Thursday, 30 August 2012

Sul oli hymy, se nauru, se katse


DSC_0156
Jenna: Nyt on vihdoin ostettu nuo valkoset conssit! Olin pitkää jo sillee et "joo mä meen ostaa ne nyt lähipäivinä" nii tietysti tää veny yli kuukauden. Koulua on käyty jo kohta kuukaus! Mitä hittooo? Ei tunnu yhtää siltä ku emmä oo oikee päässy koulujuttuihin mukaan. Kaikki tuntuu nii vaikeelta ja et iha ku kaikki muut tajuis ne jutut paitsi mä! Kyl mä tota sosiaali- ja terveysalaa käyn vuoden ja kahtelen sit et onks se mun juttu vai ei. Nyt on ollu vähä sellasta et voisin vaihtaa heti! mut emmääää... Huomenna ois muodin yö, mut emmä jaksa mennä sinne. Kyl mä siel oon joka vuosi käyny, mut tänä vuona en kyl millää jaksais. Ihkuja ihmisiä vaa kännissä hillumassa XD eivaa! Oisko kellää mitää reppu ehotuksia! Oon ettiny sellasta adidaksen pinkkiä reppua mut ei niitä enää oo stadiumissa :( joten mulle voi tulla kertoo jotai kivoja!

Kiva ku mul on tullu käytyy mäkkärissä aika useesti! Nii on aina sama myyjä ja mä ostan aina samat ruuat! Ja käyn siel ostamassa monta kertaa niiku yhen päivän aikana ja aina se sama! XDD ok iha turha juttu mut kummiski!
DSC_0100DSC_0148DSC_0097DSC_0116DSC_0152

25 comments:

  1. Ihanat nuo converset ja oot tosi sievä :---) !

    wecannotescapethepast.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. uiiijuii ihania kuvia oot so beautyyyy jenna <3 pus

    ReplyDelete
  3. fjällraven kånken on hyvä reppu! :) omistan ite vaaleenpunasen ja se on älyttömän söpö!

    ReplyDelete
  4. Anonymous30/8/12 21:38

    mulla on samalaiset konssit !
    ja ne on kyl ihanat :--)

    ReplyDelete
  5. Anonymous30/8/12 21:39

    oot ihan älyttömän kaunis!! :)

    ärsyttää vaan ku ihmiset ei erota muotipäivii ja muodinyötä!! jote korjaan sullekki et muodinyö on eri juttu xd ja juu kyllä oon fashionunitilla nii koin että on oikeus pätee tässä asiassa. pahoittelut! :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous30/8/12 21:50

    mistä ostit ja paljo noi conssit makso?:)

    ReplyDelete
  7. Anonymous30/8/12 22:03

    oot nii ihana, molemmat ootte :) <3

    ReplyDelete
  8. Anonymous30/8/12 22:13

    kuinka usein teillä on harkkoja ku aina puhutte et koulusta suoraa treeneihin tyylii joka päivä?:) ja mitä jenna muuten opiskelet nyt?

    ReplyDelete
  9. Anonymous30/8/12 22:17

    joooo toi fjällrevenin kånken on kyl iha paras! mul on keltasen enkä saa siit tarpeekseni x) hyvän kokonen ja nii sulone!

    ReplyDelete
  10. joo näin sut mäkkäris viikko sitte perjantaina XD :D mut hienot kengät ja oot nätti :)

    ReplyDelete
  11. mullaki sama tunne ettei tajuu mtn ja tuntuu että kaikki muut on kärryillä joka asiasta paitsi ite. :D mutta eiköhän se tästä, tsemppii!

