Tuesday, 31 January 2012

elisaonparas♥

DSC_0309DSC_0306DSC_0302DSC_0295DSC_0211
Jenna: Sori tuli pelkkiä fiskuvia! Oon ruvennu nukkuu kauheen sikeesti. En herää enää aamulla mun herätyksee kunnolla vaiks enne oon pompannu jo heti ylös ku pikkasenki alkanu soimaa se herätys. Mulla on aina tälläsiä päiviä etten jaksa laittautua olleskaa! Yleensä sillo ku oon käyny edellispäivänä suihkussa ja mun hiukset ei oo aamullakaa viel kuivat nii sit vaa teen nopeen letin ja sit vaa joku huppari päälle :D koulu jälkee käytii jatan kaa kirjastossa. Oltii siel joku tunti tai kaks ku yritettii ettii jotai kirjaa ku meijä pitää lukee koulus joku ja tehä siit sellane kauhee iso juttu en tiiä :D no mä sit löysin jonku kirja joka vois vähä kiinostaa, mut saan sen vatsa torstaina ku se tulee jostai muualta? Nyt oon vaa illal löhöilly kotona ja syöny kiinalaista ah! <3

16 comments:

  1. Anonymous31/1/12 19:28

    toi viimenen kuva susta on tosi ihana & sun silmäs säihkyy (: ja haluisin samanväriset hiukset ku sulla, ni osaatko yhtään sanoo mikä toi väri on ja löytyskö tollasta melkein identtistä kaupan purkkiväreistä ? on niiiin hyvä väri että ah (;

    ReplyDelete
  2. Anonymous31/1/12 19:28

    miks pitää pyytää anteeks jos on pelkkiä fisukuvia? :o
    kyllä mulla mun blogissa on aika useinki sellasia mutta en kyl koskaa oo pyydelly anteeks siitä.
    jos lukijat ei tykkää, ei kai niiden oo pakko lukee teijän blogii? jos te tykkäätte ottaa niitä ni miks teijän pitäs muokata tää blogi lukijoiden haluamanlaiseksi? :)

    ReplyDelete
  3. hei mikä teijän sennujen blogi on? tai onko teill? :)

    ReplyDelete
  4. hyvä otsikko ;) oot söpö<3

    ReplyDelete
  5. ano- kiitoos! :) öö en tiiä yhtää ku kampaaja ne mulle värjäs :D

    ano- no siis ku jotkut on valittanu siitä et on pelkkiä fisukuvia :D

    Sonja- on mut en muista sitä :D

    Elisa- haha joo ;) kiitoos!<3

    ReplyDelete
  6. Anonymous31/1/12 20:16

    teijän blogin kuvien laatu on huonontunu aika lailla. en tarkota niinku et se ois pikselimössöö, siis sitäki et silleen laaatu on huonontunu mut sillee et kuvat ei oo niii hienoi ku enne :D if you know what i mean?

    ReplyDelete
  7. ihana blogi sulla<3 liityin lukijaks ja voit toki liittyy myös mun blogin lukijaks jos tyksit ;-)

    http://goldmine-elly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ihana postaus ! oot nätti (:

    ReplyDelete
  9. Anonymous1/2/12 08:32

    onks kiinalaine hyvää, en oo koskaa maistanu :-D?

    ReplyDelete
  10. oot tosi nätti vikas kuvas:)

    http://janitainka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. tosi kiva blogi ja oot tosi kaunis ! :) liityn lukijaksi.
    käy kurkkamassa mun blogi & liity toki lukijaks http://someonelikeu-ssanni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ano- ookei

    ano- joo on!

    ReplyDelete
  13. Anonymous1/2/12 17:44

    mooi (: kirjotan tälläsen oudon postaus ehdotuksen nyt tähän :D nii siis ku tehä ootte molemmat 9 luokkalaisii ny, eli ootte käyny riparin. nii voisitteks tehä sellase postaukse, mis kerrotte minkälaist esim. just teiän riparil oli ja tällee, ku ite en oikee tiiä yhtää mitä kaikkee ripareil yleensä tehää ja sillee :D

    ReplyDelete
  14. Anonymous1/2/12 18:09

    oot tosi nätti (: ja kivoi kuvii !

    ReplyDelete
  15. Anonymous8/2/12 18:15

    tiesiks että oot ruma t. salainen ihailija

    ReplyDelete