Monday, 21 May 2012

Versatile Blogger Award

Jatta: Haasteen ideana on kertoa 15 faktaa itsestään, kiittää haasteen antajaa ja linkittää hänen bloginsa postaukseesi, jakaa haaste eteenpäin 6 bloggaajalle, kertoa heille siitä, sekä lisätä Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi.

Ollaan saatu monilta eri bloggajilta näitä haasteita ja monia muitaki haasteita enkä edes muista keitä kaikkia teitä nyt on olllu mutta kiitokset nyt siitä kuitenkin! En jaa tätä haastetta kellekkään tietylle eteenpäi, vaan tehkööt kaikki ketkä haluavat niin tämän sillonku mielenne tekee ja on vaikka tylsää tms.  Mutta nyt kuitenkin siihe asiaan. En oo kovin hyvä tämmösissä mutta enköhän mä jonkun näköset faktat saa aikaan. Jotkut tosin saattaa olla jo entuudestaan tuttuja...

1

1. Voisin alottaa aluks ehkä maailman tylsimmällä tavalla. Mun nimi on Jatta, toiselta nimeltä oon
Pauliina.

2. Mulla on ollu koira topi, ja sain sen synttärilahjaks joskus vuonna nakki ja muussi. Tosin jouduin luopuu mun synttärilahjasta mikä on aika epänormaalia o.O .. syynä veljen allergisuus.

3. Mulla on aivan järkyttävä piikkikammo. Oon pyörtyny kaikennäkösten piikkien takia elämäni aikani lukemattomia kertoja. Ja eilen meinasin pyöryä ku katoin tämän videon . Ja en tosiaan tiiä miks hemmetissä katoin ton :D

4. Harrastan kilpacheerleadingiä, tällähetkellä joukkueessa nimeltä Jaguars Venus. Erittäin rakas laji minulle enkä osaa kuvitella et lopettaisin taikka harrastaisin jotain muuta, kuten ratsastusta tai jalkapalloa niinkun ennen.
2

5. Ootan enemmän ku mitää muuta, sitä että tää peruskoulu loppuu. Mulla on muutamat pretty hyvät syytki tälle mun ilon aiheelle, mut siitä lisää myöhemmin ;)

6. En osaa säästää rahaa. Myönnän sen jopa itekkin. Sain tossa pari pv sitte hiukan rahaa mm niistä mun kirpparikamoista ja oon nyt jo tuhlannu puolet niistä. Oon surkee

7. Tykkään joskus haastaa riitaa. Siitä tulee jotenki semmonen jännän pelottava fiilis ja se saa mut jotenki nauttii siitä. En tiiä onks tää kovin hyvä juttu, mutta eipä se kovin iso ongelma ole tähän mennessä ainakaan ollu :_D

4

8. Koko ala-asteen mulla oli aina vaan yks paras kaveri ja muutenki oli kavereita tosi vähän, osittain varmaa senki takia että mua kiusattiin. Nyt peruskoulun viimesten vuosien aikana oon kuitenki tutustunu maailman ihanimpii ihmisiin ja niistä on tullu tosi tärkeitä mulle ♥ Tarkotan tällä suurimmaks osaks jyväskyläläisiä ja muuramelaisia tytsyjä ja poikia joista on tullu iha miu ykkös kamuja. + Jenna tietenkin!

9. Tässä vaiheessa musta tuntuu että nää faktat on kovin tylsiä.. Tänään on vammanen päivä. Oon laiska. En jaksa siivota. Pitäis. Tulkaa auttamaan.

10. Rakastan kaikkee hulluu ja pelottavaa! Voisin hypätä benjin vaikka heti tai tehä jotain muuta vastaavaa. Oon aina ollukki semmonen helposti yllytettävä ja kaikkea outoo kokeileva ihminen.

11. Laulan aina ku ajan skootterilla. Viimeks eilen kylläkin nolasin itteni siinä tilanteessa ku laulaa kailotin jonkun NRJ:ltä kuuluvan biisin päälle ja unohin tietenki hiljentyä vastaan tulevien lenkkeilijöiden kohalla. Kattoivat aika pitkään perään...

