Tuesday, 20 September 2011

Ounou!

Jenna: Mää rikoin aamulla peilin ja nyt mulle tulee huonoo onnee!!! Tänää oli koulus ruotsinkoe ja en oikee osannu, ku siinä oli jtn sellasta mitä mää luulin et ei oo :D Sit tehtii sellasta oppilaskunnan hallitus sitä vaali juttua :D siis sellasta julistetta et äänestäkää sitä ja tätä ja joo :DD Mää en oikeesti osaa kirjottaa! Mulla niiku lähtee ajatukset iha muualle ku tähä postaukseen! ihygfhjhghbn! No mut tossa nyt parit kuvat! Ja ää oikeesgti tästä tuli nii turha!

DSC_0190DSC_0205DSC_0200joujou

13 comments:

  1. Nättejä kuvia (:

    http://my-tbdt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Anonymous20/9/11 16:37

    tässä blogissa on kyllä vuosisadan huonoimmat tekstit. muutenki täysin yliarvostettu blogi.

    ReplyDelete
  3. someone- kiitti!

    ano- joo tiiän et oon iha surkee kirjottaaa ku se ei vaa luonnistu multa!

    ReplyDelete
  4. voisko toi ylläoleva ano vielä vähän perustella tota yliarvostettua? :D

    ReplyDelete
  5. teijän blogi on ihana <3 rakstan teidän vaatteita ja kummalakin on ihanat hiukset :):)

    ReplyDelete
  6. Anonymous20/9/11 18:32

    haha huvittava teksti oot ihana jenna :D ja toi toka kuva on tosikiva:)

    ReplyDelete
  7. aivan älyttömän nätti toi toinen kuva :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous20/9/11 19:58

    mäki rikoin tänään peilin, hui:O

    ReplyDelete
  9. toi ano on mun mielestä väärässä ! :D

    ReplyDelete
  10. Anonymous20/9/11 21:10

    koitas nyt jo uskoo että sulle ei sovi nuttura/ponnari tollee korkeelle ja kiireelle ku sulla on niin isot korvat....... näyttää enemmän apinalta ku ihmiseltä

    ReplyDelete
  11. Anonymous21/9/11 14:27

    teijän blogissa on lähes kaikkea mitä blogilta voi vaatia! :) toteutatte lukijoiden toiveita, postaatte päivittäin ja kirjotatte sujuvasti (lukuun ottamatta tätä ja paria muuta postausta, anteeksi! :D)

    ootte nättejä ja mukavanolosia, jatkakaa samaan malliin! ja rakastan teidän vaatteita ja pukeutumistyyliä ♥

    ReplyDelete
  12. saana- niin :D

    silja- kiitoos!

    ano- hahah :DD kiidoos!

    nina- kiitti! :)

    ano- 7 vuotta huonooo onnee

    juppe- :D

    ano- minkäs mää mun korville voin! ja kyl mää saan pitää mun hiuskia sillee niiku mä itse haluan ja koen et se on ok.

    ano- hahah no mä tiiän et mää en oikee jaksa keskittyy aina toon kirjottamiseen xD kiitoos! :))

    ReplyDelete
  13. Anonymous21/9/11 17:53

    mut yrittäkää kestää myös negatiivistä palautetta. jos joku sanoo et sen mielestä jennalle ei sovi ponnari noin ni siihenhä voi vaa vastata et no ok, se on sun mielipide? mut kiva blogi teillä, ja kiva ku postailette usein :)

    ReplyDelete