Friday, 3 February 2012

Kolmas helmikuuta

IMG_4707IMG_8776IMG_8975IMG_9045IMG_8998IMG_9057IMG_9034IMG_9067IMG_9060IMG_9074IMG_9068IMG_9064IMG_9055
Jatta: Voiko perjantai olla tylsempi? Oon istunu lähes 4tuntia koneella tekemättä mitää järkevää. Treenit oli tältä päivältä peruttu ja tässä on tulos... Mä vaa löhoilen ja syön sipsejä. Mietin hetke et alkaisin lukemaan tota kirjaa mut päädyin siihe tulokseen etten jaksa. Pitäis siis tehä tosta joku äikän lopputyö hommeli ja ite valitsin niinki tylsän kirjan, joka kertoo jostai pariisissa asuvasta naisesta? Selailin sit myös vanhoja luokkakuva lehtiä ja naureskelin itekseni niin itelleni kui muillekki. Kaikki näyttää nii pikkusilta. Tuitui.. Mut joo ei mulla oikee mitään tärkeetä taaskaan ollu, kuhan koitan pitää tätä postaustahtia siinä missä ennenki :)

ps.Kokeilin tota uutta"b.b meikkivoidetta" ja petyin koska luulin että se ois ollu hyvää. Se levitty mulla ainaki iha sairaan huonosti ja meni semmosii kasoihin? Menikö joku pielee vai onks tällä kertaa oikeesti kyseessä vähän huonompi meikkivoide.

pps. joku pyysi kuvia h&m tilauksessa tulleesta nahkatakista mun päällä. Joten räpsin parit aika heikot kuvat, mutta toivottavasti kelpaa! Tuon koko on 36.
IMG_9075IMG_9079IMG_9093

23 comments:

  1. Anonymous3/2/12 19:44

    you look ugly

    ReplyDelete
  2. jea mullaki iha samanlainen perjantain täs, niin tylsää

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/2/12 19:55

    Teijän blogi on kyl tosi kiva! :) On tullu paljo luettuu, jatkakaa jatkakaa :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/2/12 20:06

    Mulla toi BB on ainaki toiminu täydellisesti ja levittyny moitteetta. Kyse voi yksinkertaisesti olla sun ihostas, jos sulla on huonot kosteusvoiteet yms alla. Tai jos sulla on rosoinen iho. Mutta jos toi voide on maailmanlaajuisen suosion saavuttanu ni en usko että se mikään huono on .

    ReplyDelete
  5. ano- voi olla että kyse on mun ihosta niinhän mä sanoinki.. mut kuhan mainitsin oman mielipiteeni :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous3/2/12 21:34

    eihän toi bb oo ees meikkivoide vaan "kosteusvoide"?

    ReplyDelete
  7. ihania kuviiaa! : ) niinku aina. sori pieni mainostus, mut mun blogissa ois arvonta, johon kantsii osallistua! http://rosa-loveorhate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Anonymous3/2/12 22:26

    etkö sä oo enää herkkulakossa?! :O sipsii vaa vedät, ookoo :D

    ReplyDelete
  9. ihania kuvia <3 lukijana ollaan! :)

    http://goldmine-elly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ano- siinä on samammsa molemmtat!

    rosa- kiitti:)

    ano- oon mä mut syön sillo tällön herkkuja xd

    ReplyDelete
  11. Anonymous3/2/12 23:44

    Kyl mun iholle ainaki toi bb cream levittyy tosi hyvin ja on kyllä huipputuote!

    ReplyDelete
  12. Anonymous4/2/12 08:13

    ootko sä viel nousija nyt ku siirryit sennuihin? :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous4/2/12 13:18

    Mist toi pipo? :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous4/2/12 14:39

    haha hyvä herkkulakko siis:D itselläni se menee usein samanlaiseksi, mutta parhaiten pystyn olemaan syömättä kun en ota mitään tuollaisia tarkotuksia että nyt oon syömättä herkkuja :-)
    ja mä ostin myös tota bb-voidetta, mulla on tosi kuiva iho ja ekalla kerralla vedin sitten ihan normaalisit rasvan sinne alle, ja sitten päälle meikkivoiteen niin jäi kyllä aika rasvaiseksi jotenkin naaama :D nyt sit koitin laittaa ilman sitä rasvaa sinne alle ja toimii paremmin :-) lopussa sekoitin myös vähän rasvaa siihen meikkivoiteeseen kun se on niin paksua niin sain vielä kivemman lopputuloksen :p

    ReplyDelete
  15. Anonymous4/2/12 14:51

    Ihana postaus, ihania kuvia ja ihana jatta <3

    ReplyDelete
  16. Anonymous4/2/12 14:53

    http://jattajenna.blogspot.com/2012/01/2-vuoden-hiukset.html <-- saanko kysyä, että millä värillä värjäsit noi punaruskeet hiukset tolloin syyskuussa 2010 vai muistatko? tai millä värillä värjäsit noita muistakin ruskeen sävysiä ? :-)

    ReplyDelete
  17. Anonymous4/2/12 17:30

    oliks toi vili sun poikakaveri?

    ReplyDelete
  18. Anonymous4/2/12 18:23

    aijaa,okei, oon kyllä itekki huomannu, että toi bb on aika meikkivoidemaista, kun sen ostin just, mutta ei peitä näppyjä :( mutta muuten toimini toosi hyvin :)

    ReplyDelete
  19. Anonymous4/2/12 18:38

    onks sulla oikesti tommoset luonnonkiharat vai ootko kihartanu ? Mulla on järkyttävät luonnonkiharat ja ne ei suoristu millää ni ihmettelen miten sun hiukset on tommoset täydelliset :o :D

    ReplyDelete
  20. ano- aijaaa no mul se jäi sillee kasaa :(

    ano- oon mä :)

    ano- en tiiä jenna on ostanu sen:)

    ano- joooooo :_DD välillä pakko vähä poiketa mut koitan silti välttää sitä että ostaisin joka päivä kaupasta jotai herkkui xd

    ano- kiitooos:)

    ano- mä en muista sitä väriä :(( en muista itseasiassa mitään niit värei ku ne on olu niit kaupa värei :/ mut useimmat oli loreali!

    ano- ai seiskalla? ei ollu :_D olin ala-asteella sen kaa :DDD

    ano- jeps :)

    ano- ei oo noi pahat luonnokiharat :D oon kihartanu! mut on mulla luonnokiharat kuiteski, mut ei noi voimakkaat :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous5/2/12 10:17

    nyt joku video tänne mis puhutte ja kerrotte teijän päivästä, molemmat !! (;

    ja kivoi kuvii (:

    ReplyDelete
  22. rakastan teijjä blogii tytöt!:) käykää tsekkaa mun blogi, ja liittykää ihmees lukijaksiki!

    ReplyDelete