3

12. En osaa kävellä korkokengillä. Tai oon mä ehkä vähän oppinu mut äää se on vaikeeta? :D

13. En pysty käyttämään minkään muun ku valkosen värisiä sukkia ja niitten pitää olla aina nilkkasukkia! Erittäin harvoin näkee mun jaloissa jotai kuviosukkia tai muunku valkosen värisiä. Siks mun sukkalaatikosta löytyykin varmaan 50kpl valkosia nilkkasukkia...

14. Haluaisin ihan hullun paljon pisamia ja mua ärsyttää ku äitin pisamat ei periytyny mulle. Tosin ihmiset joilla ei oo pisamia ruskettuu muita helpommin ja tänä kesänä tavottelenki iha huippu rusketusta ;)

15. Mulla on tosi herkkä kipukynnys, masennun helposti, oon ollu herkkulakossa kohta puol vuotta ja tienaan tällä oikeesti miljoonia, en omista omaa konetta, vihaan mun kameraa, en tykkää enää mun vaatteista, en oikee mistää itessäni tällä hetkellä, haluaisin hapsulaukun mutten löydä semmosia mistään? haluaisin myös pari korvareikää lisää mutta se ei tunnu käyvän tietyille tahoille, oon 167cm pitkä ja haluaisin kasvaa vielä pari kolme neljä senttiä (tuskin kasvan), oon vasenkätinen ja nyt lähen siivoomaan heippa !

30 comments:

  1. Anonymous21/5/12 16:30

    Ai saatko rahaa sil et oot karkkilakos? Jos saat ni keltä? :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous21/5/12 17:02

    miks ja millä tavalla sua kiusattiin? :o oot kyllä ihan älyttömän kaunis ja mukavan olonen tyttö!! :)

    ReplyDelete
  3. Mulla on niin sama toi sukka juttu ja riidan haastaminen + kasi osittain :-D

    ReplyDelete
  4. oot väsenkätinen! :D en tiiä miks mä oon nyt ihan wooooow tost tiedosta, mutta oonpahan vaan :D mun vasenkäsi on nii tumpelo että...:(

    ReplyDelete
  5. Anonymous21/5/12 17:42

    miks sua kiusattiin ja miten ? :(

    ReplyDelete
  6. Anonymous21/5/12 17:44

    Mul on pisamii ja rusketun tosi helposti. Eiks pisamat auta, et ei pala, mut kyl silti ruskettuu hyvin :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous21/5/12 18:04

    Ano se on kyl ihan normii et on karkkilakos ja saa vanhemmilt rahaa :DDDD

    ReplyDelete
  8. tykkään susta ihan hirveesti enemmän tän tekstin jälkeen! tai siis emmä nyt sua oo koskaan hirmuisesti vihannutkaan, mutta en tiiä, täääää oli kauheen symppiksesti kirjotettu :D
    ja heh, samixii, mäki oon vasenkätine (:

    ReplyDelete
  9. Anonymous21/5/12 18:35

    mitämitä sua on kiusattu :o ::( miten ?

    ReplyDelete
  10. samiksii! mäki oon vasuri (;
    peeäs. uus lukija (;

    ReplyDelete
  11. hyi mä taas melkeen oksensin ku katoin ton videon, hyi. mut kivoja noi faktat :) tai siis niitä oli kiva lukeee :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous21/5/12 20:20

    Jos etsit ruskeaa hapsulaukkua niin seppälässä on hieno! :)

    ReplyDelete
  13. en tienny et oot vasenkätine! :D
    btw teil o tosi kiva blogi!!! :)

    ReplyDelete
  14. mikä ihme toi kielenkatkasuvideo oikee on, hyi olkoon :( miten joku pystyy tollasee.. :o

    ReplyDelete
  15. Mulla on taas pisamia ja vihaan niitä :D tuutko hakeen nää :D

    ReplyDelete
  16. Anonymous21/5/12 21:48

    mont korvareikää sul o ?

