Sunday, 18 December 2011

tvkakonen

cats
Jatta: eile oltii tyttöjen kaa keskustassa ostelemassa viimesii joululahjoja ja kaikki saatiin ostettua eikä enää tartte niistäkää stressata! kotiin ku pääsin repesin nauramaan ku must oli nii outoo nähä ku joukuusi oli jo pystyssä ja jokapaikassa joulukoristeita... me ei keretä ensviikol laittaa mitää joten laitettii jo nyt ja alkaa kait se pikkuhiljaa jo tuntuu jouluselta vaikka ulos kattoessa tuntuu ku ois syksy. ainaki melkee. tänään oon vaa siivoillu ja löhöilly ja loppupäivä menee siinä samassa plus sitte o viimiset junnutreenit koskaan ja pelkkä ajatuski tän kaude loppumisesta saa mut kyyneliin :( mut höpöttelyt siksee meiksi lähtee kattoo tv kakkoselt sm-kisojen koostetta!
IMG_5883IMG_5879IMG_5870IMG_5867IMG_5863IMG_5858IMG_5853IMG_5818IMG_5849IMG_5845IMG_5816

32 comments:

  1. Näin teistä unta! :D
    Sä kirjotit eroavas tästä blogista ja alottavas oman blogin, koska sun juttu on hiphop ja jennan on enemmän cheer. :DDD

    ReplyDelete
  2. ihana huone ja ihna sä! :)

    ReplyDelete
  3. sofie- kiiti:)

    ano- MITÄÄH :DD hahaha vähä paras!

    aurora- kiiiiitti :)

    ReplyDelete
  4. onks toi ruskee laukku mangosta:)

    ReplyDelete
  5. oks sun hiukset luonnostaan tommoset kihkurat vai ootko laittanu niitä?:)

    ReplyDelete
  6. hei voisitteks selittää sillee kunnolla et millee noide kuvie välit saa tommosseeeks pieneks? :)

    ReplyDelete
  7. tohon yhtee kommenttii liittyen mäkii oon nähny susta unta, se oli joskus sillo ku olitte just alottanu tän yhteisen blogi, olin siis lukenu sitä sun edellist blogii kans. Siis mä olin sun kaveri ja tulin teille, ja sit mun piti yhes vaihees lähtä junal kotii ja sit kaikki meni kauheen monimutkaseks ja loppujenlopuks te kaikki lähitte mun kaa junal, koska en saanu kuulemma mennä yksin koska teijän äiti ja iskä kiels sen XDDD ja sitä aikasemmin oltii eksytty koska sä et tienny missä on asema... :D

    ReplyDelete
  8. ihanat noi korvikset, mistä ne on? :))

    hhennann.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. oon ihan out kaikista cheerleadingeistä sun muista joten voitko kertoo, että siis siirrytkö junnuista nyt mihin vai hääh kerro vähän ?

    ReplyDelete
  10. hei pakko kysyy, mikä toi wiipeli on :-D porukat osti sen laudan, ja meillä ei ees oo tota peliä mihin sitä tarvis..

    ReplyDelete
  11. rakastan sun huonetta ja ulkonäköö jatta!♥ ja mä katoin kans sen sm kisa koosteen ja saan aina kauheit kylmiä väreitä niist esityksistä ku ne on niin hyviä! :D

    ReplyDelete
  12. Oo sun tapettis on ihana, mistä? :>

    ReplyDelete
  13. aivan törkeen hianot noi sulkakorvikset !!! mistä noi on? :)

    ReplyDelete
  14. onks teillä mitä objektiivejä noissa kameroissa?
    ku aattelin et onko teillä mitää tuntemusta pitemmistä objektiiveistä mm.Tamron AF 70-300mm? (:

    ReplyDelete
  15. ihana huone ! ja tosi kiva postaus, mistä sä oot muuten ostanu ton sun tapetin ? :)

    ReplyDelete
  16. ooot nätimpi ku jenna mut jenna kivemma näköne ja varmaa mukavampi.

    ReplyDelete
  17. sullon ihana huone ja oot nätti !:)

    http://janitainka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. sullaha on upeeta vähäsen kaikki ! mm . ihan mahtava huone ja siis tää blogi ylipäätänsä : ) kato myös mun http://siipiavailleenkeli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ano- eiii :)

    ano- on kihkurat..:D

    ano- no joo mutku ei olla tehny nytkkää mitää muuta ku poistettu kuvien kehykset ;//

    ano :DDDDDD MTIHÄ IHMETÄ :D hahhahahahahahah :D4

    henna- kiitti ne o h&m :)

    ano- :DDD joo siis sirrryn sennuihin!

    ano- :D emmä tiiä yhtää se o velje :D

    sofia- justjoo pyhpyh kiitos:) ja hahah

    lotta- kiitti se on joku laura ashleyn sivuilt tilattu:)

    aino- h&m:)

    ano- mulla on just toi tamroni! se on hyvä tooosi hyvä:)

    annika- kiiiitti:) ^^

    ano- ookeii : D

    inka- kiitti:)

    en tjej- pöhpöh no kiitos:))

    ReplyDelete
  20. ooiii tosi ihana huone ja oot nätti! :-))

    http://tilda-plan.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. voisikko tehä joskus teijän talosta postauksen? kuvittelen sun talon omassa mielessä ja haluaisin nähä minkälaine se oikeesti on.:)

    ReplyDelete
  22. onko kivaa ottaa itestä aina kuvia?

    ReplyDelete
  23. mistä toi sun ruskee laukku on? ^^

    ReplyDelete
  24. mistä tilaat iphoneen nuita kuoria? :)

    ReplyDelete
  25. Moi! :) Ollaa tehty mun kaverin kans yhteine blogi tervetuloo lukee sitä ja liittykää kaikki lukijoiks, jotka kiinnostuitte! (Anteeksi mainostus) Ihana blogi! :)

    ReplyDelete
  26. mä oon oottanu uutta postausta 2 pvä. millos ois tulossa? (ja mä tiiän tää on tejän blogi ja tejän säännöt, mut ku ensiks aukasen netin meen tsekkaa tejän blogin et oisko siel uutta postausta) + ooot hirmu nätti ja vaikutat toosi kivalta!! (:

    ReplyDelete
  27. oiku sul on ihana näköi huone (:

    ReplyDelete
  28. Mä voisin tulla sinne yöks, ootte aika kissoja molemmat!oon nähny teijät monesti jyväskylässä ja kattellu teitä ja monet muut kaverit myös.. maukkaita naisia !:pp

    ReplyDelete
  29. te kirjoitatte kauheen pitkin välei näitä kirjoituksia jos te pidätte blogia niin mielestäni sinne tulisi kirjoitella useammin jos ei ole valmis kirjoittelemaan tänne joka päivä niin onko tätä blogia tärkee pitää ? kun tää rupee tää lukeminen jäämään kun tietää aina että siellä on kuitenkin vain vanhat kirjoitukset :O

    ReplyDelete
  30. mikä kamera sul on ? (: paljon makso ?

    ReplyDelete
  31. miks ette oo postannu pitkään aikaan?

    ReplyDelete