Monday, 25 July 2011

kuvaton pikkupäivitys!

...Oon siis täällä Kuusamossa! Vaikka alunperin luulin meneväni Posiolle :D Ja syy siis siihen etten oo postaillu on se, ettei meijän oma kone toimi, enkä voi lisätä mitään kuvia. Nyt kuites tuli pakkomielle tulla ees vähä kirjottelee (tällä mummin koneella) ja kertoo vähä viimepäivistä..
Viimepäivät siis on menny aika kivoissa merkeissä! Nimittäi ku iskä tuli tänne veljen kanssa, niillä oli mukana mulle skootteri! Kuulin siitä vähä aikasemmi, mut näin sen vasta paripv sitte. Kyseessä on yamaha jog semmonen musta joku, ei toki yhtä ihana ku joku vespa tai mauto mutta iha tyytyväinen olenn. Oon päristelly sillä sitte tääl tiesmissä ja en parin poron kohtaamiseltakaa välttyny.. Ollaan myös kalasteltu vaikken kova kalastamaan ookkaa,eikä mua kyllä todellakaan mökkielämä aina niin kiinnosta. Mutta onneks huomenna lähetään jo kotia kohti ja viimestää keskiviikkona laitan kuvia tänne blogi puolelle :) Ja Jenna ei oo vissii vielä kertonu, että keskiviikkona kuvaillaan uutta banneria ja muokkaillaan vähän blogin ulkoasua. Sori nyt tästä tylsästä kuvattomasta kertomuksesta, oli vaa pakko tulla teille hölöpöttelee. Nyt lähetään kuusamoo "keskustaa" shoppailee -->

ps. sori kirjotusvirheet mulla on vähä kiirus :D

jatta

2 comments:

  1. Anonymous25/7/11 12:22

    millä lataatte kuvat teidän blogiin ?

    ReplyDelete
  2. ano- flickrilin kautta!

    ReplyDelete