Saturday, 26 November 2011

m&m


Jatta: aattelin tulla teille pienet kuulumiset kertomaan ku ei oo nyt parii päivää mtn postausta tullu... mut syy on lähes sama ku ennenki ja mikä muilla bloggaajilla! kuvista ei tuu yhtää mitään. mutta se on tää vuodenaika :) eilen oltii muuramessa pilvetön taivas nimisessä konsertissa jossa esiinty aste ja juju. meno oli tosi jees ja oon tanssinu jalat iha muussiks ja laulanu kurkkuni käheeks. konserti jälkee tultiinki kotia ja ite painuin suoraa nukkumaan enkä tänään sen kummempia oo tehny. mutta nyt on kyl hiukan pettyny fiilis tuon talentin suhtee koska voitto ei menny mun mielestä oikeesee osotteesee. mut tääki on niin makuasia, et mistä kukaki tykkää. mika ja mija ois kyl mun puolesta saanu voittaa! tässä vielä linkki niitte mahtavaa esityksee
http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=211282

IMG_4126IMG_4145IMG_4129dIMG_4128IMG_4167IMG_4133ggIMG_4152IMG_4150IMG_4169f

10 comments:

  1. millä muokkausohjelmalla oot saanu noi tähdet tai nuo tohon viimeseen kuvaan ? (-:

    ReplyDelete
  2. olipas tylsii kuvii......... no se on tää vuodenaika :/

    ReplyDelete
  3. mitkä kamerat teilä on ? :)

    ReplyDelete
  4. Niin samaa mieltä tost talentista ! Mikan ja Mijan olis kuulunu voittaa, eikä minkään pullon pyörittäjän, eniten petyin siihen että se molly meni mikan ja mija ohi mut jossei ihmiset ymmärrä hyvän päälle nii ei sitte ! Mut hei tosi kiva postaus ! :)

    ReplyDelete
  5. hei, mistä toi ekan kuvan pitsipaita on tai mikskä tota nyt kutsuis? :D

    ReplyDelete
  6. oon samaa mieltä sun kanssa tosta talentista! mika ja mija oli ihan supra hyviä ja mun mielestä niille olis kuulunu se voitto...:)

    ReplyDelete
  7. alina- picnikillä! :) ilmanen kuvamuokkaus paikka netis!

    ano- totta!

    ano- mulla on canon eos 1000D en muista sitä jennan :D

    tanja- niiiiii ! kititi:)

    PETRA- se on öööm zarasta!

    petra- niinpä!

    ReplyDelete
  8. hei kivoja kuvia !:)

    ReplyDelete
  9. mul on sama suklaakalenteri :-D, oon kans samaa mieltä et mikan ja mijan ois kuulunu voittaa :d

    ReplyDelete
  10. Kuvaatteko te automaattiasetuksilla? :DDD

    ReplyDelete