Monday, 15 October 2012

Why do girls like make up?

tumblr_m6c8mphoAm1rwq8ato1_500

 Jatta: Kuha mietin näitä maailman tuhansista asioista yhtä kummallisinta juttua. Otin tosi outoja kuvia ja selailin netistä hauskoja tarinoita siitä miks me tytöt käytetään meikkiä. Joskus sitä oikeesti miettii, et miks hitossa käyttää näihin mömmöihin monia kymmeniä euroja ja osittain pilata omat kasvot?  Sitä vaa luottaa oikeesti itseensä enemmän, kun tuntee olonsa edes hiukan kauniimmaksi. Harva tykkää omasta meikittömästä naamataulustaan, mutta vois yrittää alkaa tykkää.
You are beautiful with your naked face! We want to see the real you!

IMG_0627

Girls fall in love with what they hear , boys fall in love with what they see . That’s why girls wear make up and boys lie .
- Wiz Khalifa

IMG_0609

Miehen logiikka:

Kaunis nainen ei meikkejä kaipaa. Kyllä ainakin silmiä pitäisi pikkasen korostaa, samoin huulia ja ripsiä. Kaunistaa naista kun naista. Eikä pienestä poskipunastakaan mitään haittaa välttämättä ole. Ei mitään himohuorameikkiä - vaan kevyesti - sitä pakkelia kun ei todellakaan ole tarkoitus pistää sentin kerrosta.

Voisin sanoo, et jotku naiset vaa näyttää paremmalta ilman meikkiä..

Naisen pitäis näyttää kauniilta ja virheettömältä ilman meikkiä. Rohkea meikkaus antaa aggressiivisen kuvan.

Paras tulos on kun nainen meikkaa, mut siten että mies ei sitä huomaa.


Jollekin sopii vähäinen meikki, toiselle vähän enempi, kunhan meikit on siistit ja luonolliset. Riippuu paljon nimen omaan osaako nainen meikata vai ei.

IMG_0638

 I like my eyes and I like it when they're more noticeable.
 It's fun playing around with colors and shading and such.
 It can make me look more dressed up when I'm wearing semi-casual clothes.
 It can make me look pulled together when wearing formal clothes.
 It makes me feel pretty.


IMG_0628

Why do girls like make up? they think they're ugly? or they're showing people another nicer face...?

tumblr_lpw3gbQllg1qglfnbo1_500

I think it makes me look better and I feel more confident with it on.

Mut oikeasti kun miettii, niin jos näkee jossain jonkun jolla ei ole meikkiä, niin pitääkö sitä oikeasti niin ihmeellisenä asiana. Ja pojat, ei ne edes suunnilleen huomaa onko tytöllä meikkiä tai ei? (riippuu tietysti ihan tytöstä ja siitä kui paljo sitä pakkelii oikeesti on)..  Tai ei ne siihen huomiota kiinnitä tai sitä puheeksi ainakaan ota. Mutta niinhän se vaan yleensä menee, että ensin ihastutaan ulkonäköön ja sitten sisimpään. Joten kai me sit ajatellaan että meikkaamalla, meistä tykätään enemmän. Nää luulot ja ajatukset on niin monimutkasii. Elämä vois oikeesti olla helpompaa ilma meikkejä :D Tää jakaa monia ajatuksia, mutta kuhan pisti mieleen kun aamulla mietin, että meikaanko vai en ja päädyin siihe tulokseen että mitäpä sitä turhia, jos joku ei mun naamasta tykkää tälläsenä ku se on, niin minäpähän en sille asialle mitään mahda.

Mut mites te muut tytöt, millä perustein te meikkaatte, ja minä takia yleensäkkin heräätte aamulla monia minuutteja aikasemmin ihan vaan keretäksenne meikata? :) Ja mikä menee teijän mielestä yli meikkaamisessa?

