Saturday, 27 August 2011

pient päivittelyy

Jatta: Minä täällä heissulivei! Tultiin just äsken muuramesta ja oltiin sitä ennen keskustassa. Käytiin valittaa niistä mun shortseista ja loppujelopuks se otti ne ja anto mulle korvauksen siitä = rahat takas. Harmi, sinne meni ihanat shortsit, mut ei niitä oo enää missää jälellä. No kesä meni... Oisin eilen saattanu muuten postata jos oisin löytäny muistikortin, nytki piti ottaa toisesta kamerasta, koska mun muistikortti meni rikki! Se ei enää toimi :( Pöh, no mutta nyt särkee sen verran päätä, että lähen varmaa syömään ja siirryn pois koneelta.

catsIMG_7962IMG_7955IMG_7951IMG_7990IMG_8012IMG_7948catsA

11 comments:

  1. hei mistä toi farkkutakki on? jaa miks ne ei siis voinu antaa sulle toisii samanlaisii shortsei? :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous27/8/11 22:44

    sul on täydelliset jalat

    ReplyDelete
  3. Ihania kuvia ! :) oot vaa nii kaunis ! Ja hei mun on täs hetke aikaa pitäny kysyy et saanko lainata pari kuvaa teijän blogista et tekisin postauksen mun lempi blogeista vähän samaan tyyliin ku tossa alemmassa postauksessa? :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous28/8/11 03:05

    mistä noi sun farkut on:D

    ReplyDelete
  5. Anonymous28/8/11 08:46

    oootteko koskaa mainostanu blogianne sillee et ootte kommentoinu johki blogii ja linkittäny sitte bloginne osottee siihen kommenttii?:):)

    ReplyDelete
  6. Anonymous28/8/11 09:59

    mä niin rakastan sun hiuksia!! :D ja muutenki miten pukeudut yms. (:

    ReplyDelete
  7. Anonymous28/8/11 10:21

    mistä noi sun mustat farkut on? :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous28/8/11 13:15

    ui vitsit oot nätti ! & hei mun on pitäny kysyy jo tätä pitkää mut siis oks toi sun skootteris hyvä ku oltais ostamas sitä mulle ni mietin vaa ? (:

    ReplyDelete
  9. riina- ginasta :) koska niillä ei ollu enää :(


    ano- pyhhh

    sanni- kiitit =)

    tanja- kiititi :) joo otoki voit ! :)

    ano- carlings

    ano- ei sillee olla koskaa :D

    ano-mmm no kiitos :)

    ano - ei ne oo mustat, mut ne on carlings!

    ano- uiuiui kiitos :) on se hyvä! kevyt ketterä ja söpö xD

    ReplyDelete
  10. Anonymous28/8/11 21:08

    täydelliset jalat!!!!!

    ReplyDelete