Saturday, 23 July 2011

taivas repes!

Aamulla aikasi lähettii ajaa kotia kohti. Nukuin melkee koko matkan. No ainaski meni matka nopeesti.Oli iha hullun lämmintä joten mää päätin lähtee kauppaa ostaa jäätelöö ja samal tankil. Kaupasta ku tulin nii ssato iha pirusti! Mulla oli vaa toppi nii kivasti pisteli. Sit näky kauhee välähys ja heti sen perään kauheee jyrähys. Mun korviin oikee sattu! menin iha paniikkii et jos muhun osuu salama. No selvisin kotia ja mun vaatteet oli läpimärät... Nyt sit ukkostelee oikee kunnola!

DSC_2533DSC_2537DSC_2528


Tänää oli tullu myös mun tilaama rippimekko! Mut se oli sit liian pieni. Vetskari ei menny kiinni :DD No mää tilaan uuen eri koossa.

DSC_2522DSC_2520


Huom! Jatta ei voi postata ku vasta keskiviikkona, ellei se saa konetta toimimaan!

Jenna

15 comments:

  1. Anonymous23/7/11 20:31

    kiva toi mekko! onks teillä pian konffis kun teijän riparistakin on jo jonkin aikaa?

    ReplyDelete
  2. maria- kiitoos! :)

    ano- kiitti! meil on vasta syyskkuussa -.-

    ReplyDelete
  3. Ihana mekko :) Täälläpäinki sato kaatamal ja ukkosti, mut sitku sade loppu nii aurinko paistoi oikee täysillä :DD

    ReplyDelete
  4. Tingzu- Kiitti! Meillä paisto aurinko ennen ku alko ukkostaa :D

    ReplyDelete
  5. ihana mekko :) tääl on kans ollu kauheet myrskyt !

    ReplyDelete
  6. Onks sulle tarttunu joku murre tuolta pohjoisesta, kun jotku sanat on vähän vierasperäsiä ? :D
    Hieno mekko muuten! :))

    ReplyDelete
  7. Anonymous23/7/11 22:18

    Hieno mekko :) oon seuraillu tätä teidä blogia jo jonki aikaa ja vaikutatte mukavilta ja kivoilta tyypeiltä ! nii oot mun mielestä tosi nätti, ja ehkä jopa nätimpi kun Jatta kun oot niin luonnollinen mut ei millään pahalla kuitenkaan jatalle koska seki on nätti mut sit myös omalla tavallaan =) sit myös tämmöne miete vaan tuli et ootko ittes mielestä kaunis tai hyvän näkönen ja ootko ittes mielestä kiltti tai ettet niinku ilkee ku iha muuten vaa mietin :D kysy jataltakin!

    ReplyDelete
  8. Kiva mekko. :)

    http://krisunen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Laura- kiitoos! :)

    laura- kiitti!

    emilia- ei mun mielestä :D

    ano- kiitti :) no emmä mun mielestä super kaunis oo, iha sillee nätti vaa :D ja oon kiltti :D

    Krrisunen- kiitti!

    ReplyDelete
  10. mistä oot ostanu sun huoneen tollasen kuviollisen tapetin? aivan ihanat! :)

    ReplyDelete
  11. Noora- eihän tässä näy mun tapettia, mut siis oon ostanu sen jostai rtw eiku emmä muista mikä sen nimi oli mut sieltä. :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous24/7/11 19:18

    millai kamera sulla on? :)) oon vaa nähny joissai aikasemmis postauksis mut nytte tuli mielee kysyy :b

    ReplyDelete