99 comments:

  1. No ei mulla ainakaan toi mitä muut ajattelee vaan enemmän se et just pidän itteeni kauniimpana jos meikkaan ja sitä kautta itsevarmempana :) ja kyl mun mielestä kaikkien pitäis pystyä käymään kaupassa ilman meikkiä, et sen verran itsevarmuutta pitäis olla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep! samaa mieltä :) kyl mäki pystyn esim kaupassa käymää ilma meikkiä

      Delete
  2. oon sun kans kyllä samaaa mieltä, että liian moni ei pysty olla meikkaamatta alenevan itsetunnon kanssa tai jonku muun yhtä "turhan" syyn kanssa! mun mielestä meikin pitää olla tosi luonnollinen, niin ettei sitä melkein huomaa, arkitilanteissa. Ite voin ihan hyvin mennä kauppaan naama freshinä, ja joskus kouluunkin en jaksa vaivautua vaan hipsin suoraan sängystä melkein:-D kaikki on musta kauniita:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niinpä!! kaikki on omalla tavallaan kauniita, meikillä vaan monesti koitetaan muuttaa sitä omaa kauneutta joksikin muuksi ..

      Delete
  3. tää oli tosi hyvä postaus! itel on ainaki sillee, et meikkaan jotta tuntisin olon jotenki itsevarmemmaks! Muutenki tuntuu et nykyää ollaa kauheen pinnallisii, vaikka se sisänen kauneus on musta paljon ihannoitavampaa kun ulkonen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta ! ja mulla on iha sama, tottakai se tekee olon itsevarmemmaks :)

      Delete
  4. tää ei nyt liity aiheeseen mitenkää mut seurusteletko vielä? ja ite en käytä meikkiä ollenkaan koska luonnollinen ihminen on mun mielestä tuhat kertaa kauniimpi! ei siin mitää jos osaa meikata ja hillitysti mutta nii monet ei osaa. ite kuitenki tykkään enemmän meikittömistä ja esim lestadiolaiset ihmiset (en ite ole) on tosi kauniita niinku yleisesti koska ne on niin luonnollisia ja haluun ottaa niistä mallia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. seurustelen :)
      arvostan tota oikeesti! osaisinpa itekki olla meikkaamatta..ja totta, ne on:)

      Delete
  5. ILMAN MEIKKIÄ NAINEN ON KAUNEIMMILLAAN! niin se vaan menee :)

    ReplyDelete
  6. voi vitsit olipas kiva postaus !! oon sanaton :--)

    ReplyDelete
  7. vau ihan sikahyvä postaus! :) tosi mielenkiintonen ja erilainen mitä yleensä on monissa blogeissa!

    http://viva-la-fashion.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. oot tosii kaunis!!:)muuten mistä toi sun valkonen paita on mikä sulla oli koulukuvauksessa päällä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! se on cubuksesta:)

      Delete
  9. Mietin tota ihan samaa juttua että miks me käytetään joihinkin mömmöihin kymmeniä euroja! Ja mä käytän ehkä sen takii meikkiä et uskallan mennä rohkeemmin esim. kaupungilla :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jepp! menee iha liikaa rahaa varsinki jos haluaa laadukkaita meikkejä :D

      Delete
  10. Kiinnostava postaus! :D
    Itellä on ollu (lievä)akne, ja sillon meikkasin ihan vaan sen takia että näytin meikillä edes vähän vähemmän kamalalta. Lähikauppaankaan ei voinu mennä ilman meikkiä. Sain joltain fiksuilta ihmisiltä jopa kommenttia mun ihosta.. Nyt mun akne on parantunu, ja vaikkei mun iho mikään täydellinen ja tasanen ookkaa, ni silti en oo niin hysteerinen meikin kaa. Saatan olla meikkaamatta jos en vaan jaksa tai ei huvita. Välillä meikittä on jopa varmempi olo kun ei tarvii miettiä onko meikit menny huonosti :DD Mut pääasiassa meikkaan sen takia että se on musta kivaa. Ois kauheen tylsää näyttää joka päivä samanlaiselta. Vähän sama niinku pukeutumisenki kans.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa:/ mäki meikkaan kyl ihoo iha liikaa mut seki vaa siks ku en oo tyytyväinen mun ihoo :( mutta totta ! se on kivaa oikeesti :D

      Delete
  11. tosi kiva postaus! ja oon samaa mieltä tosta että jos jollain ei oo meikkiä nii ei siihen ees kiinnitä huomiota:D Mut silti ittestäni ainaki tuntuu hassulta jos ei oo esim. ripsaria, koska mun ripset on niin lyhyet ja huomaamattomat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep! hahahahaha sama juttu xd

