Thursday, 5 January 2012

Justin Bieber tuli käymää

IMG_7398IMG_7421IMG_7415IMG_7402IMG_7305IMG_7388IMG_7378IMG_7315IMG_7300IMG_7355IMG_7394IMG_7329IMG_7385IMG_7426
JattaJennaSofi&Bieber täällä moi: Tänää oli pienmuotone herkkuilta tyttöje kaa:) Okei, me syötii vihanneksia ja patonkii mut on se jonku näköstä herkkua meille lakkolaisille! Bieber ottaa tos just erittäin mielenkiintosia kuvia että ei mitää rajaa. Mut joo oootteks kade se istu mu sängyl? Joo okei sori Veeti et sä oo jb. Sofia valittelee tos kui paska se oli pelaa squashia(?) Ja mä vaa lagaan täs ja dataan keskel lattiaa. Jenna lähti hetki sitte kotii mut sitä enne katottii se punahilkka leffa joka käytii joskus kattoo leffassa. Huomenna ois luvassa vähä skimBaaa Jennan kaa tuol takapihalla xd ei hele...

ps. Veeti bieberi laittaa terkkuja teille kaikille :-)

12 comments:

  1. Anonymous5/1/12 22:45

    veeti<333333

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/1/12 22:47

    oikun söpö toi veeti ! kokonaama kuva olis plussaa ;)

    ReplyDelete
  3. mun lapsuudenkaveri on teijä koulus ja teijä fb kaveri!!! hehe kyyläsin teijän fb
    mut se lapsuudekaveri o 8

    ReplyDelete
  4. hahah sano terveisiä kans veetille ;)

    ReplyDelete
  5. aaaaa onk siel noin paljo lunta ? kateus...

    ReplyDelete
  6. Anonymous6/1/12 21:48

    ootko jenna värjänny hiukset :o

    sopii hyvi! 8)

    ReplyDelete
  7. äää rakastan teijän blogia oikeesti niiin paljon! :-) ootte niin nättejä ja ihania ja äää :-)

    fairydust-nelli.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous7/1/12 22:13

    tykkään tejän blogista ihan kauheen paljo, mutta mulla ärsyttää ku ette bloggaa sillai säänöllisesti, vaan aina sillon tällön. (ja tiiän tää on tejän blogi ja mun on ihan turha tulla tänne valittamaan mtn, mut halusin vaan ilmasta oman mielipiteen ja siihen kai mulla on oikeus?) ps. tykkään teistä!

    ReplyDelete
  9. Anonymous7/1/12 22:38

    Ihana blogi (; oisko jonkilainen videopostaus mitää ? (:: hihi ois kivaaa !! ps. OOTTE LIIAN KAUNIITA <3

    ReplyDelete
  10. Anonymous7/1/12 22:41

    Paljon teijä kamerat makso (: ? oon aattellu ostaa mut onko tosi kalliita :oo ?

    ReplyDelete
  11. http://pinjae.blogspot.com/2012/01/best-blogs.html

    kattokaa toi ^
    ootte mun parhaissa blogeissa :)
    ihan vaan aattelin ilmottaa :D

    ReplyDelete
  12. Anonymous9/1/12 16:00

    tykkään tosi paljon teiän blogista (: se on iha mun lemppari ja on ihana lukee postauksia missä on kunnolla kuvia ja vielä kivoja sellasia !

    ReplyDelete