Monday, 15 October 2012

Young Money Cash Money

DSC_0089 Jenna: Uutta takkia! Stadiumista ja on samanlainen ku Jatalla mutta vaa musta. Valkasin mun kengät kloritilla koska ne oli menny iha hirveeseen kuntoon mopolla ajaessa! Samoin mun takkiki. En ees kehannu ottaa niistä kuvaa tänne! Koko syysloma menee treenatessa. Paitsi olin mä nyt viikoloppuna menossa vähä kaikkialla. Kerkesin olla aina vaa pari minuuttia kotona. Perjantaina oli tosi hauskaa! Oltii pinellä porukalla vietää iltaa. Puhuttii kaikki murheet poies ja oli muutenki tosi kivaa! Lauantai oli sit iha eri juttu.. mutta ei siitä sen enempää. Tänään oon nukkunu pitkään ja ollu vaa. Kohta alan laittaa ruokaa ja siivoomaan. Huone on siinä kunnossa ettei mahu ees liikkumaan! Illala sit taas treenit. Hyvää syyslomaa vaa kaikille! Reissailkaa ja olkaaha fiksusti! :D DSC_0092DSC_0093DSC_0102DSC_0098

24 comments:

  1. darrapäivä tainnu olla tuo lauantai;;)

    ReplyDelete
  2. Young money cash money :--D jenna en kestä sua ....

    ReplyDelete
  3. paljon toi takki makso? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jtn vähä yli 100e en muista :DD

      Delete
  4. ihania kuveja <3

    goldmine-elly.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. se on oikeesti young money, cash man :c petyin ku sain tietää.... ja kiva takkii =)

    ReplyDelete
  6. mun äidil on sama sukunimi! (: Oon seurannu tein blogii jo vähän aikaa ja tykkään tosi paljon !=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhaa oikeesti :D ja kiitos paljon! :)

      Delete
  7. Häh, onko jossain ale?

    T. Seppo

    ReplyDelete
    Replies
    1. eiii oo mut mä en vaa muista paljo toi takki makso :D

      Delete
  8. hei miten noista kuvista saa tollasia niinku toi kolmas kuva, ja millä ohjelmalla ? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. photoscapella siel on se joku tehoste :D tais olla joku kalvo?

      Delete
  9. oon sanonu tän ennenki, mut jennnaaaa tee postauksia joissa on paljon kuvia ja käy kuvailee ja kaikkea aaaaa. oot ihana mutta enemmän aktiivisuutta♥:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juuu yritän parhaani!! :)

      Delete
  10. Ihana taas lukee sun postauksia :)
    Toi koira on ihana ♥

    ReplyDelete
  11. kivalta näyttää toi takki!

    ReplyDelete
  12. miks sää et nykyään postaa koskaan ! kyllä mä ymmärän että ei oo aikaa mutta oon ite bloggaaja ja kyllä mulla aina pari minaa blogiin liikenee !

    ReplyDelete