Friday, 24 August 2012

24.8

Jatta: Minä täällä taas... Tuntuu et vallotan vaa mu postauksilla tän blogin, mut minkäs teet. Iha sama, tässäkää nyt ei sit mitää uudempia kuvia ole koska muistikortti jossain perseessä ja muutenki eipä kovin oo aikaaa kuvailla. Tää kouluviikko on menny aika nopeesti ja on tehty monenmoisia juttusia ja hommeleita. Tänään koulussa oli taas se jokavuotinen katastroofin aiheuttaja; koulukuvaus. Tuski se tnäkään vuonna mitenkää erityisemmin onnistu. Sen näkee sitten, mutta joo huomiseks koitan metsästää jostain sen kortin ja kuvailla serkun rippijuhlissa. Ei mulla muuta pitäs koittaa saada toi Jennaki aktivoituu tän jutun kaa etten minä oo aina vaa se joka postaa.

Ps. mul on ikävä vanhoja aikoja. Vuos tai kaks taakseppäin ja muuttaisin sillon kaiken. Kaikki virheet ja turhat jutut mitä oon tehny. Tekis muutenki mieli alottaa elämä jotenki puhtaalt pöydält ja olla vaikka se pieni vauveliini joka ei osaa edes ajatella,puhua,kävellä ttai mitää muuta. Semmonen pieni tytentylleröinen joka ei ressaaa mistää. Kaikki on niin erillaista nyt vanhuksena. Tuntuu nii oudolta. Ei mul muuta,hyvää yötä rakkaat ♥

IMG_9037IMG_8684IMG_7620IMG_6009IMG_6215IMG_5883IMG_2855IMG_2772IMG_2626IMG_1990
Ja ainiin! Pliis KIK:kailkaa(?) mua joku päivä tässä ja kyselkää FORMSPRINGISSÄ ja seurailkaa INSTAGRAMMISSA (jattainourmind) ja tulkaa puhumaaa ja plaaplaa emt kaipaan juttuseuraa.fi :)

13 comments:

  1. Mullaki ollu ihan sama tilanne ja fiilikset. Kirjotin kaverin kaa blogii, mut kuitenki se oli aina minä joka sinne postaili :( Sitte lopult päätettii, et ei siin oo mitään järkee ja poistettii koko blogi.

    Mut älkää te tehkö sillee vaa jatkakaa vaa samaa mallii, tää on yks mun lemppariblogeista ! <3 :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous25/8/12 09:29

    nii iteki oon nyt lukiossa ja on vaa nii paljo vastuuta itellä ja kaikkeeee, aika menee nopeeta:(

    ReplyDelete
  3. Anonymous25/8/12 10:01

    näin unta missä sä ja jenna olitte meijän kerrostalon pihas ja ku vein roskat nii huutelit mulle jotai törkeyksiä :( :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous25/8/12 11:41

    Kyllä kaikki muuttuu vielä hyväks :-)
    Voittehan te sopia, että tää jää vain sun blogiks, jos Jennalla ei ole aikaa postailla.

    ReplyDelete
  5. tää postaus oli ihana! kaikki noi kuvat ja toi vika teksti, voi vitsi :)

    ♥ heidins.blogspot.fi

    ReplyDelete
  6. Anonymous25/8/12 12:29

    kuka on nimeltään toi poika tossa yhessä kuvassa ? :>

    ReplyDelete
  7. toi tekstii niin osuva! ja ihanii kuvii:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous25/8/12 15:23

    oon jo kauan ollu sitä mieltä että jatka tätä blogia yksin. sulla on tosi laadukkaita sun postaukset, hyviä kuvia, kirjotat hauskasti etkä vaan silleen "tänään kävin shoppailemassa, mut en kerkee kirjottaa enempää nyt." -tyylisiä postauksia.

    ReplyDelete
  9. Anonymous25/8/12 17:28

    mulla on jotenki sama tunne, ois nii ihana alottaa vaa puhtaalta pöydältä ja ymmärtäis sit ettei tekis niitä virheitä ja näi.

    ReplyDelete
  10. Anonymous25/8/12 17:34

    onks teil riitaa jennan kans :o onksul paska fiilis ku ainaki sai sellase kuvan ku luki tota tekstii.. mut iha normiiha se on:) ps. ihana blogi tää <3

    ReplyDelete
  11. Anonymous25/8/12 17:46

    Mun mielestä tää oli sun paras postaus pitkään pitkään aikaan. : ) Tsemppiä sulle, samanlaisia tuntemuksia täälläkin ollu viimeaikoina.

    ReplyDelete
  12. Anonymous27/8/12 16:42

    ei todellakaan jatan omaks tätä blogia !!

    ReplyDelete
  13. Anonymous9/9/12 18:22

    Veeti on tosi pikkusen näkönen :D

    ReplyDelete