      Delete
  12. ihana postaus! jotenki tulin hyvälle tuulelle :)

    ReplyDelete
  13. Ihana postaus :) ! Kai tulee vaa itsevarmempi olo, ja just niiku joku tuol aijemmi mainitsi et nykyää on nii pinnallista porukkaa ! :D

    ReplyDelete
  14. Liittykää lukijoiks jos kiinnostaa :)

    http://apieceofourlives-sn.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  15. nyt ei kukaa voi ainakaa tulla motkottaa, et teiän blogi olis tylsä!!! ihana postaus!:)

    + vastataksesi noihin muutamiin kysymyksiisi niin: mä meikkaan ihan vaan sen takia, että pienikin määrä meikkiä tuo vähäsen väriä naamaan kalseinakin aamuina, mun mielestä meikkaaminen menee sillon yli jos alkaa näyttää epäluonnolliselta ja ite herään ehkä 5min aikasemmin, että kerkeisin meikata :)

    ReplyDelete
  16. ihan sairaan hyvä postaus!! oon niin samaa mieltä noista kaikista jutuista :D

    ReplyDelete
  17. sä oot tosi luonnonkaunis ilman meikkii! :) mä meikkaan sen takii ku mul on nykyää liia huono iho :(, paljon kaikkii vanhoja finniarpia :/. ja ku mul on aika isot silmät ja pitkät ripset nii on kiva tuua silmät kunnol esiin! :-) mut en mä itteeni rumana pidä ilman meikkii vaa aika babyfacena vaa...:Dd

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) oispa mullaki isot silmät..:;

      Delete
  18. ku tätä asiaa rupee miettimään nii miks oikeesti me meikataan? :D miksei kehtaa mennä esim. kouluun tai kaupungille ilman meikkiä? kaikki on menny kouluun ja kaupungille ja minne tahansa jossakin vaiheessa elämää ilman meikkiä, nimittäin nuorempana lapsena. jos lopettaa meikkaamisen nii siihen meikittömään naamaan rupee tottumaan, eikä se näytä enää niin kauheelta loppujen lopuks.

    ite kyl meikkaan vaan sen takia, koska tykkään siitä. :) ei mulle oo mikää ongelma mennä jonnekki ilman meikkiä, mut se tuntuu omalta jutulta ja on kivaa. en ota mitään stressiä siitä näkeekö joku mut ilman meikkiä kaupungilla vai ei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niinpä!!! hheh nii mäki tykkääään :P

      Delete
  19. hei oon just samaa mielt sun kanssas! :)kiva postaus jatta <3

    ReplyDelete
  20. mulla on ainaki sillee,että en oikeestaa aattele et mitä muut musta ajattelee jos oon ilman meikkiä. ja meikkaan vaan koska se on kivaa,vaikka en mitään meikkivoidetta tai vastaavaa ainakaan tarvitsisi kun ei mitään epäpuhtauksia sen kummemmin ole naamassa ja tummat ripsetkin omistan,ettei aina niistä edes huomaa onko ripsarii vai ei :D mutta onhan se aina kivaa vaihtelua olla ilman meikkiäkin,kun tuntee olonsa jotenkin ''puhtaaksi'' tai sillee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oij kuulostaa nii helpolta... oon kade möki haluun hyvän ihon ja tummat ripset yms :(

      Delete
  21. tosi kiva postaus!! tälläsiä lisäää!(:
    terv vakkari anonyymi

    ReplyDelete
  22. tää oli iha sika hyvä postaus! pisti miettimää! ja munki mielest ois helpompaa jos meikkeijä ei ees ois :D mut sit taas toisaalta, joskus musta on iha kiva meikata ja laittaa itteään iha arkipäivänä tai vaikka bileisiin. Arkipäivinä meikkaan usein yksinkertasesti vaa siksi, että tunnen oloni edes hieman kauniimaksi meikillä, koska ihoni ei todellakaan ole mikään putipuhdas ja se, et ihmiset ei sitä nää on jotenki parempi :D Mutta pystyn kyllä menemään poikaystävälle, kavereille ja kauppaanki ilman meikkiä:) ps. oot tosi kaunis!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep! samaaaaa mieltä ooon .:) kiitos !!

