Wednesday, 13 June 2012

Mua jännitttttäääääää

IMG_8617
Jatta: Mun teki iha sikana mieli tulla postaa ilma mitää tiettyy aihetta ! Täst voi tulla aika sekavaa mut yritetään. Kuviakaa ei kamerassa tänpäiväsii enempää ollu joten tasan yks uus kuva ja loput onki sit jo varmaa nähtyjä?

Otsikosta eka sen verra, et viisaimmat voi tajuta mihi toi liittyy. Huomenna alkaa tulla ainaki täällä päi julki noit jatko opiskelupaikkojen tuloksia et mihin on päässy. Täs viimeset 2h oon kavereiden kaa jutellu ja jotkut ois muka saanu jo tietää osittain mihin ovat päässeet ja tääl mä nyt kuumotuksissani yritän jokaiselta nettisivulta lukee, jos siellä jotain mistään semmosesta mainittas. Tuloksetta kuitenkin eli pitänee oottaa sitä huomista kirjettä, joka ei tänne korpeen kyllä huomenna todellakaan tule. Me..Going crazyyyyyyy...

Sit joooo kattelin noit vanhoi kuvii ja ihastelin mun bodyy. Tiiän et rupeette valittaa ku puhun tästä aiheesta mut harva omaan kroppaansa on tyytyväinen. Tai no on tiiän kyl pari jotka onki, mut enemmän niitä jotka ei. Olin joskus vielä jotenki kivasti laiha. Sillee oikeista kohista? Nyt tunkee vaa pelkkää habaa ja kaikkee ylimäärästä joka paikasta ja joistaki se vaik kuin kivaa onki, ni ei se mun mielest nii nättii oo. Tai no riippuu kenen päälle sen lihasmassan pukee. Okei tää alko kuulostaa siltä et pidän itteeni hirveenä bodarina xd Meinasin vaa et huomaa et on tullu harrastettuu liikuntaa.. okei on se sittenki hyvä juttu, mitä mä sekoon en kato noita kuvia enää. Kattokaa te, vaikkei siellä nyt mitää kummallista oo. Paitsi hiukan värimössöplösö oudosti muokattuja kuvia. Tää teksti tuli sit ihan söjjgödjgsö en tiiä mistä. Oon kai väsyny tai jotai ku tämmösii ihme jutskuja höpötän. Heippa!
IMG_7641immIMG_7763IMG_2843DSC_0792IMG_7313immmIMG_1114IMG_0980IMG_934626410_374964864074_573134074_3653536_6106790_n

17 comments:

  1. Anonymous13/6/12 23:37

    tosi kivoi kuvii (: oot nii erinäkönen blondeilla hiuksil :DD
    mistä oot jatta muuten ostanu sen sun iphonen telakan ja ootko ollu siihe tyytyväinen? :)

    ReplyDelete
  2. JATTA.... toi meijä kuva ei härregyyd XDDDDDDDDDDDDDDd oot söpö nois vanhois haha iha erinäköne pikkune tuitui xd

    ReplyDelete
  3. Anonymous14/6/12 00:24

    sellasta se on ku murrosikä tulee ja kroppa muuttuuu mukana :)

    ReplyDelete
  4. vitsiii tää blogi on ihana, jäin heti seurailemaan tätä!:) http://ll-onelifeliveit.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Anonymous14/6/12 10:02

    Nauti muodoista! Olit ennen omasta näkökulmasta liian laiha, esim jalat, en siis tarkoita millään pahalla.
    Ja nyt kun nuorena urheilet, sun on helpompi pitää kroppa ja kunto hyvässä kunnossa sit vähä vanhempanaki! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous14/6/12 11:00

    onko sulla luonnostaan kiharat hiukset? jos on, miten ne on nykyään noin suorat

    ReplyDelete
  7. Anonymous14/6/12 12:29

    mä tekisin mit vaan et saisin sun kropan tai jonkun muun. en omaa. mä oon nimittäin aina ollut tälläinen laiha, enkä haluis. oot täydellinen <3

    ReplyDelete
  8. sä oot naisellistunut!! =)

    ReplyDelete
  9. Anonymous14/6/12 12:50

    Sulla on kuule lähes täydellinen kroppa.

    ReplyDelete
  10. Anonymous14/6/12 12:58

    mistä toi sininen Ö pipo o? se on kiva:-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous14/6/12 15:43

    Ois tosi kiva jos voisit iha huvinvuoks laittaa kuvia sun kropasta, siis hadatsa ja vatsiksista ja sillei, niistä mistä sun mielestä näkyy liikaa lihakset tai jtn (: ja ihana blogi (: ♥

    ReplyDelete
  12. Anonymous14/6/12 16:16

    mihin pääsit!?!?!?!!!!! saitko jo tietää??

    ReplyDelete
  13. Anonymous14/6/12 16:41

    KIVOI kuvii:)

    ReplyDelete
  14. Anonymous15/6/12 17:30

    Minkä vuoden jupiterit?(:

    ReplyDelete
  15. ano- kiitti ! ja jepp nii onn xddd oon ollu tyytyväinen mut en tiiä mistä se on ku sain joululahjaks ;(

    elisa- :D:D:D:D hhehe oot söpö ! mä en xd

    ano- jj

    linda- voi kiitos paljo :)!

    ano- jeeeeeeees

    ano- joo on xdd jos pesen ja föönään heti perää ni ne on suorat.. ja jos suoristan? mut muuten kiharat

    ano- hööpöhöpö<3

    enna- jjees:D

    ano- eii ei ei

    ano- hmmmm öö öö öö en tiiä :D!!! en muista yhtää xd

    ano- joooo joskus:)

    ano- sain! seppää

    ano- kiitos paljo:)

    ano- ööööööö en muista hitto xdd pari kolme vuota sitte kuitenki otettu kuva:)

    ReplyDelete
  16. Anonymous18/6/12 22:51

    Moiks ihana blogi
    Ootte mOlemmat täydellisiii

    ReplyDelete
  17. Tykkään aivan kauheesti sun blogista..jään heti seurailee:D

    http://pikkune-minjaslifestuff.blogspot.fi/

    ReplyDelete