Thursday, 27 October 2011

bless you


Jenna: Helouu! Heräsin klo 8 ku meil oli kouluu vasta 10. Olin lyhyt päivä koulussa, mut silti lähin aikasemmin kotia, koska mul oli nii kipee olo. Paleli ja iha tukossa. Tulin sit kotia nukkumaan ja juomaan lämmintä kaakaota. Nyt on kyl vähä parempi olo ku otin särkylääkettä. Illalla pitäis viel treeneihin. Kohta kisat ja alkaa vähä jänskättää et miten menee. Huomennna ois taas hirveen pitkä päivä... Mut onneks kohta alkaa viikonloppu ja saa levähtää!

DSC_0620DSC_0619we3r4t6y7uDSC_0636DSC_0634DSC_0628

18 comments:

  1. aaaa toi biisi o ihana<3

    ReplyDelete
  2. opin just joku pari viikkoo sitte ton bless you:D:D

    ReplyDelete
  3. iha hullun ihania kuvia!!:) ja ääää onks toi joku nenäliinajuttu toi valas?!?! mulle tollane heti<3

    ReplyDelete
  4. Paleli ja iha tukossa. ? mitä toi lause tarkottaa :) onks siinä sanoja unohtunu vai onko toi jotai teidä murretta tai jottai :DD

    ReplyDelete
  5. mäki haluun tommoset lakanat!! :D

    ReplyDelete
  6. Petra- nii on :)

    Viivi- haha :D

    ano- on :D mut toi kuva on weheartista :D mäki haluisin tollasen ku toi on nii sulone!!

    vilma- siis mua paleli ja oon iha tukossa :D täs teksitssä on iha hullusti virheitä ku olin just heränny :D

    henna- hahah :D

    ReplyDelete
  7. Jenna oot ehdottomasti hyvä bloggaaja ! vaikutat tosi persoonalliselta ja ihanalta tyttöseltä jatka samaan malliin ! ps oot ihan sika kaunis <3

    ReplyDelete
  8. ui oot tosi kaunis!<3 ja mä tykkään ihan hirveesti tästä teiän blogista!! :--)

    ReplyDelete
  9. hei semmonen pikku vinkki tohon kirjottamiseen että voisit yhistää joitai lauseita ni kirjotuksesta tulis heti paljon kivemman kuulone!:) Huomennna ois taas hirveen pitkä päivä... Mut onneks kohta alkaa viikonloppu ja saa levähtää! << esim ton vois kirjottaa vaan kokonaa putkeen! ps ihania kuvia taas kerran sulta

    ReplyDelete
  10. ootteko jatan kans saman kokosia:)

    ReplyDelete
  11. ano- haha kiitoos :)

    -aino- kiitti:)

    amo- juu :DD

    ano- mää oon isompi mut ollaan saman mittasia :D

    ReplyDelete
  12. ihan sika kiva blogi teillä !!:D oli pakkoliittyy lukijaks ku näin:) käykää kattoo kans mun:

    http://mylife-ansku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jenna OOOT LINSTARIIIIIII <3
    T.Robertaaaa!!!!!!

    ReplyDelete
  14. miten jenna voit olla isompi jos kerta oottte samanmittasia XDD

    ReplyDelete
  15. sun ja jatan postaustahti on aika surkee, muuten teillä on kyl kiva blogi !

    ReplyDelete
  16. ansku- kiitti :)

    ano- hahahahha :DDDD

    ano- oon läskimpi :D

    ano- oookee :D

    ReplyDelete
  17. Anonymous5/11/11 15:58

    et oo läskimpi välttämättä mut sulla on erilaine ruumiinrakenne!(: Oli pakko sanoo ku näin ton sun vastauksen:D

    ReplyDelete