      Delete
  23. Itse en meikkaa ollenkaan uskonnollisen vakaumukseni takia, mutta asia ei oo mua häirinny! Iho on ollut aina sen näkönen, ettei oo tarvinnu peitellä mitään. En nyt ilman finnejäkään oo selvinny, mutta koskaan ei oo ollu niin isoa keskellä naamaa että ois tullu ajatukset meikinkäytöstä. Ehkä se iho on pysyny hyvänä, kun en oo käyttäny meikkejä? Mutta esimerkiks värikkäät luomivärit on mielestäni tosi rumia, ja luonnollisuus _on_ kaunista. Toivottavasti kaikki osais hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa aivan totta ehkä iho pysyy just hyvänä ilma meikkiä siks oon yrittäny nyt vähentää meikkaamista tms :)

      Delete
  24. make up ei kirjoteta yhtee

    ReplyDelete
  25. ruma kulho

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mitä vittua? tais olla sunkin mielestä nii hyvä postaus ettet ees keksiny muuta ilkeetä kommenttia. Hyvä Jatta, tälläsiä "syvällisiä" postauksia mielellään saat toistekkin tehä! ja Jenna myös ;)
      oot tosi kaunis ja luonnolinen ilman meikkiä! oikeestaan meikattunakin näytät luonnollisen kauniilta, koska osaat hillitysti sitä meikkiä pistää. :)

      Delete
    2. mikä vittu sua vaivaa

      Delete
    3. kummallinen postaus :D mitä hittoo

      Delete
  26. tosi hyvä postaus ja ihanat kuvat ihan aiheesta! tää on niin totta :)

    ReplyDelete
  27. Itekki oon miettiny tätä asiaa. Mut jos on epävarma, niin se saattaa antaa itseluottamusta. No ite ku omistan tosi hyvän ihon niin, en käytä ku ripsaria. :) Ja sitäki vaan siks, koska mun silmät on niin pienet. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta ! mullaki vähä sama ! paitsi ei oo kyl kovi hyvä iho ..

      Delete
  28. Tossa ''MAKEUP'' kuvassa ei näytä että sulla olis meikkiä!!! :O Ja sehän se idea onkin hehe ;)) Ihana postaus, tällasia lisää ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaaaa hahahahah XD kiitos <3

      Delete
  29. ihana postaus! :) oon kyllä samaa mieltä sun kans! jotkut ihmiset on tosi nättejä ilman meikkiä, mutta ymmärrän myös ihmisiä, jotka haluaa käyttää meikkiä esim. huonon ihon takia. :) minun mielestä arkena sellanen luonnollinen meikki on paljon nätimpi, kuin tosi vahvat meikit. juhlat on tietenki erikseen. ps. oot tosi ihana ilman meikkiäki! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep! mutta sit toisaalta jos on huono iho ja käyttää paljo meikkiä voi pilata ihoaa vaa enemmä :/ tai emt se riippuu... kiitosss :3

      Delete
  30. Hohoooo! Ihan sika hyvä postaus!! :) pisti kyl itekkii mietityttää just toi ku herää aamul aikasemmi et ehtii laittaa kulmat siistit ja kaikki...xd mutjoo, oon sun kans iha samaa mieltä!

    ReplyDelete
  31. Tää oli tosi kiva postaus ! Olen itsekin miettinyt asiaa. Mä meikkaan ehkä sen takia,ku mulla on aikas paha akne ja yritän vähän peittää sitä, mutta en liikaa ja olen ollut usein ilman meikkiäkin [: ja kenenkään ei sillain kannattais välittää mitä muut ajattelee ulkonäöstä, mutta kyllä siihen aina pakosti keskittää huomiota nykyää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos !:) totta.. siihe kiinnittää huomioo ja siks sitä joskus meikkaaki ku ajattelee et mitäköhä muut ajattelee jos ei oo meikkiä ...

