Thursday, 19 April 2012

Soittolista

varakuvat 244

Jatta: Prkl kirjotin tähä hullun stoorin ja tää kirjas mut ulos... Eikä tallentanu. Ja nyt pistää vihaks..
Kerronpa sitte lyhennetysti tarinan. Tehtiin eilen jennan kanssa soittolista huomista varten. Kerron siitä lisää myöhemmin, sillä en haluu paljastaa yllätystä täällä, jos eräs tietty henkilö sattuis lukemaan tän ;) Matikan valtakunnallisestaki taisin selittää, mut enpä jaksa enää kirjottaa siitä kuinka huonosti se meni ja päläpälä. Nakertsin just mun viimisen pitsapalan loppuun ja siirryn pesemään mun pandakarhu meikkejä pois. Laiska päivä, ja turha semmonen. Jostain syystä oon silti tosi happyhappyhappy! Varmaanki siks että sain vihdoin mun skootterin tankin täyteen bensaaaaaaa ♥ Jokaisella omat ilonsa :-)

ps. sori näistä kuvista. Kamerasta loppunu akku ja muistkorttia metsästelen vielä.. Not nice.
Nyt hyvää yötä ♥ jou
varakuvat 245

8 comments:

  1. Anonymous19/4/12 22:03

    mäki tein tänään matikan valtakunnallisen :DDD meni kyl iha perselleen taitaa matikka 9 laskeee pikkase... ku meillä se vaikuttaa numeroo -.-

    ReplyDelete
  2. paljon teillä on toi kuvien "kehyksien" paksuun?:)

    ReplyDelete
  3. jatta JOUUUUUUU mun suusta :D:D::D

    ReplyDelete
  4. Anonymous20/4/12 08:06

    söpööjäää;)))

    ReplyDelete
  5. Anonymous21/4/12 18:14

    hihihhh näin teiät kypärämäes lenkillä :) ! kuka se kolmas oli teijän kaa ? :)

    ReplyDelete
  6. ano- mmm jep samoi :D paitsi mun matikka on jo 6 XD..

    emma- ei meillä oo kai mtn en mä oikee tiä :oo

    noora ja sofia- JOUUUUUUUU :DDD

    ano- ai mitkä ;)

    ano- hahha aijaa XD elisa :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous21/4/12 22:12

    Jatta mitä sun porukat tekee työkseensä:oo

    ReplyDelete
  8. Anonymous22/4/12 19:39

    hheiii millon tulee kysmyspostaus tai tuleeks sitä ollenkaan?:D

    ReplyDelete