Sunday, 26 August 2012

Everytime I look into your eyes...


cats1
Jenna: Vihdoin sain aikaseks tulla tänne kirjoittelemaan. Oon iha rakastunu tohon biisiin! En tiiä mikä siinä saa mut nii miettimään kaikkee! Kaikki ihanat ajat muistuu mieleen. Iha kylmät väreet tulee! Eilen käytiin kuvailee mua. Hahaha vähä hassulta kuulostaa! Yleensä mä meen kuvaa Jattaa. Tykkään enemmä olla kameran takana ku keikistellä siin edessä :D Ja sen kyllä huomaa! Kuvat ei oo oikee mistää kotoisi tai siis on Jatta hyvä kuvaa mut mä oon tollane outo... Ens viikko on vähä semmone rennompi ainaki koulun suhteen. Tiistaina on vapaa päivä ja keskiviikkona on lyhyempi päivä. Kotona pitää vaa tehä iha pirusti tehtäviä! Ja minä idiootti oon jättäny kaikki tähän iltaan (Y). Ja nii menihä mul puhelinki rikki eilen.. Hyvin mul menee oikeesti! Mikään ei onnistu ja kaikki on iha pyllystä! Jooo eipä mul muuta kait? Meni varmaa tunti tän tekstin kirjottamisessa! Ei luoja!
DSC_0064DSC_0080DSC_0086DSC_0092DSC_0081DSC_0093DSC_0090

16 comments:

  1. Hienoja kuvia! Oot kaunis :) Ja mäkin tykkään tosta biisistä!

    ♥: starsindark.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ihana kaulakoru! mistä se on? :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous26/8/12 14:20

    Jennna, jatka tätä blogii iha samanlail ku ennen (toi jatan edelline postaus)... Koska vaik postailet harvemmin on nää silti kivoi lukee ja silleee ehk jatta sit vaa postailee enemmä (: tää on mun yks lempiblogeistaaa !!

    ReplyDelete
  4. Anonymous26/8/12 14:21

    jenna millon oot asunu rovaniemellä? :o koska näytät ihan sairaan tutulta. en muuten tiennykkää et oot asunu tääl :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous26/8/12 14:42

    oi hirmu kiva et säki jaksat kirjotella (: noi housut on täydelliset, pakko käydä kyllä itellekki hakemassa tommoset!

    ReplyDelete
  6. Jenna- kiitos! :)

    joA- ööö taitaa olla ginasta? emmä tiiä :D nii kaua ku ostin sen!

    ano- hahah juuuuu mä yritän parantaa! :)

    ano- mistä sä tiiät että oon asunu rovaniemellä? joskus iha pentuna sillee et ei oo mitää muistikuvaa XD

    ano- hahahah kiitos! :) ja jep ;D

    ReplyDelete
  7. heei mistä noi sun housut on ? oon aivan rakastunu tuohon väriin ! :D ja tää teidän blogi on tosi kiva ja ootte molemmat tosi kauniita ! ehkä mun lemppari blogi (:

    ReplyDelete
  8. Anonymous26/8/12 15:42

    siis meniks sulla näyttö säpäleiks vai jotenki muuten siis rikki ? o:

    ReplyDelete
  9. Anonymous26/8/12 16:16

    hyiiiiijj!

    ReplyDelete
  10. Anonymous26/8/12 17:09

    teiltä on oikeesti kysytty tätä varmaan tuhat kertaa? mut eniveeei, miten oottte saanu noi instagram kuvakkeet tänne blogiin? :D ite en siinä onnistu...

    ReplyDelete
  11. Anonymous26/8/12 17:19

    söpöjä kitttyjä hello :p

    ReplyDelete
  12. Anonymous26/8/12 19:33

    no älä toi biisi on mun lemppari täl hetkel!♥ en tiiä et mikä tos biisis on mut jotenki jaksan kuunnel sitä koko ajan uudellee ja uudellee, vaik se onki tollai aika nopee nii silti se saa mutki tuntee jotai ihmeellist ja koskettavaa ?! no en tiiä toi on aivan paras♥

    ReplyDelete
  13. Anonymous26/8/12 21:17

    miks teillä on tiistaina vapaa päivä? :o

    ReplyDelete
  14. kiva kuulla sustaki! :) ihanat vaatteet sulla tossa kuvassa:)

    ReplyDelete
  15. Noi on kivat noi housut! :)

    http://www.essi-blog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  16. Anonymous5/9/12 17:06

    oiii iha täydelliset housut ja oot tosi kaunis jenna!

    ReplyDelete