyllä tosi jees ja arvaa hurahdinko nyt tohon biisiin ja oon kuunnellu sitä koko illan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha se oliki tarkotus ;) eiks oo hyvä!

      Delete
  13. miks teil ei oo yhteistyökumppaneit täs blogis ?

    ReplyDelete
  14. tää oli kiva postaus ! tämmönen positiivinen hah :) ja vähä sun hiukset on kasvanu !

    ReplyDelete
  15. Anonymous6/12/12 17:20

    onko tuo koru se pieni vai normi fonttinen carrie ? ja kuinka pitkä se ketju on ? :)) ja sulla on niin ihanat hiukset !!

    ReplyDelete