Tuesday, 15 November 2011

siitäs sait!

IMG_4034IMG_4030IMG_4021IMG_4014IMG_4015IMG_4020IMG_4048ssssssssssssssIMG_4047
jatta: jees tuntuu et postaukset huononee ja lukijamäärä vaa nousee nousemistaan! kiitos iha hullusti teit on jo 700! ei ois ikinä uskottu.. mut juu tuol ulkonaki alkaa olee jo nii kylmä ja valosaaki on vaa joskus 12 aikaa ettei voi siellä paljoa kuvailla. sit tääl sisälläkää ei oo mikää parhain valo joten kuvien ottaminen talvisaikaa on iha perseestä. siks nää postauksetki on varmasti aika huonoja :-D ainakin mun osalta. en keksi oikee mitään kuvattavaa ja nytki kuvailin vaa vähän kaikkee randomia. mulla ois tuolla kätköissä valmiina se meikkipostaus mut en tiiä vielä millonko julkasen sitä.
         eilen maalailtii iskän kanssa mun kalusteita. jotka ennen siis oli ihan räikeen pinkkejä. kyseessä siis yöpöytä ja tuoli. valkonen on päämääränä ja tänään vedetään toiset kerrokset! viikonloppuna saan uuden sängyn jeijj ja joskus loppukuusta jos pääsis ikeassa käymään ni ostaisin peilin. sit iha btw tykkään ku mua hakataan kirjoilla päähä.ei tuol päiväkodissa tetteily oo mitään hullun mukavaa mutta tykkään kuitenki. tää päivä meni vähä eestaas juostessa ja askarrellessa. huomenna varmaanki samaa. jenna on eri talossa tetissä ku minä mutta päiväkodissa sekin :) nyt maalailee ja syömään morjes

9 comments:

  1. tosi kiva blogi teillä, kurkatkaa ihmeessä meiänki blogia:

    http://www.jump-into-summer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. joo olin kans tos tänä syksynä tetissä päiväkodissa, ei ne lapset kovin mukavia mua kohtaan sillon ollu xd

    ReplyDelete
  3. no nyt oli tärkee teksti ja kuvat sitäki tärkeempiä. tsempatkaa vähä

    ReplyDelete
  4. kaikilla aina näin syksysin huononee postaukset(: mut tykkäänkyl silti lukee ja kattoo teijä postaukset aina:)

    ReplyDelete
  5. mistä toi sun ihana takki on mikä vähän näkyy tossa peilikuvassa ? (=

    ReplyDelete
  6. Tykkään teiän blogista tooosi paljon ja luenkin bloglovinin kautta. :) Toivoisin vain, että isontaisitte tekstin fonttia! Se on kamalan hankalaa luettavaa kun se on niin pientä... :) Jatkakaa samaan malliin! :)

    ReplyDelete
  7. Mulla on just tota samaa onglemaa et ei saa ulkona enään kunnolla kuvii kun on niin pimeetä, mut teillähän nää postaukset on just kivoja silti ! :---)

    ReplyDelete
  8. mikä ohjelma tossa koneella on auki? :))

    ReplyDelete
  9. julkase se meikkipostaus mahd. nopeeee =))) ootan kovasti!!!

    ReplyDelete