Thursday, 8 September 2011

i would like to have

white_brick_wallfsdd

Jatta: toivottavasti tästä saa jotai selvää.. meni aika pieneks :/

Macbook Air
Oon halunnu jo pitkään applen tietokonetta. Ja ylipäätänsäkki omaa kannettavaa. Voisin joko ite ostaa sen, tai sitten oottaa 9 luokan loppuun niin saisin ton. En vaa tiiä jaksanko enää oottaa ku tää kone rupee menee jo iha tukkoo mun kuvista ja muutenki se oma kone ois paljon kätevämpi, et sen vois ottaa mukaan kaikkialle.

Mopoauto
Mmm.. Halusin mauton jo kesän alussa. Ajattelin että se vois olla kätsympi ku skootteri. Mutten saanu sitä, vaikka kuinka halusin. Ja haluan vieläkin. Ehkä vielä jonai päivänä, sillä toi olis paljon kätevämpi esim talvella liikkuessa ja muutenki mahtuis enemmän tavaroita kuletettua.

Rahaa
No rahasta onki iha turha selittää, kukapa sitä ei haluais. Mulla ainaki ois käyttöä vaikka miljoonille euroille!

Kalansilmä
Uutta objektiivia hankkimassa, kyllä! Haluan sen, ja tiiän että saan jos käytän osan rippilahjarahoista siihen. Tai no oishan se kiva jos sen sais, eikä tarttis siihe rahoja käyttää mutta kummin vaan. Oon himoinnu sitä jo niiiiin pitkään että pakko saada!

Uus sänky
Hahah voi kuulostaa hauskalta, mutta mun sänky on ehkä kamalin nukkua ikinä! Ku täähän on tämmönen "sohvasänky" ni tää on vähä tämmönen, no sohva? Tää nitisee ja natisee ku tässä on nään "kaiteet" ja muutenki en tykkää tästä. Veljellä on mun vanha sänky (120cm levee) ja haluaisin sen niin paljon takas, muttei se ehkä tätä mun sänkyä halua...

Tragus
Haluaisin tuohon toiseen korvaan tragus-lävistyksen. Musta ne on jotenki tosi ihania ja söpöjä ja vähän erillaisia ja ei maksa ees kauheen paljoa. En vaa usko että vanhemmat antais ottaa, ku oon kuulemma jo niin täynnä lävistyksiä.. En kyllä omasta mielestäni.

Usa
Oon haaveillu pitkään vaihosta jenkeissä! Tai edes kielimatkasta, taikka lomamatkasta. New york, miami ynnämuut houkkuttelis niin paljon! Plus sitten jenkkien cheerleading joukkueet. Ois hullun siistiä päästä joskus sinne tsiipparoimaan.

Koira
Ja loppuun tämmönen aika yleinen, lemmikki. Meillä tai siis mulla oli oma koira kun olin ala-asteella, mutta veli tuli allergiseks joten jouduttiin luopuu siitä :( Oon aina rakastanu eläimiä, varsinki koiria ja koira roduista tällä hetkellä eniten tykkään chihuahuoista! Meijän luokkalaisella on pari sellasta ja ne on aivan ihania!

Unohdin listalta tatuoinnin. Sitten ku täytän 18v käyn ottamassa jonkun pienen ja yksinkertaisen jonnekkin niskaan taikka nilkkaan.

14 comments:

  1. Anonymous8/9/11 14:57

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00161823onko sulla tää sänky? oon nimittäi harkinnu ostoo mut jos se on ihan surkee ni en sitte viittii..:P

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/9/11 15:27

    hey jos saan kysyä niin mitä sieltä html koodista täytyy poistaa ettei sitä bloggerin yläpalkkia näy niinku teillä?:)

    ReplyDelete
  3. mopoautot on turhia peltipurkkeja :)

    ReplyDelete
  4. mäkin haluuuun kalansilmän! ja mauton ja rahaa ja uuen sängyn ja sellaset pienet tatskatkin, esim tekstit on kans ihania. joo ja ei toi usan matkakaan ihan hirveeltä kuulosta.. hahah sama maku?

    ReplyDelete
  5. Anonymous8/9/11 15:34

    Ei herranjumala! jos sää ostat Mauton niinn mää nauran sulle :DD!! Mauto, hei mieti vähä, se on aivan järkyttävä!!

    ReplyDelete
  6. ano- ei oo toi !

    ano- en määä muista yhtää! sain sen koodin noralta :) kysy siltä

    jasmine- eikä oo :)

    ela- hahahhaaaa sama maku sama maku ;D

    sanni- jep!

    ano- no naura vaa :D?

    ReplyDelete
  7. Missä kaikkialla sulla sit on lävistyksiä kun kerran sun porukat on sitä mieltä että sulla on niitä jo liikaa? :D ps. haluisin itekkin traguksen ;) tiedätkö tehdäänkö niitä ihan vaan ampumalla vai pitääkö mennä lävistettväks?

    ReplyDelete
  8. Anonymous8/9/11 15:57

    http://courses.washington.edu/hubio567/lang/odlnd045.gif onnea traguksen kanssa ;)

    ReplyDelete
  9. vike- ööm toisessa korvassa kaks ja toisessa kolme ja sitte napa :D en tiiä yhtäää :D

    ano- HYI SAATANA

    ReplyDelete
  10. Anonymous8/9/11 17:19

    kalansilmä on kiva, mutta tos kuvassa on ikävä kyllä tavallinen laajis.. :D:D

    ReplyDelete
  11. ano- ei oo ku otin sen iha sielt sivuilta missä se fisheye näkyy...

    ReplyDelete
  12. hiihi! mulla on samallainen sänky ku sulla ja mäki oon alkanut kaipailemaan vähä isompaa sänkyäää!! :D

    ReplyDelete
  13. Anonymous9/9/11 16:34

    katoin hirveen kauan, että toi koiran kuva on pehmolelu :D::D ei se tainnukkaa olla.... :D

    ReplyDelete