Monday, 24 October 2011

elisa sweet 15!

IMG_2362IMG_2383IMG_2354IMG_2317IMG_2325IMG_2310IMG_2297IMG_2278IMG_2271IMG_2252IMG_2258IMG_2263IMG_2236IMG_2235IMG_2224IMG_2484IMG_2461IMG_2442IMG_2435

jatta: siinä oli hieman sekalaisessä järjestyksessä kuvat viikonlopulta! oltiin tyttöporukalla elisalla yötä la-su ja mukavaa oli. syötii naurettii itkettiin otettiin kuvia ja tanssittiin. sunnuntaina oli viel viiminen jenkkileiri päivä ja vähä haikein mielin sen jälkee ku oli kuitenki iha mukavaa ja nyt he sit lähtevät takasin jenkkeihin. opittiin kuitenki kaikkea uutta kivaakin, vaikka parit mustelmat, naarmut ja mustat silmät tulikin. loma on nyt ohi ja koulu taas alko. oisin voinu ottaa tänki viikon lomaks, koska en yksinkertasesti kerenny tehä melkee mitään, mitä olin suunitellu! joululomalla sitten. nyt meen siivoo huonetta ja ehkä syönki jotai ku massu kurnii.

ps. en oo kerenny tosiaa kuvata niitä kuvapostauksen kuvia eikä mulla oo edes mitään ideaa mitä kuvaan siihen! joten se voi siirtyä vähäsen :/ ja mietin jokunen päivä sitten et voisin jonku näköstä meikkipostausta tehä, vai kiinnostasko teitä semmonen edes? oon joskus aikasemminkin tehny.

14 comments:

  1. meillä vasta alko loma! (:

    ReplyDelete
  2. joo tee meikkipostaus (: !

    ReplyDelete
  3. hei toi mun puheli........... ja olenpas lagaavainen näissä kuvissa!

    ReplyDelete
  4. Ootteko te tehny teijä harrastuksesta postausta ku en oo löytäny vaikka oon ettiny?=( ja voisitteko jossai vaihees harkita??

    ReplyDelete
  5. hui mistä toi musta silmä on tullu? :D

    ReplyDelete
  6. onks noi jatan uggit aidot ?? paljon ne makso? (:

    ReplyDelete
  7. mistä toi sun takki on ja onko se ihan talvitakki vai syksytakki :)?

    ReplyDelete
  8. ja joo meikkipostaus!!

    ReplyDelete
  9. jatta. poista. toi. ryhmäkuva. tai suttaa mun naama. tää ei oo pyyntö. tää on käsky

    ReplyDelete
  10. mistä toi sun takki on? :) milloin ostettu? onks toi niinku paksu et voi käyttää talvitakkina? :D ku mul on ton tyylinen vähä erilaine mut haluisin kans mustan !

    ReplyDelete
  11. joooo meikkipostaus ;)

    ReplyDelete
  12. roosa- epist!

    ano- :)

    ida- :DD

    ano- mä oon joskus joo ja voisha sitä tehä:)

    ano- mun perse tuli jenna naamaan aika kovaa vauhtia ni tuli :DD

    ano- ei oo ! makso 19e:)

    ano- h&m ja talvitakki:)

    ano- :)

    sofia & noora - e :)

    ano- h&m ja viimeviikolla! käytän talvitakkina:)

    ano. :)

    ReplyDelete
  13. asuuko jompikumpi teistä muuramessa

    ReplyDelete
  14. Meikkipostaus ois aaaaaivan PARAS! Semmosta vaan tulemaan:D

    ReplyDelete