Wednesday, 25 January 2012

2 vuoden hiukset

Jatta: Kauan sitten joku anonyymi heitti kommentin että voisin tehä postauksen mun hiuksista! Joskus teinkin sen "minä blondina" postauksen mutta aattelin nyt laajentaa vähän. Kahteen vuoteen on mahtunu paljon vittuuntumista, turhautumista, suuttumista, rakastumista ja tyytyväisyyttä hiuksia kohtaan. Kuitenkin oon lopulta saanu sen tuloksen minkä oon halunnu, mutta sama väri ei oo päässä pitkään kerralla pysyny joten hiukset on kärsiny aika paljo värjäysoperaatioissa. Nyttenki mietin et onpas mulla ollu kivan väriset hiukset pari vuotta sitten.. Ja tekis mieli värjätä, mutta yritän nyt parantaa näitten kuntoa ja saavuttaa vähä enemmän luonnollisemman ja enemmän omaa luonnollista väriä muistuttavan värin.

VUONNA 2010
- näytin vähintäänki 50kertaa enemmän "lissumalta" niinku jotkut mua kuvailee (?) ja käytin paljon enemmän meikkiä ja ripsiväriä mm alaripsissä kun nykyään. Mutta hiukset oli se pääasia. Tässä näitä tulee!
IMG_6583grgrgrg
Helmikuu: Mulla oli tätä ennen blondit hiukset varmaa vuoden verran! Kyllästyin niihin ja halusin vähän raidottaa mahdollista bruneksi värjäämistä varten. Kävin kampaajalla, värjäsin raitoja ja olin tosi tyytyväinen. Lopulta noi hiukset kuitenki alko haalistumaan tosi paljon ja pohjaväri alko muistuttaa hieman harmahtavaa ja raidat rupesi kellertämään.

IMG_8075
Huhtikuu: Parin kuukauden päästä värjäsin takaisin blondeiksi. Mahdollisesti juuri siitä syystä että aloin muistuttaa jtn vanhaa mummoa niiden harmaiden hiusten kanssa. Blondiks värjääminen ei kuitenkaa ollu ehkä se maailman paras vaihtoehto, koska hiuksista tuli tosi keltaset (niinku kuvasta näkee)

IMG_1157MUNANVARTIAAT
Heinäkuu: Taisin heinäkuussa laittaa raitoja ja blondasin hiuksia aika tiuhaan tahtiin. Silti ne ei suostunu olee mitään muuta ku keltaset. Taisin sillo päättää että ku koulut alkaa että "mä oon brune". Hyvästi blondit...

catsccats
Elokuu: Ja niin mä sit tein... Kävin enne koulujen alkua kampaajalla värjäämässä hiukset ja ekalla värjäyskerralla väri ei tarttunu yhtään! Kävin sitten parin päivän päästä kokeilemassa uudelleen ja sain juuri sellaiset hiukset kun halusin. Tässä alemmassa kuvassa tosin hiukset on jo kerenny vähän haalistua värjäyksen jälkeen. Ja siitä mä sitten taas löysin syyn miksi brunet on huonot. Ne haalistuu niiiiin perhanan nopeeta! Samoihin aikoihin mulle tuli joku villitys leikata otsis. Ehkä isoin moka mitä tein koskaan hiusten suhteen. Tykkäsin siitä kaks päivää jonha jälkee teki mieli leikata kaljuks.

DSC_0960
Syyskuu: Halusin kokeilla jotain punertavaa! Ja värjäsin kotona äitin kanssa mun hiukset punertavan ruskeiksi. Tykkäsin noista hiuksista iha sairaasti ja mun mielestä noi sopi mulle. Tosin ne haalistu taas tosi nopeesti ja juurikasvu yllätti lähes heti värjäysprosessien jälkeen.

catsd
Lokakuu: Pian keksin keinon miten saan sen järkyttävän otsiksen heivattua pois! Heitin sen aina söpösti tohon sivuun ja peikoltahan mä näytin lähes joka päivä :_D Värjäsin myös raidat piiloon ainakin suurimman osan niistä ja taisin sävyttää hiuksia jossain vaiheessa lokakuuta. Tollon mun hiukset oli kyl aikas täydellisen väriset.