      Delete
  32. ihana postaus! :) ite meikkaan koska tykkään laittaa itteeni ,mutta välil tulee niitä päivii etten vaan jaksa joten meen sitten ilman meikkii kouluu :)
    http://mymustacheworldblog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) mäki tykkään! oon tosin tosi tyhmä enkö uskalla mennä kouluu ilma meikkiä xd tai en oo nyt viel uskaltanu mut kyl mä yläasteel uskalsin xd

      Delete
  33. Aloin sillon joskus meikkaamaan, koska mulla ei ollu erityisen hyvä iho eikä oo kyllä vieläkään. Kouluun meikkaan päivittäin, mutta kyllä mä kavereita nään ja kaupassa käyn ihan ilman meikkiäkin. Viikonloppukin menee usein ilman pakkelia. Ainakin omalta kohaltani voin sanoo, että meikkaan, koska siitä on tullu tapa. En nyt vaatteisiin sitä vertaa, mutta jotenkin kuitenki on vähän alaston olo, jos vaikka kaupunkiin lähtee ihan meikittä. Mun mielestä meikittömyys on kaunista, mutta meikkaaminenkin on kivaa. Kummatkin on tosi jees niin kauan kun niistä ei tuu pakkomielteitä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "meikittömyys on kaunista, mutta meikkaameninkixon kivaa". TOI ON NIIN TOTTaa

      Delete
  34. Hei tää oli kiva :)!

    ReplyDelete
  35. oi vähän hyvä postaus (:!
    Hei voisitko kertoo että miten saat ton tekstin tonne kuvien alle, et se ei mee ns. niiden kuvien reunojen yli ? :d oon koittanu miettiä tätä varmaan yli kuukauden ja en mistään löydä mitään neuvoo. Samoten miten ton päivämäärän saa pois?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) se säädetään jotenki sieltä blogin leveydestä ! en osaa tarkkaan sanoo ku se tuli meille vähä sillee automaattisesti :o ja päivämäärän saa pois poistamalla jonkun pätkän html koodista:o netistä löytyy jtn ohjetta mä en muista ulkoi:(

      Delete
  36. kiva postaus ja ihan totta puhut! :D

    ReplyDelete
  37. hirmu kiva postaus ja asiallist tekstii! ja noo itte meikkaan vaan et tuntis olonsa itsevarmemmaks..... aika hölmöö kyl täytyy myöntää :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :)!! jep se on xd mut saman syyn takia myös mäki

      Delete
  38. Ite herään varttia aikasemmin jos haluun tehä aamulla jotain itelleni :D ja seki on vaan hiusten suoristus ja ripsarin laitto ! :D IHANA POSTAUS! ♥

    ReplyDelete
  39. Mäkin oon miettiny tätä juttua :D Niinkun että kuinka tyhmää tavallaan on ostaa meikkejä, kun sit ne kuitenkin loppujen lopuks valuu viemäriin kun ne pesee illalla pois naamasta.. Mut ei ilman niitä kuitenkaan vaan osaa olla, ja kyllä itsellä on vähän kivempi olo kun tietää että naama on ihan ookoon näköinen :)

    ReplyDelete
  40. ullan-unelmat.blogspot.fi sun on pakko zekata mun blogi pliis ja lukijakski saa liittyy ofcourse ;)))) !!

    ReplyDelete
  41. Minäkin olen miettinyt samaa asiaa. Itse meikkaan, koska minulla on aika paha akne. Mutta käytän yleensä vain meikkivoidetta, jotta ihoni ei punottaisi niin paljoa. Eli en koita peittää arpia ym. Muita meikkejä, esim. ripsaria, en jaksa käyttää kovin usein.. Pystyn menemään kauppaan ja kaupungille ilman meikkiä, mutta itselläni on parempi olo, kun tiedän, että iho ei punoita ihan hirveästi.
    Usein ihmettele miksi jotkut ihmiset, joilla on hyvä iho, laittavat niin paljon pakkelia naamaan, vaikka eivät sitä tarvitsisi. Itse jos omistaisin suht. hyvän ihon, olisin varmaan aika usein ilman meikkiä. :)

    ReplyDelete
  42. hei upee postaus ! :)

