Thursday, 23 June 2011

mulla oli eile nimpparit!

mut ei se mun asia ollu! Sain tänään äitiltä nimittäin etukäteen synttärilahjan! Jonka tilasin viikko sitte :) JUMPIN!!hihihi oon nii in lööv ja iii toi tulee niin käyttöön! Pyörähettiin äsken myös kaupungilla ja siltäki tarttu mäkkiruoa lisäks parit ostokset ALEsta.

IMG_0619IMG_0622IMG_0629IMG_0630IMG_0633IMG_0638IMG_0641IMG_0644

ja hei herranjumala! Riparin aikana teitä lukijoita tuli yli 30 lisää! Ja 200 lukijaa rikkoutu ja mää ainaki ja uskon että jennaki on iha sanoinkuvaamattoman ilonen! Mitä erikosita haluisitte että tehään? :) Ihan mitä vaa! Mutta huomenisa tulee sit lisää jumpin kuvia ;)

by jatta

18 comments:

  1. Arvonta olis ihan kiva. :DD
    Toi Jumpin on ihana, en tiiä minkä kokonen mulle pitäs olla, koska oon hirveen lyhyt :(

    Gottalustforlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous23/6/11 21:14

    missä aiot käyttää tota ja miten (: ?

    ReplyDelete
  3. Anonymous23/6/11 21:19

    aaaaa, mäki haluisin jumipinin!! <3mistä muutes noi shortsit on? tosi söpöt :-)

    ReplyDelete
  4. aino- joo hyvä idis :) Nii on! No siis mä oon 167cm suunnillee pitkä ja mul on S ! :)

    ano- kotona ulkona joka paikassa!talvella rinteessä ja viileinä öinä ja aina ku satun pääälle sen laitaaa : )

    ano- : ) ne on henkalta!

    ReplyDelete
  5. Ootpas sä pitkä : DD. Kyllä on ihana toi Jumpin.

    ReplyDelete
  6. YHTEINEN VIDEO!!:):) se ois kiva

    ReplyDelete
  7. tingzu- hahaha :D nii o!

    ReplyDelete
  8. Anonymous23/6/11 22:10

    miten noiden kuvien välit saa noin pieniksi :)

    ReplyDelete
  9. vajakkiellli- joo :)

    ano- koodilla! :)

    ReplyDelete
  10. aa määki haluaisin jumpinin ..! mistä ostit ja paljo makso ? :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous23/6/11 22:30

    heh voisitko kertoo sen koodin :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous23/6/11 22:35

    mäki haluisin tietää ton kuvajutun ! millasella koodilla :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous23/6/11 22:40

    Joo joku yhteinen video olis tosi kiva :) tehkää joku semmonen !

    ReplyDelete
  14. musta sellanen ois kiva että tekisitte molemmat omat videot :) kuitenki ootte tehnby jo yhteisvideon ja sitte ois kiva nähä jennaltaki videopostaus

    ReplyDelete
  15. Anonymous24/6/11 12:09

    Toi jumpin on kyllä semmonen minkä takia sulle tullaan nauramaan ja PALJON, MUTTA on hyvä että uskallat olla oma itses etkä hirveesti välitä mitä muut ajattelee =)

    ReplyDelete
  16. naksu- jumpin shopista! Netistää! Ja makso vähä päälle 100 :)

    ano- mee mun formspringgii ja rullaa alaspäin ni jasmy on laittanu sinne sen koodin :)

    ano- ^^

    ano- joo :)

    annna- juu pitää kattooo

    ela- aaa okei ! :)

    ano- hahah ei kiinnosta :D Aika monella on tommonen ja mun mielestä siinä ei oo mitää nauramista? :D

    ReplyDelete
  17. mä en ite tykkää noista jumpineista (miten kirjotetaankaan:D) paljoa mut toi huppu on ylikiva:p oiskohan missään tollasia huppareita missä ois tollane huppu...

    ReplyDelete