Thursday, 21 July 2011

last days

Picture 001jPicture 002jPicture 005jPicture 007jPicture 015jPicture 018jPicture 028jPicture 036jPicture 039jPicture 040jPicture 042jPicture 043jPicture 044jPicture 049jPicture 052jPicture 053jPicture 054jPicture 055j

seikkailuja palokka-jkl-laukaa ♥ uimassa idan iinan ja elisan kanssa ♥ hyvää ruokaa ♥ stunttailua katrin ja siirin kanssa ♥ datausta ♥ ruokaa ♥ yksin linkissä ♥ ahisteleva papparainen ♥ ja treenejä ♥

ps. anteeks huonolaatuiset kuvat :( muokkaus pilas laadun, ku jouduin picnikillä taas muokkaa..
pss. lähen huomenna posiolle!

by jatta

12 comments:

  1. noi uimakuvat on tosi kivoja :) !!

    ReplyDelete
  2. Mun on pakko kysyä, tossa bannerin alapuolella lukee sähköposti, niin eiks se oo hotmail.com eikä hotmail.fi? vai oonko mä väärässä... :-D
    J

    ReplyDelete
  3. hyi jatta toi mun kuva pois missä mulla on toi viinirypäle suussa!!:D:D:D:D:DD HYYYYI

    ReplyDelete
  4. laura- kiitti :)

    jt- siis se voi olla kumpi vaa! ei ollu vapaana sitä com ni otettii fi !

    iina- se on just söpöö!!!!!!! (:

    ReplyDelete
  5. aijaa, hehee oon tyhmä 8)
    J

    ReplyDelete
  6. Anonymous21/7/11 19:35

    mistä tuo 10. ja 12. kuvien kukkatoppi on? :)

    ReplyDelete
  7. ano- en tiiä:o ku se on mun kaveri tos kuvas mut siis osti sen jenkeistä ainaki!

    ReplyDelete
  8. oliko hyviä nuo pannukakut:DD

    ReplyDelete
  9. ilona- noo ihan okkeee :D

    ReplyDelete
  10. Ihana blogi jään kyl lukijaks :)
    ps. jonnnasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Anonymous4/8/11 19:49

    Hei myyääks tota Hungry Jackii iha perus laukaa s-marketis? :---D

    ReplyDelete
  12. ano- eii :DDD se o jenkeistä

    ReplyDelete