IMG_2518sinplee
Marraskuu: Heitin kehiin taas jotain punertavaa. Hiukset ei muuten paljoa muuttunukkaan.

catss
Joulukuu: Iha ekaks sanon että näytän iha kamalalta tässä kuvassa! Mutta tosiaan kyllästyin yksivärisiin hiuksiin ja ennen koulun joulujuhlia laitettiin äitin kanssa raitoja päähän. Väristä tuli vähän sekava, mutta iha hyvältä noi hiukset näytti, ku nyt jälkeen päin ajattelee :D

Vuonna 2011
- vähensin meikkaamista. Enkä leikannu kertaakaa otsista! Opin jotain ;D
cats
Helmikuu: Kahteen kuukauteen en värjänny mitään muuta kun juurikasvua. Ja hiukset muistutti jokseenkin porkkanan ja homehtuneen perunan yhdistelmää (?). Mutta tykkäsin noista kuitenki ja muistan ajatelleeni että "eipähä oo ainakaa kellää samallaisia".

IMG_0149
Huhtikuu: En taaskaan värjänny muuta ku tyveä. Hiukset haalistu tosi paljon ja väri oli kamalan tylsä. Mun hiukset oli tosi huonossa kunnossa enkä halunnu värjätä niitä. Olin erittäin vittuuntunu mun hiusten suhteen.

Kreeta 2011 208
Toukokuu: Käytiin Hanialla ja mun hiukset vaaleni entisestään! Aloin muistuttaa jonkin sortin blondia ja juurikasvuakaan ei enää niin paljoa erottanu. Hiusten kuntoki parani ja aloin olla valmis seuraavaan värjäysoperaatioon...

IMG_9831
Kesäkuu: Värjäsin hiukset samalla sävyllä kun syyskyyssa 2010, eli punertavan ruskealla. Ja tottahantoki tommoset haalistuneet vaaleet hiukset imasee sen värin jotenki ihmeellisesti ja tulos oli ERITTÄIN punertava. Jossain valossa ei näyttäny niin punasilta, mutta esim ulkona tunsin olevani täys punapää. Mutten kuitenkaa vihannu noita hiuksia, enkä tiiä tosiaa että miks. Koska musta noi näyttää iha kamalilta.

IMG_0790
Heinäkuu: Kuukaudessa mun hiukset onneks haaleni paljon ja näytti enemmän ruskeilta. En värjänny taaskaan muutaku tyveä. Ja mun hiukset oli pitkät ja täynnä kakshaarasia. Viisharasiaki löyty!

IMG_2688
Heinäkuu/Elokuu: Noin kuukausi koulujen alkamista värjäsin taas hiukset samaan tapaan ku vuosi sitten. Ruskeiksi ja raitoja. Värjättiin noi kotona ja tulos oli melkeen parempi ku kampaajalla! Tossa vaiheessa rakastin mun hiuksia, kunnes menin leikkaamaan huonot latvat pois... Vihasin pituutta ja mallia,mutta rakastin väriä.

IMG_0329
Syyskuu: Koulujen alettua päätin pistää hiukset tummiksi ja syyskuun alussa väri näytti tältä! Muistatte varmaan ku kauhistelin asiaa täällä blogissa, että kuinka tummat mun hiukset on ja kuinka oudolta näytän! Eipä nuo nyt kummosemmat ollu. Vois harkita viel tota tummaa sävyä :) Noissa vaan ainut huono puoli oli että näytin tosi kalpeelta ja juurikasvu erottu erittäiin paljon.

IMG_8103
Tällä hetkellä väri onki siis tämä. Paljon on parin vuoden aikana hiukset vaihtanu väriä. Mutta blondeihin ja otsikseen en enää ikinä palaa! Sen oon päättäny ja siinä päätöksessä pysyn. Täl hetkel mulla löytyy taas erittäin ärsyttävä juurikasvu ja latvatki on haalistunu, joten saa nähä millo seuraavaks väri päähän. Kesäks oon kuitenki päättäny pistää vähä vaaleemmaks. Mutten kerro vielä millaseks ja mihin tyyliin (;
Mutta tosiaa mun hiukset on ohentunu ja menny huononpaan kuntoon värjäämisen takia ja siks mua harmittaaki että alotin värjäämisen niin nuorena. Joskus 5-6luokalla. Mutta vielä en kalju onneks oo. Kuitan kuitenki välttää koko aika värjäämmistä ja oon onnistunu siinä omasta mielestä viime kuukausina aika hyvin. Mut kertokaaha omia mielipiteitä! Minkä vuoden ja kuukauden hiukset on teistä parhaimmat ja mitkä mulle sopii teijä mielestä parhaiten :-)

47 comments:

  1. sul on kyl tosi ihanat hiukset! otsis sopi sulle kans sairaan hyvin!! 5&6 on parhaat :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous25/1/12 14:05

    elokuu 2010 oli lemppari noista, ku oli toi otsis, ihanan väriset !

