Monday, 24 September 2012

Pirteetä

cats
Jenna: Nyt taas vähä päivittelyä minulta! Käväsin öö oliko torstai? no iha sama! nii siis kaupungilla sillo koulun jälkeen ja näin h&m llä noi housut! Menin heti sovittamaan, koska ne vaa niiku iski muhun. En yleensä osta mitää kauhee erikoista mut noi oli vaa sellaset täydelliset! Tai no kyl mä mietin tuol sovituskopissa miljoona kertaa et ostanko vai en? Oon nii sellanen et en vaa osaa tuhlailla. Kyl mul menee ruokaan rahaa, mut ei yleensä mihkää vaatteisiin. En vaa uskalla käyttää mun rahoja! No mut oon kyl tosi tyytyväinen et ostin noi. Kaveri kyl suostutteli ja vakuutteli mulle tosi pitkään et noi on iha ok.
No mut sit taas koulu asioihin.... Mul alko uus jakso tänään ja eka valinnainen. Avaimet stressin hallintaan! SITÄ MÄ TARVIN! mutmut mä en kerkee sittenkää selitellä, koska pitää mennä iltapuuhiin! DSC_0005DSC_0008DSC_0006
Ps. Tosi huonoja kuvia... JA HENKKA ON PARAS! XDDD 

14 comments:

  1. teillä on ihan sairaan kiva blogi :)!

    ReplyDelete
  2. Ihan sairaan hauskat ja kivat noi housut :)

    ReplyDelete
  3. ooon kattonu noit iha samoi housui tosi pitkää ja mietin just että onko noi liian erikoiset ostettavaks :D:D

    ReplyDelete
  4. ihan törkeeeen makeet pöksyt ! :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous24/9/12 22:41

    vähä siistit housut :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous24/9/12 22:47

    woow sikakivat housut mut näyttää legginsseiltä!:O oot ihana kun ostit noi. :D

    ReplyDelete
  7. ihan unelmat noi housut!!(:

    livelikeyoulldietoday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. en ikinä itse uskaltais laittaa noin räikeitä pöksyjä jalkaa mutta aivan ihanat ovat! :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous25/9/12 10:34

    kamalat pöksyt !!!!!

    ReplyDelete
  10. Ihanat nuo housut!<3

    http://sweetttdreams.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. just kivat noi farkutt :DD !

    www.janskunn.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. hihii ostin samanlaiset mut mustavalkoset :D

    ReplyDelete
  13. Niin söpsöt housut! ♥

    ReplyDelete
  14. Anonymous26/9/12 11:25

    :) tykkään noista!

    ReplyDelete