Tuesday, 11 October 2011

kattimatikainen


IMG_1609IMG_1564IMG_1563IMG_1600
maukas eiköööh ?
IMG_1605IMG_1585jouIMG_1603IMG_1562IMG_1580

Jatta: Normi päivä, ei mitää uutta tai mielenkiintosta. Kuvatki samaa vanhaa rataa, ei mitään uutta tai mielenkiintosta. Vois syyslomalla käydä taas ottamassa kuvia ja tehä parit erikoispostaukset, ettei iha tylsisty tää koko blogi. Saatiin tosiaan tietää sunnuntaina kisajoukkue ja joukkueessa ollaan! Aloteltii eilen tekemään treeneissä muutoksia ja tnä jatkuu samaa rataa. Enne treenejä pitäs kuitenki lukee aivan mahottomaan uskonnon kokeesee ja siivoilla huonetta. Oon muute meinannu hommata sen mun vanhan 120centtise sängyn takas mun veljeltä ja sisutella mun huonetta vähän kivemmaks. Ehkäpä uus pöytä sinne ja peili todellakin! Tyynyjä peittoo yms. Löysin nimittäi Jyväskylästä aivan ihanan sisustuskaupan♥ Sinne siis! Loppuun vielä se lauantaina syyskisaohjelma mitä oltii tänne bloginki puolele pyydelty.

22 comments:

  1. minkä sisustuskaupan löysit??

    ReplyDelete
  2. Mulla tulee teijän postauksista ilmotus vasta seuraavana päivänä :( mistäkhä se johtuuu

    ReplyDelete
  3. hhaah mulla ihan silmät kostu ku katoin tätä :'D, ootte taitavii tos videolla :-)!

    ReplyDelete
  4. No huhhuh! iha jees tää teijä blogi! mut toi yks kuva vähä surkeesti muokattu! siis ei pahalla mut näkyy iha selvästi noi leikkaukset ja kaikki. :) huolellisuutta nii hyvää tulee

    ReplyDelete
  5. ooo minkä niminen kauppa ja missä sijaitsee?? :OO

    ReplyDelete
  6. mikä sisustuskauppa ja missä? :)

    ReplyDelete
  7. Aivan ihana tuo kello!! Oon unelmoinu tollasesta niiiin kaua! Mistä tuo on ja millä hinnalla?(:

    T: superkateellinentyttöjokaonainahalunnuttuollaisen...

    ReplyDelete
  8. ei vitsi tykkäsin teijän tanssista !::)

    ReplyDelete
  9. toi on tosi hullun näköstä toi cheerlearding :Dd

    ReplyDelete
  10. ihana kello :) ! ja olitte muuten sikahyviä kisoissa !!

    ReplyDelete
  11. näin tuossa videolla varmaan viisi eri tyttöö jotka korjas vaatteittaan.. ite oon harrastanu showtanssia nyt sen 10v ja meille on kyllä ihan pienestä pitäen opetettu että vaatteisiin ei kosketa vaikka ne nousis korviin asti..

    ReplyDelete
  12. söpö postaus! :-) ja ihan sika hieno syyskisaohjelma!!

    ReplyDelete
  13. Heippa! lueskelin just teidän blogin alusta loppuun ja vitsit mä tykästyin tähä :)<3 just tälläne rentsi ja sillai ''mun tyylinen'' blogi :D

    http://vvivian-nothingelseicansay.blogspot.com/
    mun blogi jos haluutte käydä tsekkaas :-)!

    ReplyDelete
  14. Aivan ihana esitys ja onnee hyvästä sijasta!!

    ReplyDelete
  15. vitunmoinen myötähäpee cheerejä kohtaan. ei jumalautaa noloja :-------D

    ReplyDelete
  16. APUA ! APUA ! APUA !
    eli siis oon nyt ostamassa just tollasen järkkärin ku sulla, nii riittääks se vaa ku ostaa sen järkkärin ? siis onks sulla siinä jotai lisälaitteita tai jotai mitä lie isompaa kuvaputkea tai jotai ( EN TIIÄ NÄIOTÄ JUTTUJA ????? ) ? tuuleeks iha hyvä laatusia kuvia iha ilman mitää isompaa et siis riittääks se kamera ittestää ? ja eks toi sun järkkäris ollu CANON EOS 1000D ?

    ReplyDelete
  17. teillä meni hyvin tuo, olin iteki kisaamas:)
    http://ertsuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ihana blogi!<3 rakastan yli kaiken! ja hui no teijän cheerleading videot, että ootteki hyvii!:)

    ReplyDelete
  19. ano- en muista sen nimee :/

    rosa- mitääh höh :(((

    ano- :DDDD kiitti!

    ano- voi ollaa..

    ano- en mjuista nimeeeee

    ela- en muista nimeä :)

    ano- kiitti! se on ilmanen tai siis tuli meille ilmaseks ku tilattii joku lehti!

    alesandra- kiitti:)

    emilia- kiitti!

    eve- ;D hahahaha

    laura- kiitti! :))

    roosa- :DD mm tiiän!

    peppiiii- kiitti :)

    vivian- ooo kiitti! :)

    ano- kiitti :)

    ano- ahaa ok?

    ano- joo riittää riittää kyl mä kuvaan suurimma osan vaa tolla putkella mikä on ut voihan siihe ostaa lisää puhtkia yms mut ei mitää lisälaitteita välttämättä tarvita :) ja on canon eos 1000d

    erika- kiitti :)

    ano- kiitti <3

    ReplyDelete
  20. näin teijän esityksen :) olin kans samois kisois mut vaa valmentajana!

    ReplyDelete
  21. onko se sisustuskauppa forumissA?

    ReplyDelete