    ReplyDelete
  43. Tosi hyvä postaus!! Oot niin kaunis ilmankin meikkiä.:)
    Ite käytän sen takia meikkiä, koska mulla on niin huono iho ja huono itsetunto, niin se meikki auttaa vähän, mutta jos mulla olis hyvä iho ja parempi itsetunto, niin en mä sitten edes varmaan käyttäis meikkiä.:) Harmittaa vaan niin paljon, kun esim. mun poikaystävä ei oo nähny, mua ilman meikkiä..koska mua ahistaa vaan niin olla ilman meikkiä.
    Tällänen syvällinen postaus oli kyllä tosi kiva!:-)



    ReplyDelete
  44. Ihan huppuihana postaus Jatta!Tää pisti oikeesti miettimään.
    Yleensä herään ite ehkä 15 min. aikasemmin, että ehtisin meikata, ja musta meikkaaminen on hauskaa ja on kivaa, ettei näytä joka päivä ihan samanlaiselta.Mut ehkä tän postauksen ansiosta voisin alkaa pitää meikittömiä päiviä(aika harvoin oon meikittömänä esim.koulussa),Koska jos voin mennä kaverille,kauppaan tai kaupungille ilman meikkiä,ni miks kouluun meikittömänä meneminen sit on mulle niin iso juttu? :)

    ReplyDelete
  45. ihana postaus! agree:)

    ReplyDelete
  46. Tosi hyvä postaus <3 oon kans miettiny ihan samaa, ja meillä oli pari vuotta sitten vaihto-oppilas nii sen ei ollenkaa tarvinnu harjata hiuksia siis ikinä ku ne oli iha täydelliset eikä tarvinnu suoristaa tai meikata, ku ripset oli pitkät ja tummat eikä ollu epäpuhtauksia! Miks meillä suomalaisillaki ei oo semmonen "virheetön iho" tai voiha joillai ollakki :D ite aamusin meikkaan jonku 25min ja haluisin kyl nukkuu senki ajan :)

    ReplyDelete
  47. En meikkaa koska en jaksa XDXD
    Mut joskus laitan ripsarii

    ReplyDelete
  48. Älyttömän kiva postaus ! Mul ainaki yks syistä meikata on nää tummat silmän aluset eeeeh.. pitäis ehkä ruveta nukkumaan enemmä :D:

    ReplyDelete
  49. millasta elämää elätte? tai siis poltatteko,juotteko, notkutteko koko aja kylillä? :D

    ReplyDelete
  50. Tää oli kiva postaus, tykkään!:) ja noi kuvat on jotenki upeita! Ite en meikkaa ollenkaan ja joskus huonoimpina päivinä mietin, et toisko se mulle jonkun paremman olon jos laittaisin meikkiä naamaan. Mut ainaki tähän asti on pärjätty hyvin ilman sitä ja mun mielestä meikittömänä ihminen on kauneimmillaan! Mut ei kyllä oo tosiaankaan mitään sellaisia vastaan jotka meikkaa ja joillekin ihmisille vaan sopii meikki paremmin :)

    ReplyDelete
  51. mä oon ihan kikseissäni täällä, ihan mahti postaus jatta! täydellinen :) ihanasti oot kirjottanu tästä aiheesta ja keränny jutskuja muuaaltaki ja noi kuvat oli hienoja kaikki! oot hurjan kaunis ilman meikkii :)

    ReplyDelete
  52. ihania kuvia ja muutenki tosi kiva postaus!♥ itekkin meikkaan ku iho on vähän huonommanpuoleinen mut jos joskus vaan en kerkee meikata ennen kouluun lähtöö nii sitten en kerkee, en mä niitä meikkejä mukaan ota että saisin meikattua. joskus taas jos lähtee vaikka syömään jonnekkin tai kaupungille nii sillon kyllä ainakin laitan meikkiä:) ja sitten ihan joskus vaan kun korvessa asun ja tylsistyn kuoliaaks eikä oo mitään tekemistä nii meikkaan ihan vaan huvikseen, vaikka ketään en näkis tai minnekkään menis:D

