Friday, 29 July 2011

IMG_8722IMG_8735IMG_8726IMG_8727IMG_8737IMG_8756IMG_8728IMG_8765IMG_8734
Aamu alko iha mukavis merkeis, siivosin vaatekaapit ja siinä vasta hommaa riitti.. + löhöilin vaan. Sit äiti kävi kaupassa ja toi samalla Nellyn paketin! Sieltä paljastu kaks mun tilaamaa rippimekko "ehokasta" ja tosiaa toinen mielyttiki aika paljon. Sen näätte sitte 11.9 :) vasta.. Tosin se vilahtaa vähä tos yhes kuvas mut eipä sitä onneks paljoa nää. Se toinen oli järkyttävän lyhyt, en ois ehkä kehannu sitä laittaa plus se ei mahtunu mulle...
IMG_8769IMG_8807IMG_8774IMG_8778IMG_8792IMG_8771IMG_8772
Nii ja sit tällee iha by the way noi feikki raybanit on iha paskoja! Mulla on jo kahista tippunu ruuvit ja toinen sanka? En tajua... Pitänee koittaa korjailla, jos onnistun ja toivottavasti onnistun ku rakastan noita mustia murrrrr ♥

-- Aika monen mielestä tää uus ulkonäkö ei mielytä. Pääasia on kuitenki et ite tykätään. Tää tulee vielä kyl ehkä vähä muuttumaan sit ku Jennan kanssa tos maanantaina näkyillään! Mut semmonen vielä et näkyykö teil tuol taustalla tommonen vaaleenpunanen taustaväri? Joillain se ei vissii näy mut semmonen siellä kuuluis ainaki olla. Nyt pizzaa syömää ja herkuttelemaan äitin kanssa --

Jatta

24 comments:

  1. Mullaki on menny noita laseja rikki vaikka kui monet ! Ei näy vaaleenpunanen tausta:( Valkonen näkyy kyllä!

    ReplyDelete
  2. Anonymous29/7/11 21:00

    näkyy toi pinkki:-) mut onks teil täs tää tausta valittu muokkaustyökalusta vai vanhoista malleista? :-)

    ReplyDelete
  3. feikki raybaneista kannattaa kiristää ne ruuvit tasasin väliajoin nii ne ei tipahtele ja jos kaipaat noihin uusia ruuveja niin instrumentariumista saa eikä maksa mitään, ainakaa mulle ei maksanu :)

    ReplyDelete
  4. näkyy toi vaaleenpunane :)

    ReplyDelete
  5. mun mielipide tulee nyt tässä:-)

    mä tykkään tästä ulkoasusta hirveenä, tällanen söpö ja tyttömäinen (tykkään just söpöistä, sulosista ja tyttömäisistä jutuista). mut mun mielestä tää ei ehkä oikeen sovi teijän blogille, ku te molemmat ootte sellasia pirteitä, energisiä ja vähän hullujaki:-D ja teijän tyyliki on sellasta:-) mut tärkeintähän on et te ite tykkäätte! =) toivottavasti täs oli vähän rakentavaa palautetta teille!

    ReplyDelete
  6. vaaleanpunaista näkyvissä joo ! :)

    ReplyDelete
  7. ellu- aijaa :( no kyl pitäis näkyyyyyyyyy :(

    ano- :) vanha malli joku minima!

    tanja- niii.. okei kiitti neuvosta :) !

    laura- jes hyvä :)

    ReplyDelete
  8. ei näy vaaleenpunasta.. :(

    ReplyDelete
  9. näkyy vaa valkone tausta :/

    ReplyDelete
  10. mulla näkyy ainaki vaaleenpunanen tausta :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous29/7/11 21:36

    valkosta vaan näkyy eikä mitää vaaleenpunasta

    ReplyDelete
  12. näkyy toi vaaleenpunane!

    ReplyDelete
  13. Täällä ei näy pinkkiä :o ... valkonen vaan.

    ReplyDelete
  14. en sano tätä pahal mut tuntuu et teijän blogi muuttuu kokoaja huonommaks ja huonommaks, ainaski mun mielestä. Ulkonäkö oli just perfect ennen, miks ei se kelvannu ? :D mut mun mielipide vaan ! (: ja mulla näkyy vaaleenpunanen.

    ReplyDelete
  15. mulla ei näy vaaleenpunasta ;/

    ReplyDelete
  16. Anonymous30/7/11 02:00

    näkyyy ;)

    ReplyDelete
  17. Anonymous30/7/11 10:25

    näkyy tollain haalea vaaleanpunainen kyllä, ja ulkoasu on hyvä! miellyttää :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous30/7/11 12:28

    valkonen tausta näkyyy! mut tykkään ite täst ulkoasust kyl ja varmast se vaaleenpunanen viel parantaa tät =) en malta oottaa et nään sun rippimekkos ku teil on aina niin hienoi vaatteit!

    ReplyDelete
  19. ei näy vaaleanpunainen, valkonen kylläkin.

    ReplyDelete
  20. Voisit myydä ton pöllökorun mulle, oon ettiny just tollasta varmaan puol vuotta tuloksetta :----(

    ReplyDelete
  21. Anonymous30/7/11 19:49

    mullaki näkyy toi vaaleenpunanen tausta ja sillee :D, mut mäkää en tykkää ollenka täst uudest ulkoasusta :-(

    ReplyDelete
  22. Anonymous31/7/11 13:58

    ette vastaa näihin ? :D

    ReplyDelete
  23. kiitti kaikille kommenteista :))

    anni- hahah paljolla ostat ;)

    ano- en oo kerenny!!!!!!!!

    ReplyDelete