Friday, 20 July 2012

Parit kuvat puhelimesta

Jatta: Lisää lappikuviaaa. En oo kameraan saanu hirveesti kuvamateriaalia, mutta puhelimeen vähä ehkä liikaaki. Kuvamäärä hipoo jo 2000 ja vois olla ehkä aika poistella ettei tuo minun rakas pirkkoni ihan tilttiin mene ♥ Tällä hetkellä oon Kuusamossa ja oon täällä huomiseen asti, kunnes lähetään tuonne vähän syrjemmäksi mökkeilemään. Viettelen varmaa suurimman osan tästä illasta koneen ja puhelimen ääressä. Minkäs teet ku ei oo tekemistä xd Tässä nyt kuitenki näitä kuvia ja pientä selittelyy mitä niissä oikein tapahtuuuuuu [?] nää ei mene missään aikajärjestyksessä






[1] Lähtöä tekemässä Laukaa hoodeilla. Sporttiset vetimet tietehi päällä ;) [2] Loppumatkan iloja ku ei oo enää pitkä matka perille! [3] Arskan palvontaa ja vanhoje lehtie lukemista. Iha sika hyvässä kelissä. [4] Aamuja nomakeup ja jumpin päällä












[1] Taas nomakeup ulos menossa ja harvinaista nähä lapissa mun päällä shortsit, mutta ne parin päivän kelit oli nii mahtavat! [2] Paparazileikit, mun surkea kamera [3] Muut kalasti, minä otin aurinkoo sukat jalassa. [4] Järvellä taas samaa rataa. Eipä nuo kalat mua hirveesti kiinnostanu, ennemminki se aurinko mikä porotti +25



[1] Rusinoita järvellä! Pitkästä aikaa ja täytyy sanoo et hyviä oli. Ja sain tuota purnukkaa lukemalla vasta nyt tietää että rusinat on kuivatettuja viinirypäleitä.. hups [2] Sain kalan! Buuuu [3] Auringon lasku, lähettii serkun kanssa käppäileee. [4] Lisää auringonpalvontaaa



[1] JVG - Kran turismo [2] Kallen kanssa takapenkillä matkalla Kemijärvelle [3] Ja sit olin louneri.. [4] Äitin kanssa lenkkeilyy ukkosessa ja sateessa. Iha medium maisemat !



[1] Angstinen mä, en halunnu lähteee [2] Iha älyttömän hyvää ruokaa! Paras annos mitä oon ikänä syöny. Iha ylihyvääääää naminami kuola vaa valuu ku tota kuvaa katteleee [3] Muka joku päivän asu kuva jossa näkyy vaa kengät ja housut. No ei siinä tykkään noista kengistä ja joku kysyki mistä ne on ni on beyond jkl:lstä ! [4] Duckkface


[1] Villasukat jalkaa ku kelit huononi. Ja mulle iski flunssa  [2] Myrskyy meri tyrskyy [3] Matka kohti Kuusamoo ja sade sade sade, mikä tää suomen kesä nyt olikaa? [4] Tuota ok nappia sai painaa aika monta kertaa. Netti lähti minuutin välein, ni siinäpä hienosti pidät yhteyttä kavereihin ja tsekkailet netistä mitään. Nyt onneks oon saapunu 3G alueelle ♥



[1] Kuusamo kruisailuu ja luin pitkästä aikaa Aku Ankkaa mikä tulee vieläkin meille mun nimellä.. [2] Äiti siinä nättinä ♥ Onko meissä samaa näköö ? [3] Vanilijadonitsia. Liikaa herkkuja täällä mulle. Kahvitteluu äitin ja isomummin kanssa [4] Ja tässä mennää tällä hetkellä. Loma ollu tähä mennessä melkee pelkkää tätä ja tällä jatketaan. Mitä sitä ilman tietokonetta tekis..?

12 comments:

  1. Anonymous20/7/12 18:20

    äää toi ihan ekä kuva!!! ooot jotenkin vielä kauniimpi ku ennen!:D tai ssiiis no joo..(::

    ReplyDelete
  2. Anonymous20/7/12 20:46

    voisitko tehdä postauksen sun ruokavaliostas ja liikunnoistas ym? :) sulla on niin täydellinen kroppa <3

    ReplyDelete
  3. Anonymous20/7/12 21:27

    haluisitko sun iphonee sellasen fisheye:n ? :D vai onks sul jo xDDDD
    http://www.teknikmagasinet.fi/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=266046&title=iPhone%20Fish%20Eye&

    ReplyDelete
  4. Anonymous20/7/12 22:52

    Hei oon nyt nolo, mutta mistä aattelit ostaa liput sinne justinin keikalle,mistä kannattais?

    ReplyDelete
  5. Anonymous20/7/12 23:11

    kiva postaus ja oot kaunis Jatta :) minkä merkkinen läppäri sulla on ja onks ollu hyvä, kun aattelin ite hankkii uuden läppärin :)?

    ReplyDelete
  6. vähän hauska postaus! :)

    http://cottonthings.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous21/7/12 18:08

    Onks sun äitillä pisamii :)? Teis on ihan kamalasti samaa näköö!!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous21/7/12 18:11

    oon huomannu et aina ku hymyilet nii et hampaat näkyy nii laitat tollee jännästi sun kielen hampait vaste et se näkyy :D

    ReplyDelete
  9. vähäse oot samannäköne ku äitis!! :D

    Ps. http://sh-yasmine.blogspot.com/ käy tsegii mun uus blogi ja liity vaik lukijaks jos nappaa :p

    ReplyDelete
  10. Anonymous22/7/12 15:10

    Dear Jatta !
    Ota tää rakentavana kritiikkinä. Mutta mä oon ollu kampaaja 3 vuotta ja noi sun uudet hiukset...no ne on ihan kivat mut ne näyttää tosi huonokuntosilta. Ja tän kommentin tarkotus ei oo millään tapaa loukata sua tai mitään vastaavaa, oot ihana tyttö, erittäin kaunis ja mahtava blogaaja ! Älä vaan muutu. Ja oon lueskellu kommenteja edellisistä postauksista, ni nyt kukaan ei sitten tule kommentoimaan, että: jos ei Jatan hiukset kiinnosta, niin älä lue sitte !! jnejne. Tämä on ihan asiallinen kommentti ja on Jatan oma valintansa pistää itsensä ns. arvosteltavaksi. Aina joutuu arvostelluksi jos laittaa yhdenkin kuvan tai pienenkin tiedon itsestään nettiin.
    Jatta oot ihana ! ♥
    Terveisin: Sinua paljon vanhempi, sinulle erittäin kateellinen kampaaja :-D

    ReplyDelete
  11. ano- tääh no kiitoss xd :)

    ano- no mul on iha kauhee ruokavalio ja en liiku paljoo kakkeliikaaa XD voinha mä tehä mut joo :D

    ano- juuuu en tiiä oikee oisha se siisti xd

    ano- lippupisteestä :D

    ano- kiitti:) tää on isin joku acer

    emppu- kiiti:)

    ano- jooo ! hahah :D

    ano- jepp xd puren jotenki ristii ni senki takii se tulee aina :s

    yasmine- haha :D juu :)

    ano- jjuuu oon kuullu tästä iha liikaa xd oli mun hiukset huonossa tai hyvässä kunnossa ni enpä oo niille mitää tekemässä nyt vähää aikaa:) thanks ;)

    ReplyDelete
  12. Anonymous23/7/12 17:54

    mun mielestä noi ei oohuonossA kunnossa ne on vaa niinku karheet eikä sileet sama probleema muullaki :-)

    ReplyDelete