Wednesday, 28 December 2011

Täydellinen neule

IMG_6729
Jatta: Hihihi meiksi on happy! Oon pitkän katellu jotain pinkkiä paitaa tai vaatetta ja nyt löysin aivan täydellisen neuleen Cubuksesta! Koko oli L ja mietin et onkoha toi mulle ehkä hitusen iso mutta aivan täydellinen se on ! Hintaakin oli vaa 9,90 että aikas jees ostos pitkästä aikaa :) Ja Cubuksessaki kävin ekaa kertaa elämässäni, kun siis paluumatkalla pysähyttiin Zeppeliinissä. Ihana kauppa
IMG_6792
Pentik 20e
IMG_6734IMG_6746IMG_6747IMG_6776IMG_6777IMG_6785IMG_6783
Nyt siis kotona uuvuttavan pitkän matkan jälkeen... Jäin kaipaaman kyllä lapissa sitä lumen määrää! Mitä täältä ei löydy kyllä tipantippaakaan. Mutta hei mul ois kysymys teille muille bloggaajille? Mulla iski siel Zeppeliinissä iha ihme stressi. Mietin et vaikka kuinka moni vastaan tulevista voi olla lukenu meijän blogia ja tietää mut, se että joku ees pikkasenki tuijotti pitkään sai mut miettii et tunnistaakohan toi mut tai tietääkö mut. Se jotenki ahisti mua ja halusin vaa kaikista kaupoista ulos :D Onks teille muille bloggaajille koskaa tullu tämmöst tunnetta? Mulle toi oli nimittäi aika vieras tunne...

27 comments:

  1. apuaaa onks toi eka kuva teijä autost ? ::D jos o nii oot eka jonka oon tavannu kellä o samanlaine auto ku meillä ::D

    http://tuulis-stuff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tuulipöö- JOO ON :DDDD

    Elee- thanks! :)

    ReplyDelete
  3. ei vitsi mä ostin ton ihan saman tänää lahen cubuksest !

    ReplyDelete
  4. Ihanii kuvii! sul on nii kiva blogi! (:

    www.ellanjaamandan.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ano- :D toi noon niin ihana!

    amanda- kiitti!:)

    ReplyDelete
  6. jos otat tolla fisheyel niiku ittestäs esim kuvia niin millä asetuksilla :)? siis se tarkennus

    ReplyDelete
  7. ano- no siis öömmmm samoilla asetuksilla ku kaikki muutki! en osaa vaa vielä tota tarkkenus juttuu mut tarkennan johonki ja katon sit et tarkentiko muhun tia jtn :D siks vähä ärsyttvää toi manuaali ku pitää säätää ton tarkkenuksen kaa mut joo.. ymmärsinköhä kysymystä :D ?

    ReplyDelete
  8. Itekki meinasin ostaa just tollase samanlaise ja viel kokoki oli L :D
    Oli nii ihana päällä :)

    ReplyDelete
  9. Heeeei toi sun tunne siitä et jotku jää vaik vähä tuijottaa jne, niin tuttu!!! :D Tai sillai jos tulee blogii kommenttei et "näin sut tänää siel ja siel" sit alkaa heti kelaa et "apuaa missä näki ja mitä mä tein sillo" jnee :D Toi on sika outoo kyl oikeesti ku ei ikin voi tietää et kattooks jokumuute vaa ilman mitää syytä, vai kattooks joku sen takii ku tunnisti sut :D:D haha vähä outo kommentti ny, mut jaan ton tunteen sun kanssas :)) :D

    ReplyDelete
  10. uskon et ahistaa tollain tunne :/

    ReplyDelete
  11. kyllä mulla itelläni on ainakin tosi usein tommonen olo että just jos jossain kaupungilla liikkuu ja joku kattoo vähänkin pidempään, niin ajattelee että toi kuitenkin tuntee mut blogista. ei se kuitenkaan mua sinänsä ahdista, vaikka vähän outoa se onkin, että täysin vieras ihminen tuntee sut aika sairaan hyvin :-D

    mut kannattaa vaan ajatella et se todennäkösesti pitää sua hyvänä tyyppinä jne, sillä jos se sut tunnistaa niin varmaan se myös blogias seuraa ja harvat seuraa blogia jonka pitäjistä eivät pidä! :-)

    ReplyDelete
  12. Itekki olin tänää zeppeliinis, ois ollu kiva nähä sut :) Ja ei, et oo kyllä ainut tossa tunteessa! Mustaki aina välillä tuntuu et ku lukijoi tulee kokoaja lisää et kukavaa voi tunnistaa, se on aika pelottavaa :D:D

    ReplyDelete
  13. On ollu sama tunne ja se on iha hirvee! :D Onneks se tunne tulee kuitenki aika harvoin..

    ReplyDelete
  14. saman neuleen oon itekki bongannu ja itelle hommannu ja se on aiva supakuul :)

    ReplyDelete
  15. miia- :)

    prisca- no niinpä! ja sit ei tiiä just yhtää et miltä on näyttäny ja mitä tehny :DDD

    ano- jeeps :D

    emilia- niinpäääääää :D ja tuo on kyl totta:)

    iina- haha kivakiva:) niin!

    eesi- niii mulleki nyt vasta eka kerta ton tuntee kans !

    elina- niin on :) !

    ReplyDelete
  16. mulla on tullu muutama kerran kans sellane tunne, että jos joku ihminen kattoo mua pitkään kaupoilla ni se kai lukee mun blogiii :D

    ja btw, ostin tänään saman neuleen valkosena ja L-kokosena :D täydellinen, vaikka oonkin normisti kokoo XS/S :)

    miljakaisaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. milja- niii-iii :DD ja hahahh kaikki o ostanu ton ! :D ja samoin :)

    ReplyDelete
  18. oot tosi kaunis! :) ja nätti neule!

    ReplyDelete
  19. Toi paita on älysöpö :-- )!

    ReplyDelete
  20. mulla on jatta just nyt toi ahistuksen tunne, vaikka ei mun blogi yhtä suosittu oo kun teidän ja siksi oon ehkä lopettamassa.. :-(

    t. fashion is my drug -blogin kirjoittaja peppi en jaksanut vaan kirjautua sisään!

    ReplyDelete
  21. miten ton otsikon ja komentti jutun saa toho keskelle ? :)

    ReplyDelete
  22. toi on kyll ihanan näköne neule (:

    ReplyDelete
  23. Oon ite vielä niin ns. tuore bloggaaja, että mua ei varmaa tunnistettais :D Mutta muutama mun kaveri on tunnistettu ja mäki oon tunnistanu ihmisii kaupungilla yms. niiden blogien takii :D

    ReplyDelete
  24. sul on täydellinen huone ei voi kyllä muuta sanoa!:)

    ReplyDelete
  25. Anonymous1/1/12 16:14

    toi neule on aivan ihana, mulla itelläki on tommonen (--: jotenki arvasin jo otsikosta, että voiskoha olla cubuksessa käyny! :----Dd itekki kotiutin ton aika vasta ja oli tosiaa eka kerta ku kävin ko. kaupassa

    ReplyDelete
  26. Anonymous1/1/12 20:32

    siiis ymmärrrän täysin, niiin ärsyttävä olo tollane! on tullu monesti. se varmaa johtuu siitä että kaikki vaa ihaileee sua.koetko olevas kaunis? tai ''julkkis'' .D:D:D:DD::D<3 ooot kaunis!!

    ReplyDelete