    ReplyDelete
  17. ahhahaahaa ihana toi skootterijuttu :D

    http://rright-round.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Anonymous22/5/12 16:14

    oho löysin melkeen jokasesta näistä sun faktoista itteni wau! :-)

    ReplyDelete
  19. Anonymous22/5/12 20:58

    Sanoha jatta onko Iina sun mielestä nolo? ja haluaisitko olla missään tekemisissä sen kanssä!:)

    ReplyDelete
  20. ano- joo saaan, äitiltä :D

    ano- no siis perus sillee ku ala-asteella kiusataan.. mua haukuttii ulkonäön takia (olin tosi laiha yms..) ja sit vaatteiden ja muutenki mun käyttäytymisen ja sen miten olin yms takiii :D en oikee itekkää tiiä varmaks.. ja kiitos!

    aurora- hahahah :DD kiva !

    katri- jep XD hahahah :D

    ano- ^^

    ano- niinno se riippuu ;) meijä äiti ei ainakaa rusketu ja sil on pisamiiiii

    ano- jepulis :D

    pikkusisko- oijvoij hihihi no kivakiva kiitos :) ja jeee!

    ano- ^^ olin vähä mitä olin ala-asteella.. semmonen peikkopörröpää.. jota syrjittii ja mollattiin aina välistä.. samaa mä kyl tein muillekki :D että silleeh

    ävinnn :) - jeeee !!

    -aino- :D:D hahah joo mäki !

    ano- je okei vois käyä kattoo :)

    lodee- haha no nyt tiiät ;) ja kiitos paljon !

    inka- :DDD no sanos muuta..

    heini- JOOOOOO !!

    ano- toisessa kaks ja toisessa kolme!

    etta- xd hihih .. nolooooo

    ano- hihi :)

    ano- en rupee tässä selittää.. tuu fb juttelee tai jotain mieluummin .. :)

    ReplyDelete
  21. kivakun ihmiset puhuu paskaa musta mun selän takana ! :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous23/5/12 13:53

    ite oot sen iina aiheuttanu ja mitå vittuu tuut tänne itkee

    ReplyDelete
  23. Anonymous23/5/12 15:38

    kuka tässä iina susta on muka puhunu paskaa... :o

    ReplyDelete
  24. Anonymous23/5/12 15:44

    jatta jenna olitte nii söpöjä siel tanssiaisit!!!:))

    ReplyDelete
  25. Anonymous23/5/12 16:50

    se voittaja oli iha törkeen söpö! poika!

    ReplyDelete
  26. Anonymous23/5/12 18:56

    heei tuli vaa mielee yhtäkkiii et miten photoscapella voi muokata sen kuvan sillee et ne on peili kuvat tiiäkkö ?silllai mite su fb proffa kuva:D

    ReplyDelete
  27. ano; varmaa aika monetkin ... mutjoo meen tästä höpöttämästä xd

    ReplyDelete
  28. voi voi. jos anonyymi ei halua iinan kommentoivan asiaa millään lailla niin ei kannattaisi nostaa varmaan henkilöä esille. Kukapa ei tulisi mukaan lukemaan keskustelua jossa on mainittuna. minua harmittaa etten enää pääse lukemaan iinan blogia ilmeisesti kun kyllästyi anonyymien melko puhtaasti provosoiviin kommentteihin.

    Mutta kaunis blogi on Jatalla ja Jennalla myöskin. Pisamat kelpaisi myös tänne pohjoiseen.

    ReplyDelete
  29. voivoi... älä ihmeessä toivo pisamia, näistä jos pääsis eroo ni ois iha huippujuttu ! varsiki kesällä nää selkeentyy hirmusesti ):

    ReplyDelete
  30. Hei löysin maailmasta toisenki vasenkätisen ihmisen :D

    ReplyDelete