Wednesday, 20 June 2012

KESKIVIIKKO 20.6



Jatta: Okei mun ei pitäny postata tänään, mut äsken mulle tuli semmone fiilis et haluun tulla jotai kirjottelee. Eilen kävin siis hampilääkärissä laittamassa ne kumilenksuraudat ja tää kipu ei tosiaan oo millään mukavuusasteella.. Hampaisiin särkee ja noi tapit raastaa kieltä nii paljo et puhuminenki sattuu. Oon nyt syönykki vaa jotai jugurttii mitä ei tartte purra ja makoillu vaan. Koko aika alkaa helpottaa kyl ja tää alku onki kuulemma kaikkein pahin. Mut onneks nää on vaa tän kesän, tosin tuntuu et koko loma menee pilalle näitten takia ku ei voi vaa mennä rennosti jonnekki jätskille ku pitää olla nykimäss noit lenksuja pois janiinedelleen. Muttaaah se siitä nyt :-) Jatkan kattoo mtv:ltä extreme cribsii ja koitan ehkä syyä jotai ettei musta iha narua tuu ku viimepäivät ollu pelkkää reeniä ja syömättömyyttä xd Hehe mut joo tässäpä hiukan kuvia mun instagrammista! Ja sieltä löydyn siis
nimellä Jattainourmind ja samoin myös kikistä! Eli saapi tulla seurailemaan ja jutustelmaan  :)

123IMG_2310456

18 comments:

  1. Anonymous20/6/12 15:33

    minkälainen kännykkä sulla oli ennen iphonee ???

    ReplyDelete
  2. Anonymous20/6/12 15:36

    wau mikä haba, ja mistä toi mustavalkonen hapsuhelmapaitsikka on?:-D

    ReplyDelete
  3. Anonymous20/6/12 16:28

    mikä on sun haban salaisuus ?

    ReplyDelete
  4. Anonymous20/6/12 16:44

    Joo mulla on kans ollut noi kumilenksutapit hampaissa ja ai he***tti ku ne sattuu! Mutta voin sanoa, että se ihan oikeesti on vaan alun ongelma ja sit siihen joko tottuu tai sit se iho (mulla poskissa, sulla kielessä) tulee jotenkin muuten tunnottomaks sille :) Ja aika hyvin kaikkii jätskei yms saa syötyä kumilenksujenkin kanssa, koska ne kyl venyy tosi hyvin. Ainut mikä mulle kävi syödessä joskus, niin ne lenksut räpsähti pois paikoiltaan/poikki ja sit nielasin ne :D Mutta kyl niiden kaa voi syödä! Tsemppii ;))

    ReplyDelete
  5. Anonymous20/6/12 18:00

    Kyl mä ainaki joskus söin niitte lenksujen kaa ku en ain jaksanu ottaa pois :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous20/6/12 18:02

    kiva haukkari ;) mistä tuo supermään paita on ?

    ReplyDelete
  7. Anonymous20/6/12 18:13

    hitto mite hyvä kroppa sul on :o

    ReplyDelete
  8. Anonymous20/6/12 18:13

    heeeeeiii mikä toi kiki on?? :o mulla on galaxy s2 ja oon hullu sovellushaukka XD mikä sen koko nimi on haluun kokeilla :)

    ReplyDelete
  9. Miten ootte tehny ton blogin otsikon, oon vaik kui kaua halunnu tehä tollase, mut en tiiä miten xd

    ReplyDelete
  10. Anonymous20/6/12 20:35

    se on kik ei kiki :) sil se kai vissii pitäs löytyy? ja jatta kadehdin sun mahaa..

    ReplyDelete
  11. Anonymous20/6/12 20:38

    jatta jumalauta sä olet säälittävä :D kerjäät vähö huomioo , mutta en nyt sanois että hyvä vartalo, kunnon lauta..

    ReplyDelete
  12. Anonymous20/6/12 21:46

    lihota nainen

    ReplyDelete
  13. ano- öööö joku sony ericsonin emt XD semmone "veden kestävä" :D

    ano- vau... :D? hyhiyhyihyi ja ginastahan se :)

    sini- kiitti:)

    ano- no en tiiä seon iha kamala :D:DD: tsiippaatsiippaa vaa..

    ano- jooo jeppp toivottavasti! :) kiitti !!

    ano- :D mä en pysty syömää niitte kaaxd

    ano- :D:D se o jostai torilta (Y) virosta xd

    ano- no en nyt tiiä o.OO

    ano- siis kik :D sen nimi on kik XD

    anna- siis ööö lpinäkyvä teksti ja sen sisää tommoi kuva :D emt en osaaa selittää xd

    ano- jep! ja äl nyt turhia..

    ano- okei? :D en kyl tosiaankaa millä perusteluin muka? ja minkäs minä tisseilleni voin ;)

    ano- njää mitä

    ReplyDelete
  14. Anonymous20/6/12 23:16

    voitko selittää väähä sillee tarkemmin et mikä toi kik on? :-)

    ReplyDelete
  15. Anonymous21/6/12 00:11

    mikä on sun kengän koko? (: anteeks tällänee tyyyyyyhmä kyssä :pp

    ReplyDelete
  16. Anonymous21/6/12 00:25

    Joko oot tullu johonki tulokseen että menetkö voionmaalle vai sinne sepän lukioom ?

    ReplyDelete
  17. oih mistä nuo ruskeat korkkarit on:--)

    ReplyDelete