Wednesday, 21 March 2012

Kohta 18

Picnik collage1Picnik collage3Picnik collage2

Jatta: Eilen kävin kattomassa Verkun kanssa tuon kohta 18 leffan ja oli kyl aika huippu! Eli suosittelen kaikille. Saatiin myös koulussa uutta lukkaria joka vaikuttaa aika jeesiltä. Tänään taas vaihteeks järkytyin  mun enkun taidoista ku sain mun elämän huonoimman koe numeron kielten kokeesta. En oo ees ruotsin kokeista koskaa saanu noin huonoo ja toi oli vieläpä enkun. Not nice. Ja valtakunnalliset kummittelee jo ja en tykkää kummituksista, ne on pelottavia. Ja ainii iskä hommas mulle uuden töpselin mun laturiin jonka rikoin, eli enää ei tartte ladata puhelinta tietokoneen tai jukeboksin kautta jeeeeee. Edes jotain kivaa tähä päivää :) Paitsi äsken sain kyl aika kivan jutun, se vaatii kyl ihan oman postauksen ;) -Heippa ihanat♥

9 comments:

  1. Anonymous21/3/12 19:02

    onkse kohta 18-leffa kotimainen vai ei XD ja kivoi kuviii !

    ReplyDelete
  2. Anonymous21/3/12 19:26

    onko teillä juttuuu?

    ReplyDelete
  3. Anonymous21/3/12 19:31

    kuka on verkku

    ReplyDelete
  4. Anonymous21/3/12 20:34

    mä sain pari viikkoa sit ruotsin kokeest 7- ja hypin ilosta, koska oon nii huono ruotsis :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous21/3/12 20:39

    minkä sait kokeestÁ?:)

    ReplyDelete
  6. Anonymous21/3/12 22:37

    ootko sää nostaja vai yläri?:) kuin pitkä oot?

    ReplyDelete
  7. Anonymous22/3/12 15:29

    mite osaat tehä noi ihania kampauksia?:D et ootko kattonu jotai videoita vai opetellu ite?:)

    ReplyDelete
  8. ano- on ! :D kiitti:)

    ano- jaa-a :)))

    ano- verkku on verkku :D verneri

    ano- :DDD haha nojoo nii oon mäki xd

    ano- 7- :(

    ano- yläri :) eli nousija! ja jotain 167cm? ehkä :D

    ano- haha en oo kattonu :D teen tonki iha vaa minuutissa :D en ikinä ajattele mitä teen. vedän vaa hiukset ponnari läpi ja menoks :D

    ReplyDelete
  9. ano- on ! :D kiitti:)

    ano- jaa-a :)))

    ano- verkku on verkku :D verneri

    ano- :DDD haha nojoo nii oon mäki xd

    ano- 7- :(

    ano- yläri :) eli nousija! ja jotain 167cm? ehkä :D

    ano- haha en oo kattonu :D teen tonki iha vaa minuutissa :D en ikinä ajattele mitä teen. vedän vaa hiukset ponnari läpi ja menoks :D

    ReplyDelete