Saturday, 18 August 2012

Ei oo pyrkimys vähentää

Jatta: Nojoo mitäpä sitä sanomaan. Anteeks tästä tauosta :o Koulu alko keskiviikkona eikä oo sen jälkee ollu pahemmin aikaa koneellä käydä. Päivät on ollu aika pitkiä kun suoraan koulusta oon menny reeneihin ja vasta illalla kotia. Kamera ei todellakaan mahu laukkuun mukaan joten kuviakaa ei oo pystyny ottamaan. Saa nähä miten usein pääsee tänne kouluhommien ja reenien ohella päivittelee. Ei oo pyrkimys vähentäääääää mut rankkaaaa tää on. Mut koulu alko iha kivasti ja meil on tosi kiva luokka. Uus koulu ja ihmiset, uus ympäristö ja kaikki. Jännäähä se on mut kohta tää on taas sitä samaa kakkeliinii ku aina. Tähä mennessä oon nimittäi tykänny mennä kouluu aamulla ja olla siellä. Mun lukkari on vähä mitä on, mut kaippa tuota kestää nyt sen kuukauden. Käytiin tänään ostamassa mulle kasa kirjoja ja hiukan uusia urheilukamppeita. Koulu,reeni,koulu,reeni. Sitä mun elämä tulee nyt aikalailla olee. Mutta illemmalla tulee todennäkösesti toista postausta multa ja jennalta yhteisesti tai pelkästään jennalta. Siihen asti moro :-)

IMG_1502IMG_1475IMG_1487IMG_1495IMG_1501IMG_1499
Mielenkiintoset kuvat ja sillee. Ei ois tehny mieli ees postata ku tänki postauksen taso on mitä on, mut halusin vaa tulla päivittelee ku löysin ees pienen hetken mun "kiireeellisestä" elämästä tulla tänne kirjottelee :/

10 comments:

  1. Anonymous18/8/12 16:22

    Olis kiva tietää millainen lukujärjestys sulla on. Ihan niinku kellon aika ja aine :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous18/8/12 16:48

    sulle tulee sitte aika mukava koe viikko ku pääset kokeesta 12 ja site meet treeneihi nii et pysty oikee lukemaan seuraavaan.

    ReplyDelete
  3. Anonymous18/8/12 17:15

    Jee kiva ku postasit :) Käyn joka päivä tsekkaa tän teidä blogi:D

    ReplyDelete
  4. haha, perus opiskelijapostaus tähän kärkeen. toi sun päivärytmi kuulostaa niin tutulta! seuraavaa lomaa odotellessa. ;)

    ReplyDelete
  5. Anonymous18/8/12 20:55

    missä sä olitkaa koulus ? ihanku oisin nähny sut jkl jameras yks päivä :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous18/8/12 21:06

    annan sellasen vinkin, et noiden vihkojen tilalta on aika kätsy sellanen ohut laukkuun mahtuva kansio, missä on luentopapereita. sitten laittaa sinne vaan välilehtiä esim. matikka, bilsa jne niin ei tarvi kantaa montaa vihkoo mukana : )

    ReplyDelete
  7. Anonymous19/8/12 09:34

    voii helevetti lopettakaa koko blogi jos ette postaile ja sillonku postailette ni ne on tällääsii. huhhuh

    ReplyDelete
  8. Anonymous19/8/12 12:53

    oon nähny sut nyt monesti sepässä:) olin ihan wooow kun tajusin että oon lukenu teidän blogia ja kauan ja nyt oot samassa koulussa haha!

    ReplyDelete
  9. ano- nojuu en mä tänne sitä jaksa laitttaaaaaa kokonaan :)

    ano- mm totta:o

    ano- hahahahh :)

    emppu- no niinpä!! mikä on ees seuraava loma :O

    ano- olin jameras lauantaina :D oon sepän lukios!

    ano- thanksss mut tykkään käyttää vihkoja :)

    ano- ahaa :D?

    ano- hehehe oijoij siistii xd kuka oot :)?

    ReplyDelete
  10. Ihana blogi :)

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    ReplyDelete