Thursday, 12 April 2012

Instagram

Jatta: Hihii eli mutkin löytää nyt sitten tuolta instagrammista samalla nimellä ku formspringstäkin! Eli jattainourmind :) Oon vielä hiukan hakoteillä ton käytössä mut hurjan kivalta vaikuttaa! Lähipäivinä tuskin tulee multa mitään järin mielenkiintoisia postauksia tai ylipäätänsä yhtään mitään sillä rikoin lopullisesti mun muistikortin.. se halkes + meidän kannettava temppuilee eikä edes aikaajoin käynnisty ollenkaan! Joten päivittelen het ku nuo kaks asiaa on kunnossa:) Tai edes tuo tietokone.
Ei mulla muuta nyt! Näkyillään instagrammissa ;)

ps. kertokaa teijänki nickknameja tonne :)

18 comments:

  1. Anonymous12/4/12 22:11

    kivasti postasit jennan päälle

    ReplyDelete
  2. Jenna kyllä mainitsi jo postauksessaan että postaan tnän? pitääkö tästä vieläki jankuttaa et ku on kaks bloggaaja ni ei voi välttyä tämmöisilt tilanteilta :DD ei voi muuta ku nauraa tolle sun järjenkäytölles..

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/4/12 23:17

    OMFG mä en kestä enää näitä postasit päälle kommentteja :_____D pistää vaa nii vihaks ettei mitää rajaa ! XD ja jos tätä blogia esim lukee bloglovinilla, nii ei sil oo mitää väliä, koska kaikki postaukset mitä te postaatte tulee luettua ja mikä vaiva on edelleenkää selata alaspäin blogia ja kattoa oliko siellä toinenkin postaus. sori, pakko avautua :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous13/4/12 07:03

    ja mitä se edes haittaa että kaksi postaa päällekkäin? ainakin bloglovinin kautta seuratessa näkee molemmat postaukset ihan yhtä lailla eikä kumpikaan mitenkään piilota toista.. emmä vaan jaksa ymmärtää, kaiken maailman ruikuttajia

    ReplyDelete
  5. Mikä on instragam ? Vai kirjotettiinko se ees nuin :D onks se vähäniiku formspring, vai mikä ? :) ps. Ihania kuvia, tykkään ! :)

    ReplyDelete
  6. ihaniaa kuvia:D

    http://janitainka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous13/4/12 16:58

    hullun ihanii kuvii! :ooo ja mikä toi instagram juttu on ? :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous13/4/12 17:08

    lol iina se on kuvapalvelu :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D.d

    ReplyDelete
  9. Mun Instagram on charlottemikaela follow mee! :)

    ReplyDelete
  10. aannu on mun! käympäs seurailee tota sun omaa :)

    ReplyDelete
  11. llumii :)) ja tosi kiva tää teijän blogi !(:

    ReplyDelete
  12. kivoja kuvia! ja mut löytää sieltä nimimerkillä campsu :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous22/4/12 18:13

    mun instagram on juuliadajasmiina :)

    ReplyDelete
  14. marietakovtoun mun instagramm:) sulla on toosi kivoja kuvia siel! :)

    ReplyDelete