    ReplyDelete
  3. Anonymous25/1/12 14:07

    sairaaaan ihanat hiukset. toi 12 kuvan hiukset on parhaat! jotenki niii luonnollisen näköset,ihanan pitkät ja suorat niin sopiii tollee ihan auki ja keskipäää jakaus! aiva unelmat mun makuuun koska ite en koskaa värjää hiuksia!:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous25/1/12 14:13

    noi 2010 elokuuun hiukset on ihanat ! (=

    ReplyDelete
  5. porkkanan ja homehtuneen perunan yhdistelmä hiukset on oikeesti superihanat ! :-D

    ReplyDelete
  6. Todella ihania hiuksia kaikki :-)! Mulla on just perjantaina kampaaja niin tää sn postaus autto mua valitsemaan millasen ruskean haluan ;) kiitos !

    ReplyDelete
  7. Anonymous25/1/12 14:40

    HETI TAKASIN ELOKUUN HIUKSET, SULLE SOPII OTSIS IHAN SIKA HYVIN JA NOI ON IHANAN VÄRISET, IM IN LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE♥♥♥♥33 EI VOI RAKASTUA ENEMPÄÄ NOIHIN, ANTEEKS CAPS, MUTKU RAKASTUIN NOIHIN♥♥♥

    ReplyDelete
  8. Anonymous25/1/12 14:55

    mä tykkäsin vuoden 2010 syyskuun ja lokakuun hiuksien väristä ;) ja saman vuoden elokuukin oli kiva.

    Sulla kun on noin pitkät hiukset, ni eiks ne latvat oo tosi huonossa kunnossa? mietin vaa et jos auttais et leikkais useemmin ja vähemmän kerrallaan niitä latvoja, ni ehkä ei näyttäis hirveen pahalta? =)tai en tiiä ku en oo mikää kampaaja... :D

    ReplyDelete
  9. Anonymous25/1/12 15:03

    no sulle sopii kaikki muut super hyvin paitsi blondit! :) rakastan sun hiuksiaa, varsinki aika tummina :-)

    ReplyDelete
  10. Anonymous25/1/12 15:28

    toisiksviimeisen kuvan väri sopii parhaiten! vaikka sun iho näyttää kalpeammalta, niin ei tee susta yhtään hassun näköstä! päinvastoin näytät paljon vetävämmältä ja vanhemmalta!(: tässä mun mielipide.

    ReplyDelete
  11. Anonymous25/1/12 15:33

    nuo 2010 vuoden joulukuun hiukset on ihanimmat!

    ReplyDelete
  12. Anonymous25/1/12 15:34

    noi kaikista tummimmat (tokavikakuva) on parhaat ! tai sit noi minkä väriset sulla oli kun olit hanialla !

    ReplyDelete
  13. noi elokuun2010 hiukset on ihanaT!<3 sopii sulle täydellisesti!!!! heinä/elo 2011 on kans ihanat! :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous25/1/12 16:15

    sulle sopii tosi hyvin nuo elokuun hiukset! otsis soppii sulle ihan perfect!

    ReplyDelete
  15. 2010 syyskuu ja 2011 heinä/elokuu on mun mielestä parhaimmat! (:

    ReplyDelete
  16. 1, 4, 7 ja viimenen on tosi kivoja! :) Sul on niin ihanat hiukset. ♥

    ReplyDelete
  17. noi hiukses on ihan täydelliset! (: ja toi 6. kuva paras!

    ReplyDelete
  18. Anonymous25/1/12 16:56

    Iha järkyttävät. Kaikista paras on noi Hania-hiukset. Tai toi väri. Luonnollinen

    ReplyDelete
  19. Anonymous25/1/12 16:57

    marras tai heinä7elokuun :D

    ReplyDelete
  20. Anonymous25/1/12 16:59

    Onko järkee värjätä noin usein ku hiukset kuluu? :D

    ReplyDelete
  21. Anonymous25/1/12 17:01

    2010 elokuu ja syyskuu. toi otsatukka näyttää tosi kivalta sulla ja toi väri on semmonen mitä itekki haluaisin! Syyskuun hiukset on myös tosi kivan väriset! :) ja mullaki on toi sama ongelma, et juurikasvu näkyy tosi äkkiä, itelläki oikeesti vaaleet hiukset mut värjäsin tummanruskeeksi ja ne oli ihanat! mut sit en kestäny sitä juurikasvua nii värjäsin vaaleemman ruskeeksi :)

    ReplyDelete
  22. noi 2010 elokuu hiukset o iha hullun kivat !!