    ReplyDelete
  53. Jatta ois kiva tietää miks et oo tyytyväinen ihoos? Koska sulla ei näyttäis olevan mitää ihotautia tai mitää nii silloin pitäs osata olla tyytyväinen ihoonsa, koska ne joilla ei oo koskaa ollu ihotautia tai ainaki useimmat niistä eivät osaa arvostaa sitä että on terve iho ja ei saa vieroksuvia katseita jos kulkee ilman meikkiä. Ja tämä oli toso huippu postaus! :)))

    ReplyDelete
  54. ite en oo ikinä meikannu, en oo vaan kokenu sitä tarpeelliseks. oon mä tietty joskus testaillu meikkejä ja sillee mut ei ne vaa näytä omalta!! ja huvittavaa että ku sain silmälasit vähä aikaa sit nii ne menee just kulmakarvojen päälle nii en nykyään ees niitäkää nypi :D:D ja ku on helpot hiuksetki nii harjaan ne ja sit kouluun :) eli laittautumiseen menee aamulla minuutti! mut sä jatta meikkaat tosi nätisti ja oot älyttömän kaunis ilmanki ! teijän blogi on sairaan kiva ja ihana että on tämmösii erilaisiaki postauksia!! :)

    ReplyDelete
  55. ite en oo ikinä meikannu, en oo vaan kokenu sitä tarpeelliseks. oon mä tietty joskus testaillu meikkejä ja sillee mut ei ne vaa näytä omalta!! ja huvittavaa että ku sain silmälasit vähä aikaa sit nii ne menee just kulmakarvojen päälle nii en nykyään ees niitäkää nypi :D:D ja ku on helpot hiuksetki nii harjaan ne ja sit kouluun :) eli laittautumiseen menee aamulla minuutti! mut sä jatta meikkaat tosi nätisti ja oot älyttömän kaunis ilmanki ! teijän blogi on sairaan kiva ja ihana että on tämmösii erilaisiaki postauksia!! :)

    ReplyDelete
  56. hahah totta :) ite saan vaan aika suuren osan mun itsevarmuudesta meikeistä.. ilman meikkiä saattaa joskus näyttää hyvältä, mutta viimeistään koulussa huomaa ( tai siis ainaki mä) et miks helvetis mä lähin ilman meikkii. pitäis varmaa vähä parantaa mun itsevarmuutta ja kelailee et ei se meikki kaikkee ratkase..

    kiva blogi teillä muuten! :)

    http://tuuliheartsit.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  57. oli tosi kiva postaus ! :) sä oot aina niin superkaunis ilman meikkiä ja sen kanssa! :) ite laitan meikkiä aina, mutta tosi vähän. niinku meikkivoidetta ja ripsiväriä, ihan vaan sen takia, että peittää epäpuhtaudet, ja ei näytä iha heränneeltä, ku mun silmät on iha kiinni melkee ilman ripsaria, että se tavallaan saa ne näyttää hieman isommilta, ja mut vähän pirteemmältä :) ja on sellane parempi olo, ku tietää ettei näytä ihan pöllähtäneeltä, mutta mullao n varmaan sellaset silmät, mitkä näyttää heti sata kertaa paremmalta vähäisellä meikillä. :)

    ReplyDelete
  58. ihana postaus ! (: sai ajattelemaan kyllä, että minkä ihmeen takia mäki niin teen, mutta tulin siihen tulokseen, että itseni takia sen teen. tunnen oloni vain itsevarmemmaksi ja kauniimmaksi silloin, enkä kenenkään takia sitä tee niin en nää siinä mitään väärää.

    ReplyDelete
  59. Tykkäsin tästä postauksesta! (: tää pisti mut miettimään. Vastauksena: Ite käytän meikkiä koska mun iho on tosi huono. ja aina kun oon ilman meikkiä, näytän kuopasta nousseelta peikon ja rupikonnan yhdistelmältä, joskus jopa sanoin kaverilleni että näytän kärpässieneltä. Inhoan mun ihoa yli kaiken, eikä mikään auta tähän.

    ReplyDelete
  60. Anonymous7/11/12 16:35

    iina-juulia on sulta ton yhen matkinu :) mutta kiva postaus kaikinpuolin, mut mä en vaa pidä sua hirmu kauniina! Okei, ei ulkonäkö ratkase mutta päätin kuitenkin sanoa.

    ReplyDelete