Sunday, 15 July 2012

Täällä taas!


DSC_1195
Jenna: Pitkästä aikaa multa postaus! Jotkut oli jo kysellykki et postaaks jenna enää tai et onks jenna tässä blogissa viel? Kyllä minä olen! Tää viikko oli vaa sellane et en kerinny koneelle kertaakaan. Olin alkuviikosta kipee.. Sit loppuviikosta olin töissä ja perjantai ja lauantai meni vähä kavereitten kanssa. Tänään sain nukuttua mun univelat pois onneks! Nyt mulla alko se kesäloma! Kuukauden ku tein töitä... Ja katos ku kohta alkaa jo koulut ja jänskättää! Onneks mul on paljo tuttuja samassa koulussa :) Vois kyllä ottaa iha rauhallisesti tän loppu kesän! Nukkua hyvät yöunet ja kuntoilla. Mutta nyt unohan kuntoilemiset vähäks aikaa ja lähen kaverin kanssa kebulle tai jtn. :DD
DSC_1271DSC_1248DSC_1242

23 comments:

  1. Anonymous15/7/12 17:26

    meetkö nyt siis sotelle jkl? jos meet ni ollaan ens vuos samassa koulussa ;D

    ReplyDelete
  2. Anonymous15/7/12 18:01

    rakastan sua jenna <3

    ReplyDelete
  3. Anonymous15/7/12 18:50

    monta pistettä sait soten soveltuvuuskokeesta?:) Ootko sellanen ihminen että tutustut helposti uusiin ihmisiin ?

    ReplyDelete
  4. ootte nii hyviä tän ulkoasun kaa! noi instagram laatikot on hullun siistit ja hyvä idea :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous15/7/12 19:20

    oot kiva.=)

    ReplyDelete
  6. ano- juuu sinnehä mä! :) noni cool! (Y)

    ano- no vooiiih <3

    ano- ööööööö :DD mä en tiiä mikä se noista on mut mun omat pisteet oli 32 ja sit tossa oli joku soveltuvuus koetulops nii 7 ?? :DD en oo ees kahtonu tota lappua tarkasti xd

    marika- haha jatta on! mä vaan seuraan tästä vierestä aina ku se laittelee ;)

    ano- säki! :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous15/7/12 21:11

    kumpi teistä sai ysin päättäreisä sen paras kroppa vai miten se meni, sen palkintohommelin :-D

    ReplyDelete
  8. ano- vuoden keho eli mä! :D

    ReplyDelete
  9. kiva kuulla sustaki välillä!:) ootte tosi nättejä jatan kans tossa vikassa kuvassa!

    ReplyDelete
  10. Anonymous16/7/12 11:26

    missä sä olit töissä ?

    ReplyDelete
  11. Emppu- voi kiitos! :)

    ano- ekaks jotai puutarhatöitä ja sit hesburgerissa :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous16/7/12 22:23

    miks sul on huivi keskel kesää?:O

    ReplyDelete
  13. Anonymous26/7/12 01:40

    Oot jenna söpömpi päivä päivältä ;) nojaa vaikka tietäisit kuka sua aina kehuu nii nauraisit mutta ei sillä väliä :) Kyllä hyvänäkösiä saa kehua ;P

    ReplyDelete
  14. ano- vanhenen ja rypistyn päivä päivältä xd en naurais! kerro toki kuka oot! :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous28/7/12 11:44

    Jätän sen salaisuudeks :) mutta Vinkkinä voin sano että mulla ja sulla on 1vuos ikäeroa jompaan kumpaan suuntaan ;) ja oon poika

    ReplyDelete
  16. ano- pyh nössö! ;D

    ReplyDelete
  17. Anonymous28/7/12 21:54

    Mä oon :D Ja kyl sä mut tiiät Oot nähny mut monta kertaa :DD Ps en oo mikää luikku enkä läski vaa iha normi :D

    ReplyDelete
  18. ano- nii oot! todellinen nössö! iha sama oonko nähny sut miljoona kertaa vai nolla kertaa :DD haluun tietää kuka oot! ja en mä oo niin sanonukkaa :oooo

    ReplyDelete
  19. Anonymous28/7/12 23:47

    :DD mä en halua nolata itteeni :) tän enempää..

    ReplyDelete
  20. ano- etsiä mitään nolaa ku et oo sanonu muuta ku söpöks ja hyvännäköseks xd

    ReplyDelete
  21. Anonymous30/7/12 01:25

    Noloa se on mulle jos kerron kuka oon :D nauraa kaikki mulle kun kommentoin tänne kaikkee söpö jne :D

    ReplyDelete
  22. Anonymous30/7/12 15:21

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-a

    ReplyDelete