Thursday, 22 December 2011

Jaguars Jupiter 2011-2012

"Usko mua, unelmat voi toteutua, rajansa kaikel, ei koske mua"
"Vaikket uskois ittees, ni usko mua, varo mistä unelmoit se voi toteutua,
teen töitä tän eteen, otan teoistani vastuun, ja hoidan mun hommani se on kasvuu"



Jatta: tää kausi 2011-2012 on ollu aivan mahtava kiitos parhaimpien joukkuetovereiden ja valmentajien ♥ en todellakaan tiedä miten tuun pärjää ilman teitä! tai ilman viiviä ja rautsia ;o ♥ mut ei tää tähän jää me kaikki nähään ja koetaan vielä yhessä! sen lupaan...

18 comments:

  1. Vähänkö on hyvä miksaus tässä videossa :)) ! Tyksin.

    ReplyDelete
  2. tää on niin ihana ! en oo varmaan koskaan itkeny näin paljoo ku nyt ku katoin tätä <3

    ReplyDelete
  3. tosi kiva video!! tälläsii on tosi kiva kattoo :) tehkää ihmeessä lisää kaikkia tälläsiä:) ja kaikki tsiippa postaukset ois just kivoja! hullusti kaikkiaa kuvia kisa-matkoilta ja harkoista ja kaikkee!

    ReplyDelete
  4. välipohjana on niin parasta!!! onnee jos sennuissa pääset siihen ;)

    ReplyDelete
  5. HAHA toi tennissukkajuttu oli nii hyvä :D

    ReplyDelete
  6. kai tajuut et ton foxin laittaminen tohon on laitonta =D

    ReplyDelete
  7. aaaaah tää on nii ihana <3 millä ohjelmal oot tehny tän? =)

    ReplyDelete
  8. ihana video! :) millä muoksit?

    ReplyDelete
  9. kuka toi tyyppi on tos 1:60, iha pirun hyvin meneee :OO:O: kateellinen

    ReplyDelete
  10. aa ihana videoi! :) ja vitsi oon kateellinen oon halunu alkaa cheerleaderiks jo jotain viis vuat sit mutten oo ikin alottanu... :(

    ReplyDelete
  11. Kiiittttooos kaikille ihanist kommenteist :))

    ja täää on tehty iha movie makerilla! :)

    ReplyDelete
  12. mikä biisi toi on, "jyppikylä, pullo kirkasta, jonne virtasta" ? :D

    ReplyDelete
  13. YÄÄÄ HALUUN ET TÄÄ TOIMII :(((

    ReplyDelete