Wednesday, 2 May 2012

Mikä mun päässä on

Jatta: Okei mul on iha sairaaaaasti asiaa mut en kerkee paljoo yhtää kirjotella ku kiire reeneihi mut toivottavasti tästä ei nyt tuu liia sekavaa. Ensinnäkinnn kaks ekaa tuntia koulussa meni siihe ku säädettiin Jennan kanssa tätä ulkoasua. Haluttiin vaihtaa vähä bannerii ja sen väsäämiseen meniki sit lähes koko aika. Yritettiin myös saada päivämäärä otsikkoo takas, kun minä idiootti kerran poistin htlm koodista semmosen pätkän ja samalla katos sit se pvm otsikko. Eli jos joku tietää sen koodin tai tietää et miten sen saa takas ni otetaan ilomielin neuvoja vastaan ;)

IMG_5646IMG_5637IMG_5662

Toinen juttu on se että mua särkee iha sairaasti välistä mun oikeeta puolta päästä. Mua mietityttää iha sikana et miks vaa toista puolta, eikä koko päätä niinku yleensä? Ja tänään vieläpä poikkeuksena särki samaa puolta paitsi että tuost silmän kohalta, tavallaan sen takaa? Tai en mä tiedä ehkä jopa vähä ylempää tost ohimolt mut eniveis tää on pelottavaaaaaaaaaaaaaaa. Epäilen kyl et saattaa johtuu siitä etten oo vieläkää saanu niitä rautoja (en tiiä miks?) ja noitte hampaiden takii särkee. Ei sitä voi tietää...

IMG_5600IMG_5609IMG_5601IMG_5615

Kolmas juttu... mun juurikasvu! Okei pääsen siitä VIHDOIN eroon ensviikon tiistaina ja saaan mun pitkään haaveilemat hiukset :) Mutta pistää ärsyttää kyl toi blondi mikä tunkee tuolta, ja mietinki et oisko mun juttu sittenki se vähä vaaleempi ruskee? Mut se olkoot sit seuraava väriprosessi. Tiistaina siis kampaaja joten älkää huoliko, juurikasvu lähtee pian ;) Mutta nii lähtee varmaa latvatki ku voi olla semmone värjäyshössäkkäshokki niille että huhhelishuu.

IMG_5626IMG_5591IMG_5575IMG_5587IMG_5621

Ja ainii voisin mä mun tylsästä vapustaki kertoo mut jääkööt se seuraavaan postaukseen...

22 comments:

  1. Anonymous2/5/12 16:30

    hei ei se oo vakavaa et särkee vaan toista puolta päätä! en ainakaa usko koska mulla on ainaki monesti särkeny :):)

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/5/12 16:54

    tosi kiva tää uus ulkoasu ! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous2/5/12 16:55

    jatta mistä oot ostanu noi farkut?(:

    ReplyDelete
  4. Anonymous2/5/12 17:16

    Toi sun pääkipu kuvaa hieman migreeniä. tai siis mulla migreenikohtaukset alko just tollalailla.

    ReplyDelete
  5. Anonymous2/5/12 17:25

    mistä vetoa värjäät liukuvärjäyksen! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous2/5/12 17:43

    Mun äitillä on ihan sama juttu ton päänsäryn kaa et silläki särkee silmän takaa ja ohimolta :D inffo

    ReplyDelete
  7. Anonymous2/5/12 17:47

    jennasta vaan yks kuva, höh :(

    ReplyDelete
  8. Anonymous2/5/12 17:56

    oot kaunis ja ihana postaus:)!<3

    ReplyDelete
  9. Anonymous2/5/12 18:17

    mullakin on tollasta et toisen silmän taakse sattuu ja samoten siihen ohimoon silleen :d lääkäri sano et voi olla näkö huononemassa :s

    ReplyDelete
  10. onko sulla matto pöydällä tossa paulajogurtti kuvassa :D

    ReplyDelete
  11. Anonymous2/5/12 18:58

    olet IHANA! :-) taas kiva postaus!

    ReplyDelete
  12. en oo varma, mutta ainaki mulla migreenit tuntuu yleensä vaa toisespuoles päätä ja iha yleisimpii paikkoi migreenisärylle on just ns. silmän takana... et se saatto olla migreeni kohtaus mut sillee suht lievä ku pystyit kuitenki olla :D kosk jos mul on migreeni ni oon kuolleena sängynpohjalla..:D

    ReplyDelete
  13. Anonymous2/5/12 19:21

    Mullakinsärkee aika usein päätä ja mua sillo sattuu ottaaD: se on inhottavaa ku sattuu päähä :(

    ReplyDelete
  14. Anonymous2/5/12 19:21

    Mullakinsärkee aika usein päätä ja mua sillo sattuu ottaaD: se on inhottavaa ku sattuu päähä :(

    ReplyDelete
  15. jooo mullaki särkee joka päivä vaan toiselta puolelta päätä tosta silmän yläpuolelta... :O

    ReplyDelete
  16. Mulla särkee _aina_ vaan oikeeta puolta päästä, just tuolta silmän "takaa" ja ohimolta :-D Lääkärissä setä totesi sen migreeniksi ja nyt on hauskoja sinisiä pillereitä sitä lievittämässä!

    Jos jatkuu tuolla tavalla, niin kannattaa käydä lekurilla, ainakin sulkemassa pois migreenin mahdollisuus jossei se siis sitä ole :)

    ReplyDelete
  17. jos liukuvärjäät nii mulki on aika elokuulle ;) tai no EN viel tiiä mitä tehää koska se sano just et mun latvat vois katkee siit sit jossai vaihees.... mut liukuvärjäys aika ainaki otettiii :P ja se ois niiiiii upee!

    ReplyDelete
  18. itellä on just sama tuo päänsärky hommeli!! ei oo yhtään kivaa...

    ReplyDelete
  19. Joop mullaki alko migreeni just tollai, särki toispuoleisesti päätä ja sit välillä silmän taakse sattu sillei jännästi, eli tuskinpa mitää vakavempaa :D

    ReplyDelete
  20. Anonymous3/5/12 14:18

    migreeniä migreeniä i think

    ReplyDelete
  21. Anonymous3/5/12 16:31

    ah, aivan unelmat noi sun hiukset on aina ollu<3 rakastan sun vaatteita! oot biutiful ;)

    ReplyDelete
  22. Anonymous5/5/12 10:48

    taisin löytää teijän kuvan yhestä blogista en oo varma mutt kuitenki ne kaks näyttää sulta ja jennalta :O
    ttiiiän ei oo sit mun blogi mut kuitenki ootteks te tos ekas kuvas ?

    http://labymietteet.blogspot.com/2012/04/terkkuja-hesasta.html#comment-form

    t. ANSKU

    ReplyDelete