    ReplyDelete
  12. kiva postaus jenna!:) ja hienot kengät!

    t. saana xd
    http://uskallaunelmoida.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. kirjotat niin ihanasti! :) nauroin tolle mäkkijutulle! :D

    ReplyDelete
  14. oii kivoi kuvii susta, oot kaunis!:)

    ja mä uskon et se mäkkärin myyjä muistaa jo sut ja sun tilaukses ulkoo, koska mun sisko oli mäkis töis ja se kerto meillekki iha tarkkaa mitä jotkut vakkari asiakkaat tilaa :DD

    ReplyDelete
  15. Anonymous31/8/12 14:20

    ^^ kaikilla on nykyään tommonen fjällrevenin kånken mikälie, tai siis ainakin meidän koulun seiskoilla melkein kaikilla on semmonen musta :DD toki on muun värisiäkin, mutta miten ihmeessä ne löytää omansa ku on miljoona samanlaista reppua ?? eikä meillä oo mitään hiton kaappeja koulussa, joten ne pitää jättää käytäville :D en muutenkaa tykkää semmosista, mut tää oli nyt vaan tällanen btw tähän kun pari tyyppii tossa sitä ehdotti :) älä osta tollasta massareppuu :d

    niin ja noi kuvat susta on ihania !! oot tosi kaunis ja sillee ;)

    ReplyDelete
  16. Anonymous31/8/12 14:25

    Kannattaa ostaa fjällräven kånken, ihan paras reppu! Ja oot tosi nätti! :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous31/8/12 15:09

    tykkäsin tästä postauksesta!

    ReplyDelete
  18. Anonymous31/8/12 16:08

    huomaa kyl et oot käyny mäkis..:D

    ReplyDelete
  19. Anonymous31/8/12 16:35

    iihana toi eka conssikuva<3

    ReplyDelete
  20. Anonymous31/8/12 16:56

    joo mullakin on tosi usein sama myyjä :D pian varmaan muistaa et mitä tämä neiti tilaa sinne tullessaan.

    VASTAA!
    miten tuon instagram gadgetin saa blogiin?

    ReplyDelete
  21. Anonymous31/8/12 18:39

    Oon miettiny kans ite noitte hankintaa mut en osaa päättää et otanko tommoset varrelliset vai varrettomat. Kummat sä ottaisit ?? :)

    ReplyDelete
  22. jonna- kiitos! :)

    Elisa- hahah joopajoooo elisa! puspus <3

    nipa- jooo mut se on kaikilla! :DD kyl mä sitä mietin! :)

    ano- heheh niion! :))

    ano- voi kiitos! heheh hups XD oon täältä landelta nii mut varmaa hyväksytää että en tiiä ja erota! :)

    ano- andiamosta ja öö 70€

    ano- hahah kiitoksia! :))

    ano- öö 4-5 kertaa viikossa :) oon sosiaali- ja terveysalalla :D

    ano- nii mut tosiaan se on kaikilla :D

    marjukka- heh voi eiii!!! ja kiitos :)

    Emppu- jep! :)

    saana- kiitoooos! :)

    sesilia- kiitos sesse! :)
    '
    Laura- ai kirjotan! mun mielestä iha normisti vaa :DDD

    sofia- kiitos ja ounouuu!! en mee enää ikinä!! :DD

    ano- jep nii on!! siks just haluun ehkä jonkun muun!! :) ja kiitos!

    ano- niinhän se on kivannäköne ja näi mut se vaa et se on kaikilla! :DD

    ano- kiva! :)

    ano- tiedän... :/

    ano- hhee kiitos! :))

    ano- hehehehh :DDD mä en tiedä ku jatta laitto sen!!!!!!!

    ano- tollaset on mun milestä kivemmat :) tai emmä tiiä!! kummatki on! :D



    ReplyDelete
  23. Anonymous2/9/12 15:46

    Sulla on Jenna just tollanen tosi kiva kroppa eikä todellakaa mitää "huomaa että oot käyny mäkissä" huoh tollaset anonyymit..

    ReplyDelete
  24. Mahtava blogi sulla ja upeet kuvat! oot kaunis :)

    http://nobodyisperfect-annika.blogspot.fi/

    ReplyDelete