Wednesday, 12 October 2011

HAASTE!

HAASTE
1. Kiitä haasteen antajaa: kiitokset Pepille ja  Kiialle 
2. Anna haaste kahdeksalle bloggaajalle: Nora & LiisaJuuliSofia & NooraChrista
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta. (Laitan teille kommenttia, jos ette itse huomaa tätä).
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.



cats37
Jenna
1. Nauran paljon
2. Meen panikkiin, ku pelaan aliasta
3. Meinasin tippuu tänään tuolilta
4. Osaan moonwalkia
5.  Haluun ruskeet hiukset ja uudet lisäkkeet
6. Mun huone on tällä hetkellä kauhee sikolätti
7. Mulla oli yks päivä iha jäätävä finni nenässä nii meinasin jättää menemättä kouluun :DDDDDDDDDD
8. Mulla on pakkomielle kuunella musiikkia samalla ku oon koneella, muute tuun hulluks!



cats36cats35

Jatta
1. Mulla on kuulemma tosi pitkät hiukset, vaikkei musta itestä tunnu siltä
2. Oon kuulemma ylimielinen? Mutten todellakaan ole, enkä tajua miks ihmiset saa musta semmosen kuvan
3. Kävin viimeviikolla joka päivä kaupassa ostamassa ruokaa. Sama jatku tällä viikolla
4. Mun kengät näyttää siltä et joku koira ois paskonu niihi
5. En osaa kirjottaa Jennan tietokoneella, ku tässä on jotenki tosi oudot näppäimet
6. Oon tottunu liikaa skootterii ja ainaku ajan pyörällä yritän risteyksissä laittaa vilkun päälle
7. Herään nykyään puol tuntii myöhemmi ku ennen ja kerkeen silti kouluun
8. Oon hiustenvärjäys lakossa niin kauan ku mun oma väri tulee takasin. Yritän ainaki, joten älkää välittäkö mun juurikasvusta!




cats34

5 comments:

  1. ihana jatta :D:D ja jennaki! meinaatko kasvattaa oman värin siis kokonaan? vautsi jos meinaat!

    ReplyDelete
  2. no ei sulla kyllä mun mielestä oo mitenkää eriyisen pitkät hiukset jattta..ihan normaalit

    ReplyDelete
  3. Kiitos tytsyt haasteesta! :)

    ReplyDelete
  4. hei jatta, rupee raidottaa tukkaa aina kun tulee juurikasvua niin ei näytä niin pahalta! :) ja käytä välillä vaikka jtn vaaleampaa sävytettä (joka kuluu pois) jos raidat kellertää. tällä tavalla ite ainakin kasvattelen omaa väriä ja hyvin toimii!

    ReplyDelete
  5. Teidän bloginne on ihana ! Ja Jatan hiukset on täydelliset(: Ajattelin että olisi kiva jos tekisitte semmoisen postauksen missä olisi vaikka oikea hiustenne väri tai jotain vanhoija kuvia kun olette ala-asteella? :)

    ReplyDelete