    ReplyDelete
  23. 2010 syys-joulukuu oli ihanat ja sopi sulle hyvin! 2011 helmikuun ja kesäkuun väri ja mallli oli kans upea!Ja tän hetken hiukset on hyvät ja sopii sulle hyvin! :)

    ReplyDelete
  24. Anonymous25/1/12 17:55

    äääääää miks sul on noin ihanat hiukset ollu aina :( ?

    ReplyDelete
  25. Anonymous25/1/12 18:36

    IHANA toi eka kuva, mut sulle sopii parhaiten yks väriset (you konw what i mean) ja tummat! :--)

    ReplyDelete
  26. mun mielestä noi kaikki sopii sulle aiva täydellisesti!:) millä värillä noi punasen ruskeet hiukset on värjätty?

    ReplyDelete
  27. Kyl otsatukka sopii sulle! Ja must sulle sopii parhaiten vaaleet, noi ton väriset mitkä sul on tos Hanian kuvassa :>

    ReplyDelete
  28. Ehkä parhaiten sulle sopi noi tummat joissa on krepattuja ja sitten noi etuhiuksi-hiukset

    ReplyDelete
  29. Anonymous25/1/12 20:03

    mitä meikkituotteita laitat iholle ja minkä merkkisii ? (:

    ReplyDelete
  30. syyskuu 2010 hiukset on ihanat (:

    ReplyDelete
  31. 6, 7 ja 8 on mun suosikkeja, ja sit tää sun nykynen väri on kans ihana! :)

    ReplyDelete
  32. noi 2010 syyskuun ja 2011 heinä/elokuun hiukset on ihanan väriset!:)

    ReplyDelete
  33. Anonymous25/1/12 23:03

    2010 syyskuu !!! sillon on ehdottomasti parhaan väriset hiukset ja sopii sulle tosi hyvin :-)

    ReplyDelete
  34. toi musta on vaan kaikkein paras !:)

    ReplyDelete
  35. elokuu 2010 !! ihan sairaan ihanat:)

    ReplyDelete
  36. Sulla on niiiiin ihanan pitkät hiukset !

    ReplyDelete
  37. Sulla on ollu tooosi kivan värisii hiuksii & muutenki ihanan mallisii! :) tykkään tosi paljon!

    ReplyDelete
  38. ihaniaaaa! mut sulle sopis nää vuoden 2010 helmi-,syys- ja lokakuun hiukset (:

    ReplyDelete
  39. Anonymous26/1/12 18:38

    elokuu 2010! eli neljännet ;) oot niin nättiiii :)

    ReplyDelete
  40. Anonymous26/1/12 20:10

    ELOKUU 2010 <3 liian ihanat hiukset tuolloin !

    ReplyDelete
  41. sä oot niin kaunis et mä melkeen kuolen kun katon sun kuvia! ):
    nättimys !

    ReplyDelete
  42. Anonymous27/1/12 16:07

    noi porkkana/homehtunu peruna hiukset on aivan ihanat! :D ja sit sulle sopii myös raidat tosihyvi :-)

    ReplyDelete
  43. Anonymous27/1/12 17:23

    toi nykynen on tosi kiva (: !

    ReplyDelete
  44. Anonymous29/1/12 15:10

    vuonna 2010 ja lokakuu :)

    ReplyDelete
  45. Ois kiva jos Jennakin tekis tän tapasen, näkis minkä näkönen se on ollu (:

    ReplyDelete
  46. Anonymous1/4/13 18:57

    Ei vitsit nuo 2011 helmikuun hiukset ❤Aivan uskomattoman täydelliset ja omalaatuiset! Täydelliset. Värjääppäs Jatta seuraavan kerrn hiuksesi tuon väriseksi, tykkään☺

    ReplyDelete
  47. Noi 2010 helmikuun hiukset on ihanat! <3

    ReplyDelete