Tuesday, 23 October 2012

Ei voi enempää ärsyttää

IMG_2612

Jatta: Mikä tää keli on. Vihaan tätä välimuotoo mikä on syksyn ja talven vaihteessa... Tulis kunnon lumi ja pakkaset eikä mitää tämmöstä hissutteluu. Pääsis sit nopeemmin talvestaki eroo ja takas ihanaa kesä lämpöö! Mutta tosiaan, ette tiiäkkää kui paljo mua ärsyttää. Asteikolla 1-10 täys ykstoista. Sillä meijä porukat lähti maanantaina Italiaan, sinne auringon alle ja me sit palellaa tääl pakkases. Tekisin mitä vaa et pääsisin nyt ees viikoks jonnekki lämpimään...

Ettei tää nyt pelkäks valitukses meni, ni sanonpaha tähä loppuu viel et mulla menee hyvi ja mulle kuuluu hyvää:) Teen täs ohella hiukan enkun juttuja ja kattelen muutenki vähä kouluhommia, ehkä mä jotenki saan  pikkuhiljaa nostettuu mun motivaatioo koulunkäynnin suhteen. Huomenna mul on joku valokuvausjuttu koulussa, kun sinne tulee niitä vaalityyppejä. En tajuu kyl koko hommasta yhtää mitää, mutta niitä kuvaamaan mä sinne vaan meenkin. Toivon vaan enemmän ku paljon että siellä on hyvä valaistus! Oon ehkä maailman surkein valokuvaaja hämärässä valossa. Haluisin muutenki uudistaa vähä mun valokuvaajan kamoja. Joulua ootellessa :p
Ps. olkoo tää teksti nyt tän postauksen pääääpointti. Kuvat on täyttä shaibaa, mut tulin tänki postauksen tänne iha hetken mielijohteesta tekemään.

catsIMG_0647IMG_0655 (2)DSC_0001

15 comments:

  1. Sun hiukset on tosi ihanat! ja ne on kasvanu nopeesti :)

    ReplyDelete
  2. http://www.facebook.com/sani.ahonen

    tolla on sun profiilikuva omanaan !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ööö en pääse kattoo sitä.. en löydä sitä fbstä ollenkaa, se on varmaa jotenki estäny mut etten nää sen sivuja koska kaikki mun kaverit kyllä näkee

      Delete
  3. apua oon toi ano joka laitto linkin tosta sani ahosesta älä pliis jatta näytä tota kommenttii muille siitä pääsee mun fb:seen !!!! pliis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl siitä pääs iha sinne sani ahosen ?

      Delete
  4. tai ei mitää sittenkää ! :DD

    ReplyDelete
  5. mee fb ja kirjota sinne sani ahonen sillä on sun kuvia !!

    ReplyDelete
  6. ^ ei hitto niin onki!

    ReplyDelete
  7. Sillä on sun sun kuvat sen ominaan ja profiili kuvana

    ReplyDelete
  8. miks poistit/piilotit postauksen minkä just teit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. koska en tykäääänny siitä

      Delete
  9. mite kasvatat sun hiukset noi nopeee :D ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä tiä ne vaa kasvaa :DDD

      Delete